Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
981/2608 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa housut ja pyysin postitusta.

Myyjä vastasi, että alkaa nyt kyllä käydä liian monimutkaisesti tämä housujen myynti. Ja kolme pistettä loppuun....

Vierailija
982/2608 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina ihmetyttänyt nämä muutaman euron tavaran myyjät. Kuten esim aloittaja. Myy 4 eurolla takkia?! Miksi nähdä tuo vaiva ja säätää ostajien kanssa 4 euron takia. mitä soillä 4 eurolla saa???? Säästyisi monet odottämiset ja mielipahat kun olisi hettänyt takin suoraan roskiin. Joku > 50€ kaman vielä jotenkin ymmärtää.

No tuliko mieleen että jos sulla on myytävänä vaikka kymmenen 4e takkia niin ne myytyäsi saat niistä 40e? Kyllä se monelle pienituloiselle on ihan iso summa. Itse myyn aika paljon paikallisella fb-kirpparilla ja olen monet laskut saanut niiden kauppojen ansiosta maksettua. Vaikka 4e olisi jollekin pikkuhiluja, ei se kaikille sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2608 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt todella paljon fb-kirppisten kautta, ja useimmiten kaupat on sujuneet hyvin. Oudoin oli ehkä se, kun vuosi sitten lahjoitin ison kasan tavaraa, oli lasten kalusteita, leluja, pelejä ja Maxi cosi-vauvan istuin.

Ensin tavarat varasi romaninainen, joka lupasi illalla tulla hakemaan. Ei kuulunut, kyselin että koska hakee kun ei kovin myöhään valvota. Ilmotti sitten ettei pääsekään vaan menee seuraavalle päivälle. Ajattelin että varaan ne silti vielä hänelle niin pääsen eroon tavaroista. Eipä kuulunut mitään, ja kun taas illalla kyselin, nainen oli kuulemma kyläilemässä kaverillaan viereisessä kaupungissa ja myöhemmin illalla saa kyydin meille päin. Odottelin, kello oli jo varmaan 22 kun nainen sitten viestitteli että nyt lähtee tulemaan. Ei ikinä sitten saapunut, joten luovutin ja ilmoitin myyntikohteeseen että tavarat on edelleen vapaana.

Ilmoitukseen vastasi sitten takana henkilö jonka kommunikointi oli aika alkeellista, ajattelin että varmaan menee sitten tarpeeseen nuo lahjoittamani tavarat. Sovittiin että hän tulee illalla hakemaan. Kello oli jo yli 21 ja sanoin että on jo niin myöhään että siirretään huomiselle, mutta henkilö sitten ehdotti että jos jätän tavarat ulos rappusille niin hän tulee klo 22 aikaan hakemaan ne ulkoa. Varmistin vielä että ottaako hän kaikki lahjoittamani tavarat,laitoin vielä lisäkuvia. Varmistin vielä että ottaahan varmasti myös Maxi Cosi istuimen etten turhaan laita sitä ulos. Lupasi ottaa kaikki.

Aamulla löysin Maxi cosin lumisena rappusilta, oli sitten satanut yön aikana paljon lunta ja se oli yksinään jätetty ulos, muut tavarat oli kelvannut. Ei viitsinyt hakija edes kiittää tai mainita että btw en ottanutkaan istuinta. Meni vähän maku lahjoittaa elämänkolulaisille yhtään mitään.

Vierailija
984/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin Kenwoodin yleiskoneen lisälaitetta, pelkkää siivutinta, en siis koko yleiskonetta. Otin kuvat lisäkkeestä ja mainitsin moneen otteeseen ilmoituksessa, että kyse on lisälaitteesta, ei koko koneesta. Sain ainakin 5 yhteydenottoa joissa kyseltiin miten myyn yleiskoneen niin halvalla, miten ison taikinan sillä voi tehdä, mitä muita varusteita sen mukana tulee yms. Poistin lopulta koko ilmon, kun en jaksanut enää jankata.

Vierailija
985/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just nyt, kirjeenä lähetettävä ohut vaate, maksaa lisää 6 euroa, tai pakettina lisää 9 euroa..hahhaa. teen aika paljon näitä postitus-kauppoja joten tiedän ettei mikään postipaketti maksa 9 euroa. Ja jos kirjeenä tulee niin ehkä joku 1,5 tai 3 euroa. Huijausyritys. 

