Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osannut

Vierailija
06.05.2018 |

Korjata lapsen polkupyörän kumia. Eikä putkijuttua vaan aina saa hommata ammattimiehen. Kaipaan niin edesmennyttä appiukko joka osasi korjata kaiken.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihda siihen ammattimieheen, ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko polkupyörän kumin paikkaamiseen penis?

Toisekseen, putkijutut pitää hoidattaa aina ammattimiehellä, mikään vakuutus ei korvaa tee se itse-miehen asennuksien tai korjauksien mahdollisia vahinkoja.

Osaatkos itse leipoa kalakukkoa, tehdä räsymattoja, kutoa, virkata , hillota, säilöä ja lypsää lehmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanko polkupyörän kumin paikkaamiseen penis?

Toisekseen, putkijutut pitää hoidattaa aina ammattimiehellä, mikään vakuutus ei korvaa tee se itse-miehen asennuksien tai korjauksien mahdollisia vahinkoja.

Osaatkos itse leipoa kalakukkoa, tehdä räsymattoja, kutoa, virkata , hillota, säilöä ja lypsää lehmiä?

Minä (ei ap) osaan kaikki muut ylläolevasta listasta, paitsi lypsämistä en ole ikinä päässyt kokeilemaan. Mitä ihmeellistä siinä on? Sen pyörän kuminkin osaan paikata. Eri asia, kannattaako noita asioita itse tehdä.

Vierailija
4/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda pappaan

Vierailija
5/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaatkos sinä imasta 19cm kalun kokonaan kurkkuun asti yökkäämättä? Vielä ei ole tullut vastaan suomalaista naista joka osaa imeä kalua oikeesti siis ihan oikeesti. Tikkaria saa kaupasta jos pitää kielellä lipittää.

Vierailija
6/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo hoitaa putkijutut.

Vierailija
7/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuori mieheni ei osaa rakastella kunnolla. Pitäisikö kääntyä appiukon puoleen?