Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujo mies - voinko lähestyä liian innokkaasti?

Vierailija
06.05.2018 |

Olen monesti saanut tämän miehen kiinni siitä, että hän tuijottaa minua kauempaa. On aika ujo ja omiin oloihin vetäytyvä. Olen tehnyt juttelualoutteen hänen kanssaan ja hän aina hymyilee kyllä minulle jutellessa ja tykkää juttelusta. Mutta en halua tyrkyttää itseäni liikaa. Miten voisin antaa ujolle miehelle hienovaraisen signaalin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se nyt ole tässä kaikille selvää, että parempi unohtaa moinen tossu ja etsiä tosimies joka uskaltaa ottaa ja viedä.

Mulla on kerran ollut tuollainen "tosimies" enkä toista halua. Nyt haluan kiltin miehen. Piste.

Perässä vedettävä kiviriippa on itseasiassa kaikkea muuta kuin kiltti, ehkä huomaat ajan saatossa.

Naisille katkeria piruja, ei ihan turhasta keksittyä se "hiljaiset on pahimpia"-sanonta.

Vierailija
22/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan edes puhuneet? Missä se kyylää sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies rauhaan. Miksi haluat pilata hänen elämänsä? Mies on onnellisempi kun saa olla yksin.

t. M-46

Vierailija
24/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea?

Vierailija
25/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ujot miehet ovat imarreltuja jos heidän ei tarvitse aloitetta tehdä, ja näin arpoa onko nainen kiinnostunut vai ei. 

Vierailija
26/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan ujot miehet ovat imarreltuja jos heidän ei tarvitse aloitetta tehdä, ja näin arpoa onko nainen kiinnostunut vai ei. 

Onko ujosta miehestä sitten kuoriutunut yhtäkkiä joku Clark Gable saatuaan aloitteellisesta naisesta itsevarmuutta, vai joutuuko nainen jatkamaan aloitteiden tekoa muillakin alueilla, kuten sänkytouhut, lomamatkat, illanvietto yms. yms. ja mies on vaan "ihan sama, emmätiä"?

Vierailija
27/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea?

Luin ja on yhä minulle mysteeri missä nämä kaukaa kohtaamiset ovat tapahtuneet

Vierailija
28/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea?

Luin ja on yhä minulle mysteeri missä nämä kaukaa kohtaamiset ovat tapahtuneet

Sä kysyit olemmeko edes jutelleet. Edelleenkin: osaatko lukea?

Vierailija
29/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ujosta miehestä sitten kuoriutunut yhtäkkiä joku Clark Gable saatuaan aloitteellisesta naisesta itsevarmuutta, vai joutuuko nainen jatkamaan aloitteiden tekoa muillakin alueilla, kuten sänkytouhut, lomamatkat, illanvietto yms. yms. ja mies on vaan "ihan sama, emmätiä"?

Voi kuule, se että ei uskalla tehdä sitä ensimmäistä aloitetta, ei korreloi välttämättä millään tavoin muuhun aloitteellisuuteen. Jokainen on ihan oma yksilönsä.

Ja perästä vedettäväksi kiviriipaksi leimaaville: Haistakaa haaroväliänne!

Vierailija
30/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienovaraiset signaalit ovat huonoja meille miehille. En kyllä ole ujo, mutta vastataan silti. Perjantaina kun olin kaljaostoksilla niin ihan kiva lähikaupan kassa kertoi, ettei ole kuukausiin ollut "ulkona" ja nyt olisi vihdoinkin viikonloppu vapaana. Rahasti vielä silloin seuraavaa asiakasta niin ei nyt viitsi ihan täydessä kaupassa alkaa arvuuttelemaan noita vihjeitä...

Vierailija
31/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Vierailija
32/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään, että jos olisi kysynyt suoraan niin olisin voinut lähteä tuopille, vaikka kaverin kyydillä olinkin kaupassa. Tyttö olisi ollut varmaan iltaan/keskiyöhön asti töissä ja kaveri oli jo silloin muualla. Tyhjässä kaupassa olisin ehkä voinut ymmärtää noita vihjeitä paremmin, mutta kun jonot oli karkkihyllyille asti niin tuntui kuin olisin ollut jonkun teatteriesityksen lavalla. Tyydyin siis esittämään vähän tyhmempää.

Vierailija
33/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulassa vauvafoorumia lukeva kirjoitti:

Hienovaraiset signaalit ovat huonoja meille miehille. En kyllä ole ujo, mutta vastataan silti. Perjantaina kun olin kaljaostoksilla niin ihan kiva lähikaupan kassa kertoi, ettei ole kuukausiin ollut "ulkona" ja nyt olisi vihdoinkin viikonloppu vapaana. Rahasti vielä silloin seuraavaa asiakasta niin ei nyt viitsi ihan täydessä kaupassa alkaa arvuuttelemaan noita vihjeitä...

