Lähtisitkö treffeille kanssani - krapula edition?
Ikinä ei saisi palata rikospaikalle. Mutta olen vailla huomiota ja olitte viimeksi mukavia. Kokeillaan siis uudestaan:
Alkuun olennainen pois: olen mies.
Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.
Kiitos nuolen painamisesta.
Kommentit (45)
Piti monta kertaa lukea toi kohta: Kiitos nuolen painamisesta. Luulin että lupaat nuolla jos joku painaa sua. :D
Kiva, oli mukavin ketju pitkään aikaan. :) Mutta tällä kertaa voisit oikeasti lähteä treffeille jonkun kanssa, jos sieltä suunnalta löytyisi. Eiksje?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, oli mukavin ketju pitkään aikaan. :) Mutta tällä kertaa voisit oikeasti lähteä treffeille jonkun kanssa, jos sieltä suunnalta löytyisi. Eiksje?
Voisin. Te kaikki olitte siinä ketjussa niin mukavia, että epäilin näkeväni harhoja.
ap
Mitä vikaa epätoivossa. Sehän vaan kertoo että treffikumppani on motivoitunut ja hänessä voi olla potentiaalia. Vähemmän joku hupsankeikka harhailija voisi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisesta miehestä pitäisi kiinnostua?
En ole epätoivoinen, olen tilastoista kiinnostunut. Näissä on ero.
Eikä tarvitse. Tämä on hyvän mielen ketju. Saa kritisoida aivan vapaasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tämä on taas feikki-ketju. Todista pohkeilla.
Se joutuu ottamaan ensin vähän loiventavaa, sitten vasta saadaan kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tämä on taas feikki-ketju. Todista pohkeilla.
Se joutuu ottamaan ensin vähän loiventavaa, sitten vasta saadaan kuvia.
Mutta mistä kuvia?
Feikki ei laita kuvaa.
Toisessa ketjussa nainen valitti ettei saa ketään. Naiset vastasivat hänelle, että epätoivoisuus ei miehiä viehätä ja tässä kommentissa oli paljon yläpeukkuja.
Nyt kun joku sanoo saman, mutta miehestä, niin yhtäkkiä epätoivoisuus ei olekaan huono vaan päinvastoin hyvä juttu.
Olette kyllä todella kaksinaamaisia.
Vierailija kirjoitti:
En katso suosittuja elokuvia.
ap
Vähäks sä olet uniikki lumihiutale.
Vanha ja varattu sanoo: mahtavaa jos on aito ketju, kuvia että tiedetään!
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa nainen valitti ettei saa ketään. Naiset vastasivat hänelle, että epätoivoisuus ei miehiä viehätä ja tässä kommentissa oli paljon yläpeukkuja.
Nyt kun joku sanoo saman, mutta miehestä, niin yhtäkkiä epätoivoisuus ei olekaan huono vaan päinvastoin hyvä juttu.Olette kyllä todella kaksinaamaisia.
Tottakai miestä pitää mielistellä, kun siltä voi saada huomiota. Naista taas on kiva halveksua ja saada hänet tuntemaan itsensä huonoksi, niin voi tuntea olevansa häntä parempi. Ihan normaalia naisten keskinäistä kilpailua. Yäk.
Mulla on enemmän kirjoja kuin kavereita.
ap