Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan vaimoni bi-seksuaali

Suoraa puhetta
05.05.2018 |

Harrastamme aika usein sidontaleikkejä sekstaillessamme. Aika tasapuolisesti kumpikin on sidottuna eli sekä sub että dom leikkejä. Viimeksi kun vaimo sitoi minut x-asentoon sänkyyn hän puki jalkoihini stay-up sukat. Olihan se vähän kiihottavaa minustakin kun et niitä pois saa kun olet x:nä sänkyssä. Vaimoni oli aivan villinä ja nuoli kulliani ja ratsasti päälläni useamman orgasmin ajan.

Seuraavalla kerralla kjn mjnä sidoin vaimoni, laitoin stay-up:t itse itselleni ja vaimoni sai orgasmin heti kun vähän hivelin häntä jalallani. Minusta tuntuu että hän ainakin haaveilee tyttöjen välisestä seksistä, sillä ei tuolle oikein muuta selitystä keksi. Vai llisko kolmas pyörä(nainen) mukaan sitten se oikea vaihtoehto? Saattaisin lämmetä tuolle, mutta kahdestaan en vaimoani toisen naisen kanssa päästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se tykkääkin transuista...?

Vierailija
2/3 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parien, jotka eivät pääse yksimielisyyteen kolmannen pyörän sukupuolesta, kannattaa valita shemale. Esim. Sihteeriopistosta noita löytyy pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on ainakin bi ja se on todella mahtavaa. Ei kylläkään kuulemma pystyisi seurustelemaan naisen kanssa, mutta seksiä harrastaa mielellään. Itse ainakin annan tyttöjen puuhailla, kun saan sitä katsoa. Upeaa katsottavaa, kun kaksi kaunista naista peuhaa kahdestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi