Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: isketäänkö teitä päiväsaikaan arjessa?

Vierailija
05.05.2018 |

Onko yhtäkään kokemusta? Kerro.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 32v mies ja en muista ainuttakaan tapahtumaa että minua olisi yritetty selkeästi iskeä.. Kun ei ole komeaksi syntynyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran muutama vuosi sitten tuli nainen iskemään keskellä päivää. No, yhdessä olemme edelleen

Vierailija
4/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin on isketty arjen keskellä päiväsaikaan, jo kahdesti. Oli siinä nyt omaakin panostusta mukana ettei voi oikein yksipuolisesta iskemisestä puhua. Ei ollut mitään kertajuttuja vaan puolisot tuli pitemmäksi aikaa. Jälkimmäisen kanssa edelleen. On niitä muualtakin löytynyt toki aikoinaan, lyhkäsempiä juttuja.

Vierailija
5/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos en itse aloittaisi keskusteluja ihmisten kanssa niin joutuisin olemaan kokonaan ilman sosiaalista kontaktia. Ei kai tässä mitään iskuyrityksiä joudu hätistelemään pois...

Vierailija
7/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin, mikä on mukavaa :)

Vierailija
8/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kokemus. Baarin tanssilattialla nainen hieroi vatsaani paidan alta. Oliko tämä iskuyritys?

Kertokaa naiset.

Vierailija
9/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kokemus. Baarin tanssilattialla nainen hieroi vatsaani paidan alta. Oliko tämä iskuyritys?

Kertokaa naiset.

Eikös tuo täytä vähintäänkin ahdistelun jos ei jopa raiskauksen tuntomerkit? Liity #MeToo:hon ja silleen

Vierailija
10/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ei todellakaan. Jos joku sattuis iskemään, niin olisin kyllä täysin myytyä miestä.

Vierailija
11/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aamuisin.

Vierailija
12/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on yritetty iskeä kaupan kauramaitohyllyn luona. Nainen oli sellainen hieman homssuisen näköinen sekä minua ainakin 5 vuotta vanhempi. Innostui ilmeisesti kun ostin kauramaitoa (tuli oikeasti pojalleni) ja alkoi puhua noitten vaihtoehtotuotteiden eroista. Oli kiire kotiin joten irtauduin nopeasti ja tajusin vasta myöhemmin tuon iskuyritykseksi. Intressit eivät kohdanneet, mutta tietyllä tavalla arvostan yritystä.

Tavismiehiä eivät omantasoiset ja ikäiset naiset iske, normaaliarjen tilanteista puhumattakaan.

Vierailija
13/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset.

Eikös tuo täytä vähintäänkin ahdistelun jos ei jopa raiskauksen tuntomerkit? Liity #MeToo:hon ja silleen

No, kun en tiedä. Silloin oli eri säännöt.

Vierailija
14/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä nähdään, että naisten iskut päätyy useimmiten parisuhteeseen, koska miehet on helppoja. Useimpien miesten iskemiset taas päätyy rukkasiin tai jopa haistatteluun, joten eiköhän se ole sitten parempi, että naiset itse noukkii ne miehet mitkä kiinnostaa niin vältytään turhalta energianhaaskaamiselta.

Vierailija
15/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on yritetty iskeä kaupan kauramaitohyllyn luona. Nainen oli sellainen hieman homssuisen näköinen sekä minua ainakin 5 vuotta vanhempi. Innostui ilmeisesti kun ostin kauramaitoa (tuli oikeasti pojalleni) ja alkoi puhua noitten vaihtoehtotuotteiden eroista. Oli kiire kotiin joten irtauduin nopeasti ja tajusin vasta myöhemmin tuon iskuyritykseksi. Intressit eivät kohdanneet, mutta tietyllä tavalla arvostan yritystä.

Tavismiehiä eivät omantasoiset ja ikäiset naiset iske, normaaliarjen tilanteista puhumattakaan.

Miten tajusit tuon iskuyritykseksi? Itse miehenä en tuollaista kauramaitokeskustelua osaa iskuna ottaa.

Vierailija
16/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo on kyllä perseestä että vain jotkut 5-10v vanhemmat naiset näyttää kiinnostuksen merkkejä..

Vierailija
17/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelle puhuminen aina iskuyritys? Sori sitten.

Vierailija
18/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SENKÖ TAKIA SUOMALAISET ON HILJAISIA JA ETÄISIÄ KUN KAIKKI PUHUMINEN TULKITAAN ISKEMISEKSI?

Vierailija
19/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tajusit tuon iskuyritykseksi? Itse miehenä en tuollaista kauramaitokeskustelua osaa iskuna ottaa.

No jos nainen ottaa hetken vieressä seisottuaan hyllystä purkin, näyttää sitä sinulle, ja alkaa juttelemaan purkissa olevasta tuoteselosteesta ja muista vastaavista tuotteista täysin vieraalle miehelle, niin tuskin hän sitä pelkästään ajankulukseen tekee.

Vierailija
20/51 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen ottaa hetken vieressä seisottuaan hyllystä purkin, näyttää sitä sinulle, ja alkaa juttelemaan purkissa olevasta tuoteselosteesta ja muista vastaavista tuotteista täysin vieraalle miehelle, niin tuskin hän sitä pelkästään ajankulukseen tekee.

Riippuu tilanteesta ja naisen ruuminkielestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän