Miksi jotkut vemputtaa Insta-tilinsä yksityisasetusten kanssa?
Välillä on yksityinen, välillä julkinen. Mitä järkeä?
Kommentit (12)
No se yksi kaunis ainakin piilotti minulta omansa joksikin aikaa.
Mä piilotin, kun sain ikäviä yhteydenottoja. Jossain vaiheessa laitan takaisin julkiseksi.
Torpan tyttö harrastaa tuota. Sitten kun taas lataa sinne tissikuvan niin laittaa yleiseksi, että tulis paljon tykkäyksiä.
Itse vemputtelin facen asetuksia noin, kun olin ihastunut ja kuvittelin toisenkin olevan ja halusin hänen näkevän kuvani yms. jotka hetkeksi laitoin julkiseksi. Typerää.
Saa seuraajamäärät kasvuun, kun kaikki eivät voi seuraamatta kattella kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä!
Osallistuu välillä joihinkin kilpailuihin, joita varten pitää olla julkinen tili, tai sitten on ollut vastikään joissakin juhlissa, joissa on ollut oma somehashtag käytössä ja haluaa jakaa sieltä otettuja kuvia.
On kyllä outoa....samaa joskus tuuminut....
Maisa on kyllä oikeasti inhottava muija!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Minä taas en koskaan laita yksityisiin tileihin seuraajapyyntöä, ellei kyse ole todella läheisestä ihmisestä. Puolituttujen ja tuntemattomien yksityiset tilit vaan unohdan.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuu välillä joihinkin kilpailuihin, joita varten pitää olla julkinen tili, tai sitten on ollut vastikään joissakin juhlissa, joissa on ollut oma somehashtag käytössä ja haluaa jakaa sieltä otettuja kuvia.
Näin!
t. kilpailija
samaa miettiny. Etin yhden frendin ja luulin eka ettei ollu sama tyyppi.. Sit oliki ja se oli laittanu sen yksityiseks. Soitin sille et mitä vttuu nyt.