Mitä ihonhoitotuotteita Cheek ja Ela käyttää?
Haluan tietää, jotta voisin käyttää samoja. Jätkät on lähemmäs 40 ja ihot sileät kuin vauvan posket. Oman kaveripiirini edustus ikävuosilta 35-40 ja jokainen näyttää paljon vanhemmalta kuin Cheek tai Ela.
Kommentit (18)
Syövät tosi terveellisesti eivätkä juo paljoa alkoholia, harrastavat paljon liikuntaa, ei ole rahahuolia, tekevät työtä mistä pitävät, on varaa kaikkeen mitä mieleen juolahtaa. Ei se mistään rasvaputelista johdu.
Olen nähnyt molemmat läheltä ja täytyy todeta, että Kimmolla on tosi hyvä ja sileä iho. Jare taas näyttää ikäiseltään.
Autistinoloisia babyfaceja ne on, mut kyl kurpsahtaa ku röökaavat jne.
Vierailija kirjoitti:
Syövät tosi terveellisesti eivätkä juo paljoa alkoholia, harrastavat paljon liikuntaa, ei ole rahahuolia, tekevät työtä mistä pitävät, on varaa kaikkeen mitä mieleen juolahtaa. Ei se mistään rasvaputelista johdu.
Cheek polttaa ja juo paljon, haastatteluista tullut selväksi. Kertoi käyvänsä kerran viikossa kuntosalilla. Tilaa ruoat ravintoloista kotiinsa woltin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt molemmat läheltä ja täytyy todeta, että Kimmolla on tosi hyvä ja sileä iho. Jare taas näyttää ikäiseltään.
Kimmo varmaan panostaa ihonhoitoon. Kampaajien ammattilehdestä luin kuinka tämän hovikampaaja suunnittelee hiusmallit Kimmolle, kasvatti yhdessä vaiheessa pidemmäksi. Muistaakseni käy 3 viikon välein kampaajalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek polttaa ja juo paljon, haastatteluista tullut selväksi. Kertoi käyvänsä kerran viikossa kuntosalilla. Tilaa ruoat ravintoloista kotiinsa woltin kautta.
Ohhoh, miten uusavuton ja saamaton, onneksi sentään työllistää pöperönkuljetushenkilöitä.
Se on elintavoissa ja geeneissä. Mä olen 47v. ja näytän n.35-38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, miten uusavuton ja saamaton, onneksi sentään työllistää pöperönkuljetushenkilöitä.
Toisille heidän aikansa on arvokkaampaa, että kannattaa mielummin maksaa joku muu tekemään nuo ei tuottavat jutut. Jos palkkasi on 150€ tunnilta kannattaa käydä töissä ja maksaa 20€ jollekin ruuan tekemisestä toiselle. Sinulle jää silti 130€. Toisin kun jos itse olisit tehnyt olisit maksanut ehkä 5€, mutta et kuitenkaan tienannut mitään. Ihan perusjuttuja kovapalkkaisille.
Kenellä on syntymästään asti hyvä iho, niin yleensä ei tarvitse muuta kuin pestä.
Juovat runsaasti vettä ja Pirkka olutta, sekä säännöllinen liikunta + bepanthen salva
Saata*an mälliä salaisissa riiteissä nassuun ja elmukelmukerros yöunien ajaksi päälle, sileetä tulee.
Kumpi heistä esiintyy Tuure Boeliuksena..??
Vierailija kirjoitti:
niinhän sä luulet
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42 ja näytän 55-vuotiaalta, joten tasoissa ollaan...
Vaseliinia ja Niveaa