Vierailija
986/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no just nyt, kirjeenä lähetettävä ohut vaate, maksaa lisää 6 euroa, tai pakettina lisää 9 euroa..hahhaa. teen aika paljon näitä postitus-kauppoja joten tiedän ettei mikään postipaketti maksa 9 euroa. Ja jos kirjeenä tulee niin ehkä joku 1,5 tai 3 euroa. Huijausyritys. 

Jos minun pitää alkaa sinulle jotain pakettia väsäämään, niin se maksaa ainakin 20e lisää. Ota tai jätä. Kukaan ei pakota.

Vierailija
987/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pop98 kirjoitti:

"Menin puolustamaan ko. naista, ja sanoin, että roskalavalta saa kyllä vapaasti hakea tavaroita. "

-Roskalavaalta ei saa otaa vapaasti.

Naapurin uuden kalliin maastöpyörän siirtäminen roskalavalle ei poista sitä tosiasiaa että se on naapurin omistama pyörä.

Mitä sieniä sinä olet syönyt?

Kukaan ei ollut "siirtänyt naapurin maaatopyörää" sinne roskalavalle, vaan sinne on taloyhtiö nakellut hylätyt fillarit. Samoin yksityishenkilöt voivat viedä sinne ylimääräistä romuaan, jolloin kyllä, kuka vaan voi niitä ottaa. Mun mies kantoi meidän taloyhtiön hankkimalle roskalavalle meidän risan sohvan ja bongasi samalla mulle uudenveroiset juoksulenkkarit. Totta hitossa otti mukaan. Toisen roska on toisen aarre.

Minä kannoin taloyhtiön roskakatokseen turkiskuoriaisten valtaaman sohvan. Olisi kai pitänyt varustaa se jollain lapulla, koska pian se sieltä oli lähtenyt uuteen kotiin. 

ei se mitään lappuja tarvitse. Siitä roskalavasta on maksettu paljon, että jätteet viedään kaatopaikalle. Ei sinne lavalle ole kenelläkään ulkopuolisella asiaa.

Vierailija
988/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaupat ticket to heaven ryhmässä ruskeasta talvitakista, josta useampi kuva. Takki oli erittäin vähän käytetty, jäi se koko meillä jotenkin välistä, joten käyttökertaa ei montaa ollut. Hinta oli naurettavan pieni, 30€.

Kun paketti tuli perille, ostaja laittoi viestiä ja kehui miten siisti takki, kiiteltiin kaupoista puolin ja toisin.

Kuukauden päästä ostaja otti yhteyttä että on katsonut tarkemmin ja outo värivirhe löytyy kainalosta. En tiennyt mistä hän puhuu, joten pyysin kuvaa. Hän laittoi kuvan jossa ei näkynyt mitään virhettä. Kun ilmaisin että takki on kunnossa, enkä halua perua kauppoja enää tässä vaiheessa, ostaja otti yhteyttä ylläpitäjään joka oli yhteydessä sitten minuun. Ylläpitäjä lähetti kuvia jossa takkia oli viillelty rikki ja täytteet tursusivat viiltokohdista kauluksessa ja selässä. Hän kysyi olinko myynyt tämän kuntoisen takin uudenveroisena.

Lähetin koko viestihistorian ostajan kanssa ylläpidolle ja kielsin täysin väitteet.

Vaikka ylläpito näki viestit, jossa ostaja kiittää kivasta takista ja kuukauden päästä väittää minun myyneen värivirheellisen takin ja ylläpidolle lähettää kuvia rikki viilletystä takista, yp katsoi että minut pitää potkia pois ryhmästä koska olin myynyt risan takin uutena enkä suostunut perumaan kauppoja.

Vierailija
989/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kaupat ticket to heaven ryhmässä ruskeasta talvitakista, josta useampi kuva. Takki oli erittäin vähän käytetty, jäi se koko meillä jotenkin välistä, joten käyttökertaa ei montaa ollut. Hinta oli naurettavan pieni, 30€.

Kun paketti tuli perille, ostaja laittoi viestiä ja kehui miten siisti takki, kiiteltiin kaupoista puolin ja toisin.

