Miehet, kiinnitättekö huomiota naisten hiuksiin?
Millaiset hiukset ovat kauneimmat naisella?
Onko värillä tai pituudella väliä? Onko jokin ehdoton turn off hiusten suhteen?
Kommentit (50)
Pitkä- ja paksuhiuksisena sanoisin, että kyllä ne kiinnittää. Jotkut enemmän tai tarkemmin, jotkut vähemmän. Eniten katseita kääntää vapaana hulmuava tukka, korkea Barbie-ponnari ja letit, etenkin pään molemmilla puolilla (joita olen kuullut suihinottokahvoiksikin haukuttavan). En kyllä laita tukkaa miehiä varten, koska yleensä mies ei erota värjättyä tukkaa omasta väristä, huonokuntoista hiusta hyväkuntoisesta saati sitten pidennyksiä aidoista. Naiset sen sijaan kyttäävät toistensa hiuksia kuin haukat ja itsekin kieltämättä lajittelen muita naisia lokeroihin sen perusteella, onko tukka värjätty kaupan kestovärillä, todella huonokuntoisnen tai pilkottaako klipsipidennykset kuontalon seasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta vastaan silti. Todellakin kiinnittää huomiota. Minulla on pitkähköt hiukset ja yleensä pidän niitä kiinni eikä kukaan juurikaan noteeraa. Mutta sitten kun ne on auki, niin oikein häiritsee että mitä kaikki tuijottaa.
Avonaiset pitkät hiukset nyt vaan näyttää miesten silmissä huimasti naisellisemmalta.
Minä laitan yleensä hiukset piiloon "hiusten sisään" eli ensin hiukset löydälle letille (ei näytä edes letiltä) ja sitten työnnän hiukset alta "piiloon". En osaa selittää, varmaan joku toinenkin tekee tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta vastaan silti. Todellakin kiinnittää huomiota. Minulla on pitkähköt hiukset ja yleensä pidän niitä kiinni eikä kukaan juurikaan noteeraa. Mutta sitten kun ne on auki, niin oikein häiritsee että mitä kaikki tuijottaa.
Avonaiset pitkät hiukset nyt vaan näyttää miesten silmissä huimasti naisellisemmalta.
Minä laitan yleensä hiukset piiloon "hiusten sisään" eli ensin hiukset löydälle letille (ei näytä edes letiltä) ja sitten työnnän hiukset alta "piiloon". En osaa selittää, varmaan joku toinenkin tekee tätä?
Miten mä vastasin ihan väärään kommenttiin 😂? Siihen hiusten piilottamiseen piti kommentoida, my bad.
Kyllä miehet kiinnittävät hiuksiinkin huomiota, sen huomaa helposti jo miesten puheista. Olen työpaikalla missä on muutama mies iältään noin 30-60 vuotiaita ja he kyllä puhuvat aika paljon naisten hiuksista. Puheet ovat ihan nättejä ja arvostavia, siitä minä pidän huolen, mutta normaalia on, että he puhuvat tyyliin: "se kaunis pitkähiuksinen punapää", "se vaaleahiuksinen hymyilevä nainen" tai vaikka "se mukava nainen, jolla on lyhyet tummat hiukset". He siis kuvailevat aika usein asiakasnaisia hiusten värin ja pituuden mukaan.
Kyllä jonkinverran. Ei hiukset oo mikään ykkösasia naisen ulkonäössä mulle, mutta muistan silti aikanaan kun tapasin tyttöystäväni ekoja kertoja että ajattelin miten nätit hiukset hänellä on (pitkät, kiiltävät, paksut, tummat). Ehkä hiukset on enemmän sellanen asia mihin kiinnittää huomiota jos ne on joko erityisen nätit kuten hänellä tai sitten erikoiset tai selvästi ei-niin-nätit omaan makuun.
Tykkään ehdottomasti pitkistä hiuksista naisilla. Värillä ei oo niin väliä, mutta "tavalliset" värit on parempia kun shokkivärit yms jos multa kysytään.
M28
Ai että, yksi suurimmista fetisseistäni on tyttöjen pitkät hiukset. Voin hyvin myöntää tämän olevan fetissi koska koen sen itselleni niin äärettömän tärkeäksi, söpöksi, kauniiksi ja ennen kaikkea kiihottavaksi. Haluaisin vain silittää, helliä ja paijata pitkiä hiuksia. Nuuhkaista vähän ja pyöritellä sormen ympäri. Antaa niiden hivellä ja kutittaa pitkin ihoani. Minulla on eräs erittäin hyvä ystävä joka on pienikokoinen ja erittäin kaunis blondi. Hiukset ovat aina vapaana ja yltävät pyllylle asti. Olen täysin sulaa vahaa hänen edessä.
Ja joo. Jos ei vielä käynyt selväksi niin en missään nimessä voisi sietää lyhyttä tukkaa tytöillä. Se on vain väärin. Vähintään olkapäille pitää olla.
