Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo mies - voinko lähestyä liian innokkaasti?

Vierailija
06.05.2018 |

Olen monesti saanut tämän miehen kiinni siitä, että hän tuijottaa minua kauempaa. On aika ujo ja omiin oloihin vetäytyvä. Olen tehnyt juttelualoutteen hänen kanssaan ja hän aina hymyilee kyllä minulle jutellessa ja tykkää juttelusta. Mutta en halua tyrkyttää itseäni liikaa. Miten voisin antaa ujolle miehelle hienovaraisen signaalin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille belfieitäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yleensäkin olisi kiva tietää mitä miehet ajattelee aloitteen tekevistä naisista.

Vierailija
4/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun johonkin sopivaan väliin heität lauseen tyyliin keskustaan on avattu uusi kahvila, johon olisi kiva mennä mutta ei ole ketään seuralaista. Jos mies ei reagoi mitenkään niin kannattaa siirtyä seuraavaan.

Vierailija
5/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään signaaleja, vaan suoraan asiaan. Kerro pitäväsi hänestä jonkin hyvin sujuneen jutustelun päätteeksi, ja että kiinnostaisi tutustua. M46

Vierailija
6/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpäise itseäsi. Kyllä mies tekee sen aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
7/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään signaaleja, vaan suoraan asiaan. Kerro pitäväsi hänestä jonkin hyvin sujuneen jutustelun päätteeksi, ja että kiinnostaisi tutustua. M46

Mutta tuijotteleeko miehet naisia joista ei ole kiinnostuneita?

Mietin vain että jos hän onkin ystävällisyyttään minulle hymyilevä ja mukava 🤔

Minulla on kyllä ihailijoita, mutta haluaisin nimenomaan tämän ujon ihanan miehen

Vierailija
8/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä häpäise itseäsi. Kyllä mies tekee sen aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut.

Eli ensi kerran kun en miehen annan hänen tehdä aloitteen. Ja jos ei tule jutuille niin ei ole kiinnostunut.

Vierailija
9/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai yleensäkin olisi kiva tietää mitä miehet ajattelee aloitteen tekevistä naisista.

Säikähtää kun poikuutta uhataan.

Vierailija
10/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naaraat tee sen parinvalintaprosessin? Eikös tuo ole ihan normi, että nainen valitsee miehen.

Vierailija
11/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne osaa aloitetta tehdä.Ei ole geeneihin ohjelmoituna.

Vierailija
12/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Suhtaudu siihen vähän kuin kalastukseen. Hilaa hitaasti lähemmäs paattia ja väsytä sitä, anna välillä siimaa, mutta lopulta kun olet saanut sen tarpeeksi lähelle ota haaviin.

Eli Suomeksi. Kaveri saattaa pelätä läheisyyttä ja naisia, ja siis etenkin sinua. Sinun pitää pyrkiä pitkäjännitteisesti lähemmäs ja hitaasti sitoa häntä emotionaalisesti itseesi tavalla, joka tuo hänet luoksesi uudelleen ja uudelleen. Aloita koskettelu jossain vaiheessa ja pian tarvitaankin sitä haavia.

Vierailija
13/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen n. 30v mies ja kaikki suhteeni ml. nykyinen avioliittoni alkoi naisen aloitteesta, koska olen erittäin ujo naisten suhteen. 

Vierailija
14/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös naaraat tee sen parinvalintaprosessin? Eikös tuo ole ihan normi, että nainen valitsee miehen.

Niin, naaras voi liihotella uroksen edessä punoittavien ja turvonneiden sukupuolielinten kanssa, erittää hajusignaaleja, tyrkyttää peräsintä ja muuten ilmaista, että on valinnut ko. tyypin parittelemaan kanssaan, mutta kyllä sen uroksenkin täytyy aktivoitua ja osoittaa, että naaraan valinta on ollut oikea.

Vierailija
15/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen n. 30v mies ja kaikki suhteeni ml. nykyinen avioliittoni alkoi naisen aloitteesta, koska olen erittäin ujo naisten suhteen. 

No miten ne naiset iskivät sinut?

Vierailija
16/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, parempi jättää se itsensä häpäisy aina miehen heiniksi, naisen tulisi säilyttää jonkinlainen ylpeys.

Vierailija
17/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaikka miten menee ja että haluatko lähteä kahville. Alotteen tekevät naiset on ihan mahtavia. Tosin jos hän vastaa kieltävästi niin sitten parempi perääntyä.

Vierailija
18/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Sellainen hyssykkä voi pelästyä yli-innokasta naisihmistä.

Vierailija
19/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se nyt ole tässä kaikille selvää, että parempi unohtaa moinen tossu ja etsiä tosimies joka uskaltaa ottaa ja viedä.

Mulla on kerran ollut tuollainen "tosimies" enkä toista halua. Nyt haluan kiltin miehen. Piste.

Vierailija
20/46 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se nyt ole tässä kaikille selvää, että parempi unohtaa moinen tossu ja etsiä tosimies joka uskaltaa ottaa ja viedä.

Mulla on kerran ollut tuollainen "tosimies" enkä toista halua. Nyt haluan kiltin miehen. Piste.

Perässä vedettävä kiviriippa on itseasiassa kaikkea muuta kuin kiltti, ehkä huomaat ajan saatossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän