Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiusaa minun nimestä

Vierailija
06.05.2018 |

Minä muuttaa Suomen sitten 5 vuotta ja tulen Ranskasta. Minua jatkuvasti kiusaa minun nimestä. Minä alan väsy ja työpaikkalla nauraa. Nimeni on Ranskassa tavallinen mutta Suomessa kaikki nauraa.
Mitä voin tekee, se täytyy muuttaa oma nimi..?! Ei kai!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierre Pascal vaan jatkossakin.

Vierailija
2/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomaalaiset ovat tutkitusti Euroopan kovimpia työpaikkakiusaajia. Maailman onnellisin kansa, joka kiusaa niin paljon onnenpuuskassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierre Pascal vaan jatkossakin.

Minä nauraa, se on minun nimi! Mistä arvasi??

Ei, se ei ole työpaikka kiusaaminen. Kaikki ainoastaan nauraa. Silti se alkaa tehdä minut ärsyyntynyt..

Haluan pian vaihtaa nimi.

Vierailija
4/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit sanoa heille takaisin tähän tyyliin. Oletko sinä miettinyt omaa nimeäsi. On aika omituisen kuuloinen. Todella ruma nimi tuollainen. Mitä vanhempasi oikein ovat ajatelleet. Suomalaisten nimet ovat rumia. Voit vielä sanoa, että ranskassa tuollainen nimi olisi vain lemmikki eläimen nimi. :D Kyllä siinä kiusaajalla leuat loksahtaa ja pääpunaisena alkaa jalkaansa vispaamaan ja panikoimaan kun sanot takaisin.

Vierailija
5/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkaa olla ilkeä. Suomalaiset ovat mukavia ja myös työkaverit. Se vain minua ärsyttää kun esitellä itseni ja ensimmäinen asia kuin kuulen, on "hahaha". Tiedän että minun nimi on sama kuin piere paskalla mutta en halua jatkuvasti kuulaa siitä.