Vastauksista päätellen miehet pitävät pitkistä hiuksista naisilla ja miinuspeukuista päätellen miehet eivät saisi naisten mielestä näin ajatella. 😂
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla poikkeusyksilö miesten keskuudessa, mutta tykkään todellakin lyhyistä hiuksista naisella enemmän kuin pitkistä. Ideaali on, jos hiukset ovat lyhyet, paksut, mustat ja kiiltävät. Ei haittaa, jos ne ovat pitkän, laihan ja kauniskasvoisen naisen päässä. Olen aiemminkin postannut samasta aiheesta tänne, mutta liitänpä taas kuvan ihannenaisestani:
https://assets.vogue.com/photos/55d5e2f2c39954da6d6f3796/master/pass/AZ…
Todella tyylikäs ja persoonallinen nainen. Jos minulla olisi noin hyvä luusto ja kissamainen olemus niin naps lähtisi nämä pitkät hiukset. Kyllä pitkiin hiuksiinkin voi kyllästyä :/.
Pitkät, tuuheat hiukset viehättävät minua eniten.
Punaiseksi värjätty kananperse on epäseksikkäin heti kukkakaalipermanentin jälkeen.
Naisella Pekkarisen peruukki, nam!
Vierailija kirjoitti:
En sen kummemmin. Kyllä ne sitten huomaa jos niitä ei ole, tai jos vaikka on hiusraja vetäytynyt/ohentuu. Jotkut naiset ilmeisesti yrittäneet flirttailla mulle hiuksiaan hipelöimällä, mutta tästä tulin tietoiseksi vasta kun naispuolinen tuttu huomautti asiasta.
Minulla on pitkät hiukset ja hipelöin jatkuvasti hiuksiani, ihan yksinkin ollessani. Eipä tullut mieleen että joku olisi kuvitellut minun olevan iskemässä 😲😅
Minulla oli joskus lyhyet hiukset ja hipelöin silloinkin. Myös pikkuletit kun oli teininä niin silloinkin löysin kohtia hiuksista joita pystyi nypeltämään.
Tämä on minun oma pahe/pakkomielle, ei iskutaktiikka.
Tyttäreni tekee ihan samaa ja on 9-vuotias. Tenhyt niin vauvasta saakka, ensin minun hiuksiini ja miehen käsikarvoihin ja myöhemmin omaan tukkaan.
Olen huomannut että moni mies tykkää pitkästä tukasta. Mulla on pitkä paksuhko taipuisa tukka.
48v.
Vastaan naisena.
Jos hymy on ykkönen niin hiukset on ehdoton kakkonen. Mulla on paksut, taipuisat puolipitkät kerroksittain leikatut hiukset ja aina kaikki " himoitsee" koskettaa niitä. Naisetkin:)
Luultavasti se että hiukset on aina puhtaat ja laitetut antaaa myös kuvan persoonasta
Mikäs siinä, koen hiusten pursottelun ja silittelyn todella kiihottavana
Lyhyt tai pitkä, mutta tällainen ohut huonokuntoinen liru on ainakin ihan hirveä D:
Näen vain pitkähiuksiset, sillä lyhyet hiukset on vakiintuneen naisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vain pitkät hiukset kelpaavat. Mitä tuuheammat, sen paremmat.
Kananpyrstöt ja muut mammatukat totaalinen turn-off.
Muistakaa, siskot, että tyttärienne tulevaisuuden kannalta kannattaa valita isäksi vain miehiä, joilla on hyvät hiusgeenit.
(Joku hiushullu näyttää taas aktivoituneen, kun eilen oli tätä ihan samaa roskaa)
Minulla on lyhyet ja kiharat hiukset, sellaiset kurittoman villit, ja miehet tykkäävät niistä aina.
On kaksi hulvattoman hassua asiaa miesten mieleen: kiharat ja kirkkaan punaiset varpaankynnet. En tajua miksi.
Eino Makunen kirjoitti:
Vastauksista päätellen miehet pitävät pitkistä hiuksista naisilla ja miinuspeukuista päätellen miehet eivät saisi naisten mielestä näin ajatella. 😂
Saa. Ainoa mikä välillä mättää on, että nämä samaiset miehet saavat hirveän hepulin jos nainen kertoo tykkäävänsä tietynlaisista miehistä (pitkistä, harteikkaista, tuuheatukkaisista tms). Että miten se oikeus kertoa mieltymyksistään kulkee vain yhteen suuntaan?
(Ja ei, hiusten pituus ei ole kiinni siitä, että antaa niiden vain kasvaa eikä leikkauta lyhyiksi. Kyllä hiusten pituus ja paksuus ovat mitä suurimmissa määrin ihan yhtä geneettisiä ominaisuuksia kuin miesten pituus ja harteikkuuskin. Jos hiustuppeja on vähän, hiukset ovat laadultaan ohuita ja niiden elinkaari on lyhyt, niin pitkä tukka on mahdoton kasvattaa. Toivottavasti nämä miehetkin ymmärtävät tyttärensä tuskan sitten, kun tämä tulee teini-ikään ja kärsii suomalaisesta hiuslaadustaan.)
Makuja lienee yhtä paljon kuin miehiäkin. Oma suosikkini on punainen väri (värjätty kelpaa ihan yhtä hyvin kuin luonnollinen) ja mahdollisimman pitkät. Otsatukka on kiva, jos se sopii; kaikille ei sovi.
Feikkihiukset tai ei, pitkät hiukset on aina nätimmät.
M31