Apua! Mies vei lapsen puistoon ilman aurinkosuojaa, hattua ja pitkähihaisia vaatteita!
Olen ihan poissa tolaltani raivosta ja harmista! Mies vei lapsen leikkipuistoon pelkissä farkuissa ja lyhythihaisessa paidassa.
Pelkään nyt että lapsi saa melanooman. Mies ei suostu keskustelemaan asiasta mun kanssa. Pitää kuulemma valmistelka huomista työpäivää.
Miten noin tyhmä tai viitsimätön voi kukaan olla. Ap
Kommentit (27)
Joo. Varmaan heinäkuun helteilläkin sitä kannattaa lapselle vetää vain toppahaalarit päälle, ettei mitään satu. Voi jösses sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oolrait! Mutta oliko niillä edes hauskaa siellä? Jos niillä oli paska päivä, niin se pitää vielä lisätä tuohon vuodatukseen.
No enpä tiedä! Mitä itse luulet oliko hauskaa kun lapsi mahd paloi ja saa syövän?!
Siellä on telineitä, joihin en anna lapsen kiivetä, koska hänellä on huono tasapaino ja koirdinaatio. Mut varmasn mies antoi kiipeillä niissäkin! Ap
Mä luulen, että tuollaisten vanhempien takia sillä lapsella on jo ainakin jonkin asteen mt-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt yhden kerran käynnistä tule. Oletkohan hiukan ylireagoiva.???
Riittää että iho palaa kerran niin voi saada melanooman 50 vuotta myöhemmin. Ap
No tuollaisessa tapauksessa ja tuollaisen ajan jälkeen se melanooma kyllä paljon todennäköisemmin aiheutuu siitä, jos on iholle levitellyt vuosien mittaan kemikaaleja ja myrkkyjä, kuin siitä, että on kerran polttanut ihonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt yhden kerran käynnistä tule. Oletkohan hiukan ylireagoiva.???
Riittää että iho palaa kerran niin voi saada melanooman 50 vuotta myöhemmin. Ap
No tuollaisessa tapauksessa ja tuollaisen ajan jälkeen se melanooma kyllä paljon todennäköisemmin aiheutuu siitä, jos on iholle levitellyt vuosien mittaan kemikaaleja ja myrkkyjä, kuin siitä, että on kerran polttanut ihonsa.
Ei voi varmaan sanoa!!! Ap
Viisas mies kun ei laittanut rasvaa. Lapsesi olisi todennäköisesti jäänyt lapsettomaksi ja saanut jonkun muun syövän niistä myrkyistä mitä ne rasvat sisältää. Korallitkin kuolee kun ihmiset ui aurinkorasvoissa ja ne rasvat päätyy meriin. Mitä luulet sen rasvan tekevän suoraan iholla?
No ei sitä kaatuneen maidon perään kannata itkeä, ens kerralla paremmin.
Nyt on kyllä tosi p*ska provo.