Eihän tuo nyt edes ollut mikään kovin hienovarainen vihje, sehän halusi satavarmasti lähteä kanssasi kaljottelemaan. Hienovaraista on se, kassaneiti keskeyttää ostosteni skannaamisen ja alkaa raapimaan kättään ihmetellen ääneen että mikähän siinä kädessä nyt oikein on, eikä ketään muita minun lisäkseni ei ollut lähettyvillä. Ikäänkuin halusi tehdä jonkinlaista keskustelualoitetta. Normaalisti kassaneidit on tuppisuuna joten tuo vähän yllätti siinämäärin että olin hieman halolla päähän lyöty, joten homma meni hieman puihin omalta osaltani.

Vierailija
34/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt edes ollut mikään kovin hienovarainen vihje, sehän halusi satavarmasti lähteä kanssasi kaljottelemaan.

Olen kyllä jo pitkään epäillyt, että on vähän ihastunut. Olin tuossa ehkä yli kuukauden kokonaan selvinpäin enkä käynyt hakemassa niitä perinteisiä viikonloppuoluita (5-12kpl) joten saattaa olla että en nähnyt häntä silloin viikkoihin. Tämän jälkeen kun olen käynyt niin on kysynyt paperit (näkee nimen, en tiedä oliko sitten huolissaan ettei näe enää) vaikka olen siellä useimmiten tehnyt vain alkoholi, tupakka tai vedonlyönti ostokseni. Passistakin päätti kommentoida ikää, että luuli 25 vuotiaaksi kun olen 28 vuotta.

Ei siinä, olen aina pitänyt häntä mukavana tyttönä mutta en ole kuitenkaan tainnut sen enempää ajatuksiani hänelle uhrata. Muutamana viimeisenä kohtaamisena on vaan selvästi yrittänyt keskustella jo kaikkea vähän henkilökohtaisempaa. Myönnetään, että se toimii koska nyt perjantain jälkeen en ole itse saanut tuota mukavaa blondia pois omista ajatuksistani.

Vierailija
35/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai yleensäkin olisi kiva tietää mitä miehet ajattelee aloitteen tekevistä naisista.

Säikähtää kun poikuutta uhataan.

Myönnän, minä olen tällainen. Mutta en silti lopeta seksikästä flirttailuani. Varatkaa varapikkareita mukaan töihin, tytöt!

Vierailija
37/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeat aloitteelliset naiset ovat ujojen miesten pelastus.

Itse ujona miehenä toivoisin mahdollisimman selkeää aloitetta. Pelkät katsekontaktit tai epämääräiset vihjailut ei toimi.

Mun mielestä aloite on sellainen jossa oikeasti asettaa itsensä vaaraan saada pakit eli ei pidetä mitään takaporttia auki josta voi luikerrella pakoon tekosyyllä että "minähän olin vain ystävällinen".

Eli suora kysymys puhelinnumerosta tai pyytäminen johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin.

Vierailija
38/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona miehenä toivoisin mahdollisimman selkeää aloitetta. Pelkät katsekontaktit tai epämääräiset vihjailut ei toimi.

Mun mielestä aloite on sellainen jossa oikeasti asettaa itsensä vaaraan saada pakit eli ei pidetä mitään takaporttia auki josta voi luikerrella pakoon tekosyyllä että "minähän olin vain ystävällinen".

Eli suora kysymys puhelinnumerosta tai pyytäminen johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin.

No tuollaista nyt ei varmasti koskaan ainakaan ole tapahtunut, ainakaan naisen puolelta. Miehenkin pitää olla tukevassa kännissä ennenkuin moista uskaltaa tehdä ja pakit läpsähtää alkoholin puuduttamalle naamalle hieman pehmeämmin.

Vierailija
39/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulassa vauvafoorumia lukeva kirjoitti:

Lisätään, että jos olisi kysynyt suoraan niin olisin voinut lähteä tuopille, vaikka kaverin kyydillä olinkin kaupassa. Tyttö olisi ollut varmaan iltaan/keskiyöhön asti töissä ja kaveri oli jo silloin muualla. Tyhjässä kaupassa olisin ehkä voinut ymmärtää noita vihjeitä paremmin, mutta kun jonot oli karkkihyllyille asti niin tuntui kuin olisin ollut jonkun teatteriesityksen lavalla. Tyydyin siis esittämään vähän tyhmempää.

Yllätys, että nykyaikainen nainen kiinnostuu sun kaltaisesta kaljanlipittäjästä. Ei millään pahalla.

T: Urheilijamies

Vierailija
40/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää. Mä en reagoi mitenkään hienovaraisiin vihjeisiin vaikka ne huomaan. Jos multa haluaa jotain niin pitää pyytää. Mä haluan naisen joka uskaltaa ottaa munista kiinni, että tiedän, että hänen kanssa voi ridetä.