Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko jäädä odottamaan kun työhaastattelija on myöhässä?

Vierailija
05.05.2018 |

Eräs paikallinen yhtiö järjestää jostain syystä työhaastattelunsa kahvilaan. Kuulin vain että haastattelija on ollut myöhässä ainakin kaksi kertaa aikaisemmin, ja sanoi molemmille syyksi että parkkipaikkaa on niin vaikea löytää keskellä kaupunkia. Mietin vain että menisikö läpi minulla. En itse välttämättä jäisi odottamaan ketään tuolla tavalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista että oletettavasti samassa kaupungissa asuva ei osaa hankkia paikkaa autolle jos säännöllisesti tarvitsee sellaisen?

Vierailija
2/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan markkinat. Haastattelija voi olla myöhässä, haastateltava ei .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan markkinat. Haastattelija voi olla myöhässä, haastateltava ei .

Ei voi haastattelija olla myöhässä minun kanssa :)

Vierailija
4/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan siitä miten epätoivoinen olet saamaan sen työpaikan. Jos et laisinkaan, odottaisin max. 15min. Sen jälkeen kertoo epäkunnioittavasta ja vähättelevästä asenteesta hakijaa ja sitä kohtaan, miten tärkeänä hänen aikansa näkevät. Monellahan saattaa olla vaikka toinenkin haastattelu samana päivänä, tai ottanut vaan pari tuntia salaa töistä pois että pääsee päivähaastatteluun. Toisaalta jos on työtön, oletetaan että on huomattavasti joustavampi.

Jos se on sinulle ratkaiseva tekijä, odottaisin vaikka tunnin. Mutta ei kuulosta siltä.

T. Ex-HR-Rekrytoija

Vierailija
6/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aivan siitä miten epätoivoinen olet saamaan sen työpaikan. Jos et laisinkaan, odottaisin max. 15min. Sen jälkeen kertoo epäkunnioittavasta ja vähättelevästä asenteesta hakijaa ja sitä kohtaan, miten tärkeänä hänen aikansa näkevät. Monellahan saattaa olla vaikka toinenkin haastattelu samana päivänä, tai ottanut vaan pari tuntia salaa töistä pois että pääsee päivähaastatteluun. Toisaalta jos on työtön, oletetaan että on huomattavasti joustavampi.

Jos se on sinulle ratkaiseva tekijä, odottaisin vaikka tunnin. Mutta ei kuulosta siltä.

T. Ex-HR-Rekrytoija

Olen pitkäaikaistyötön enkä lainkaan epätoivoinen, sillä minulla on nyt vaiktuiset tulot ja aiheeton työkyvyttömyyseläkehakemus vetämässä.

Vierailija
7/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen pitkäaikaistyötön enkä lainkaan epätoivoinen, sillä minulla on nyt vaiktuiset tulot ja aiheeton työkyvyttömyyseläkehakemus vetämässä.[/quote]

Aiheeton työkyvyttömyyseläkehakemus!

Voi jukoliste mikä rotta. Että kehtaat. Näin pakosta työkyvyttömyyseläkkeelle alle 5-kymppisenä joutuneena ihan hiukkasen kyrsii lukea tuollaista. Työhaluja kyllä olisi monenkin edestä.

Vierailija
8/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista että oletettavasti samassa kaupungissa asuva ei osaa hankkia paikkaa autolle jos säännöllisesti tarvitsee sellaisen?

Tarkoitatko siis, että tuon haastattelijan pitäisi hankkia parkkipaikka autolle sen kahvilan läheltä, jossa satunnaisesti käy tekemässä työhaastatteluja? :D

Vierailija
9/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis, että tuon haastattelijan pitäisi hankkia parkkipaikka autolle sen kahvilan läheltä, jossa satunnaisesti käy tekemässä työhaastatteluja? :D

Tai sitten kulkee julkisilla.