Kuukauden päästä ostaja otti yhteyttä että on katsonut tarkemmin ja outo värivirhe löytyy kainalosta. En tiennyt mistä hän puhuu, joten pyysin kuvaa. Hän laittoi kuvan jossa ei näkynyt mitään virhettä. Kun ilmaisin että takki on kunnossa, enkä halua perua kauppoja enää tässä vaiheessa, ostaja otti yhteyttä ylläpitäjään joka oli yhteydessä sitten minuun. Ylläpitäjä lähetti kuvia jossa takkia oli viillelty rikki ja täytteet tursusivat viiltokohdista kauluksessa ja selässä. Hän kysyi olinko myynyt tämän kuntoisen takin uudenveroisena.

Lähetin koko viestihistorian ostajan kanssa ylläpidolle ja kielsin täysin väitteet.

Vaikka ylläpito näki viestit, jossa ostaja kiittää kivasta takista ja kuukauden päästä väittää minun myyneen värivirheellisen takin ja ylläpidolle lähettää kuvia rikki viilletystä takista, yp katsoi että minut pitää potkia pois ryhmästä koska olin myynyt risan takin uutena enkä suostunut perumaan kauppoja.

Tää on just mun pahin pelko. Että joutuu tekemisiin ihan oikeasti päävikasten kanssa. Ja jos hoitaa kaupat postitse, niin ostajalle voi välittyä mun osotetiedot sun muuta. Ja noiden "hankalien" ihmisten kanssa pahinta on just tuo epävakaisuus. Kaikki voi ensin mennä hyvin (kaupankäynnin aikana ei mitään viitteitä mistään skitsoilusta) ja sitten just vaikka tuolla tavalla kuukauden jälkeen alkaa painajainen muodossa tai toisessa. Ja kaikki tää, vain koska satuin myymään takin koska kierrättämistä täytyy suosia ja halusin saada parikymmppiä itselleni. Kannattaako ja uskaltaako?

Vierailija
990/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just mun pahin pelko. Että joutuu tekemisiin ihan oikeasti päävikasten kanssa. Ja jos hoitaa kaupat postitse, niin ostajalle voi välittyä mun osotetiedot sun muuta. Ja noiden "hankalien" ihmisten kanssa pahinta on just tuo epävakaisuus. Kaikki voi ensin mennä hyvin (kaupankäynnin aikana ei mitään viitteitä mistään skitsoilusta) ja sitten just vaikka tuolla tavalla kuukauden jälkeen alkaa painajainen muodossa tai toisessa. Ja kaikki tää, vain koska satuin myymään takin koska kierrättämistä täytyy suosia ja halusin saada parikymmppiä itselleni. Kannattaako ja uskaltaako?

Kun vielä lasten ollessa pieniä myin lastenvaatteita netissä, otin niistä kuvia joka suunnasta. Oli sitten todiste kunnosta. Kerran yksi ostaja valitti viasta vaatteessa. Sanoin, että ei näissä mun kuvissa näy mitään, lähetätkö kuvan viasta. Ei enää kuulunut mitään.

Vierailija
991/2608 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin Kenwoodin yleiskoneen lisälaitetta, pelkkää siivutinta, en siis koko yleiskonetta. Otin kuvat lisäkkeestä ja mainitsin moneen otteeseen ilmoituksessa, että kyse on lisälaitteesta, ei koko koneesta. Sain ainakin 5 yhteydenottoa joissa kyseltiin miten myyn yleiskoneen niin halvalla, miten ison taikinan sillä voi tehdä, mitä muita varusteita sen mukana tulee yms. Poistin lopulta koko ilmon, kun en jaksanut enää jankata.

Joo tämä on mahtavaa, kun ei osata lukea sitä lyhyttä ilmoitusta. "Myydään kamelitalli, nahkaa, siisti, pituus 380 cm, sijaitsee Tuupovaaran Öllölässä, en postita" - eikös sieltä joku kysele "miten pitkä? Laitatko postissa?"

Vierailija
992/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä lasten ollessa pieniä myin lastenvaatteita netissä, otin niistä kuvia joka suunnasta. Oli sitten todiste kunnosta. Kerran yksi ostaja valitti viasta vaatteessa. Sanoin, että ei näissä mun kuvissa näy mitään, lähetätkö kuvan viasta. Ei enää kuulunut mitään.

Minä otan lisäksi kuvat paketista tai kirjeestä, jos posti hukkaa niin on helppo kuvat lähettää. Myöskin sen vuoksi että jos vastaanottaja väittää että en ole lähettänyt mitään, voin kuvalla ja kuitilla todistaa että on lähetetty. Kaikenlaiseen pitää varautua, kuvat on siinä hyvä todistusaineisto. Ja huom! postissa pyydän aina kirjeen päälle sen tulostettavan postimaksutarran postimerkin sijaan niin ostaja ja postin lajittelu näkee että se on lähetettäessä punnittu postin toimipisteessä postin omalla vaakalla joten on oikein. Joskus olen lähettänyt kirjeitä postimerkeillä varustettuna ja paino on ollut siinä rajoilla (omalla vaakalla) että mikä maksu menee. Postin lajittelussa sitten on "punnittu ja todettu" että ei riitä maksu ja merkit ja lätkäisty tuplamaksu vastaanottajalle. Milläs todistat postille että oma vaakasi näytti eri tavalla? Työlästä on verkossa myyminen ja postittaminen eli työstä käy.

Vierailija
993/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitää alkaa sinulle jotain pakettia väsäämään, niin se maksaa ainakin 20e lisää. Ota tai jätä. Kukaan ei pakota.

yleensä se mitä joku on lähettänyt on ollut vanha muovipussi jonka ympärille on pantu vähän teippiä. Postitusmaksu ollu esim. farkuille joku 3-4 euroa. Jos joku kehtaa pyytää 9 euroa postimaksuihin niin on taatusti huijari.

Kerran joku ilmoitti lahjoittvaansa kännykän, pyysi postimaksuihin 10 euroa. Epäilykset heräsi, maksoin kuitenkin tilille 10 euroa, eikä mitään tullut. Kysyin monesti perään, ei vastausta. Oli saanut varmaan satoja vastauksia, joten summa yhteensä  kenties  tonnin paikkeilla. Kuitenkaan harva lähtee poliisille pelkän kympin takia...tai poliisi ei ehkä tutki...

Vierailija
994/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan lisäksi kuvat paketista tai kirjeestä, jos posti hukkaa niin on helppo kuvat lähettää. Myöskin sen vuoksi että jos vastaanottaja väittää että en ole lähettänyt mitään, voin kuvalla ja kuitilla todistaa että on lähetetty. Kaikenlaiseen pitää varautua, kuvat on siinä hyvä todistusaineisto. Ja huom! postissa pyydän aina kirjeen päälle sen tulostettavan postimaksutarran postimerkin sijaan niin ostaja ja postin lajittelu näkee että se on lähetettäessä punnittu postin toimipisteessä postin omalla vaakalla joten on oikein. Joskus olen lähettänyt kirjeitä postimerkeillä varustettuna ja paino on ollut siinä rajoilla (omalla vaakalla) että mikä maksu menee. Postin lajittelussa sitten on "punnittu ja todettu" että ei riitä maksu ja merkit ja lätkäisty tuplamaksu vastaanottajalle. Milläs todistat postille että oma vaakasi näytti eri tavalla? Työlästä on verkossa myyminen ja postittaminen eli työstä käy.

Tein myös aina saman :) Eli kun lähetin paketin, niin otin kuvan paketista kun siinä oli tulostettu pakettitarra kiinni. Siitä näkyi aikakin milloin lähetetty. Työlästä hommaa kyllä. Nykyään en enää jaksa lähettää mitään myymääni tavaraa. Myyn ainoastaan nouto-periaatteella. Jos en saa myytyä noin, niin annan mieluummin pois kuin lähden postitusrumbaan.

T. Ed. lainaamasi

Vierailija
995/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole omituinen tapaus vaan suomalainen suoraselkäinen tapa hoitaa asiat: kokeilumielessä laitoin ostajalle tavarat postissa ( arvo 30,-) ja lähetys ( 10,-). Olin antanut mahdollisuuden maksaa tilille kun on lähetyksen saanut. Ostaja ilmotti, että tavarat tulleet ja rahat laitettu tililleni. Ja todella rahat olivat tililläni. Olin todella iloinen huomatessani, että ihmisillä on edelleen tahto ja kyky hoitaa asiat. Maksaa kun on aika maksaa eikä vedättää tai pelleillä. Hyvä suomalaiset!

Vierailija
996/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleensä se mitä joku on lähettänyt on ollut vanha muovipussi jonka ympärille on pantu vähän teippiä. Postitusmaksu ollu esim. farkuille joku 3-4 euroa. Jos joku kehtaa pyytää 9 euroa postimaksuihin niin on taatusti huijari.

Kerran joku ilmoitti lahjoittvaansa kännykän, pyysi postimaksuihin 10 euroa. Epäilykset heräsi, maksoin kuitenkin tilille 10 euroa, eikä mitään tullut. Kysyin monesti perään, ei vastausta. Oli saanut varmaan satoja vastauksia, joten summa yhteensä  kenties  tonnin paikkeilla. Kuitenkaan harva lähtee poliisille pelkän kympin takia...tai poliisi ei ehkä tutki...

No nuo edelliset varmaan tarkoittavatkin, että koska pakkaaminen ja lähettäminen postituspisteelle kulkemisineen on niin työlästä, niin ottavat ylimääräistä siitä vaivasta jos kerran välttämättä ostaja haluaa, että tuote lähetetään. Ei sillä ole mitään tekemistä todellisten postimaksujen kanssa.

Vierailija
997/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkk kirjoitti:

Ostaja maksoi ostokset etukäteen tilille,ei ole vieläkään hakenut tavaroita,tästä on jo vuosi aikaa. 😁

Ja se samainen ostaja manaa että ei ole saanut maksamaansa tuotetta. Siitä kuuluu ilmoittaa ostajalle, minkä aikaa tavara on noudettavissa, eikä suinkaan vain nauraa takanapäin. 

Vierailija
998/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postimaksu on eri asia kuin postituskulut. Jos postimaksu on pakettiin 5,90e, voi sen postituskulut olla tuon 10e. Ei se ole mitään huikausta, jos asian vaan ilmaiseen selvästi. Ostopakkoa ei ole.

Vierailija
999/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:ssä katselin alueeni kodinvaihtajakissoja pitkän harkinnan jälkeen ja löysinkin aikuisen tyttökissan, joka vaikutti hyvältä ja hintakin oli järkeenkäyvä.

No, myyjälle sitten sähköpostia laittamaan, että kissa kiinnostaa ja saisiko sitä tulla katsomaan vaikkapa ensi viikonlopulla. Vaihdettiin pari viestiä ja ajattelin, että homma on selkeä.

Vaan ei kun hän olikin vielä vastannut viimeisimpään viestiin jotain varmistusta tyyliin "Tuletko lauantaina katsomaan kissaa?" ja tämän huomasin vasta noin vuorokauden päästä, jolloin vastasin.

Kissa olikin siinä välissä jo haettu jonkun muun ostajan toimesta.

No, nyt on varttuva pentukissa kotiutunut perheeseen, joten ihan hyvä lopputulos. Senkin löysin Torista ja kävin kauempana tutustumassa kissaan. Myyjä oli vielä niin ihana, että autollisena lupasi kaupungissa käydessään tuoda kissan ja niin tekikin.

Vierailija
1000/2608 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pop98 kirjoitti:

"Menin puolustamaan ko. naista, ja sanoin, että roskalavalta saa kyllä vapaasti hakea tavaroita. "

-Roskalavaalta ei saa otaa vapaasti.

Naapurin uuden kalliin maastöpyörän siirtäminen roskalavalle ei poista sitä tosiasiaa että se on naapurin omistama pyörä.

Mitä sieniä sinä olet syönyt?

Kukaan ei ollut "siirtänyt naapurin maaatopyörää" sinne roskalavalle, vaan sinne on taloyhtiö nakellut hylätyt fillarit. Samoin yksityishenkilöt voivat viedä sinne ylimääräistä romuaan, jolloin kyllä, kuka vaan voi niitä ottaa. Mun mies kantoi meidän taloyhtiön hankkimalle roskalavalle meidän risan sohvan ja bongasi samalla mulle uudenveroiset juoksulenkkarit. Totta hitossa otti mukaan. Toisen roska on toisen aarre.

Minä kannoin taloyhtiön roskakatokseen turkiskuoriaisten valtaaman sohvan. Olisi kai pitänyt varustaa se jollain lapulla, koska pian se sieltä oli lähtenyt uuteen kotiin. 

ei se mitään lappuja tarvitse. Siitä roskalavasta on maksettu paljon, että jätteet viedään kaatopaikalle. Ei sinne lavalle ole kenelläkään ulkopuolisella asiaa.

Roskalavalle voi mennä, mutta jos ottaa sieltä tavaraa, tekee sen omalla vastuullaan. Voi siis saada kotiinsa tavaran mukana turkiskuoriaisia, luteita, hometta tai mitä vaan. Ihan tavallista roskisdyykkausta riskeineen.