Miehet: isketäänkö teitä päiväsaikaan arjessa?
Kommentit (51)
Olen jo 32v mies ja en muista ainuttakaan tapahtumaa että minua olisi yritetty selkeästi iskeä.. Kun ei ole komeaksi syntynyt..
Kerran muutama vuosi sitten tuli nainen iskemään keskellä päivää. No, yhdessä olemme edelleen
Minut ainakin on isketty arjen keskellä päiväsaikaan, jo kahdesti. Oli siinä nyt omaakin panostusta mukana ettei voi oikein yksipuolisesta iskemisestä puhua. Ei ollut mitään kertajuttuja vaan puolisot tuli pitemmäksi aikaa. Jälkimmäisen kanssa edelleen. On niitä muualtakin löytynyt toki aikoinaan, lyhkäsempiä juttuja.
No siis jos en itse aloittaisi keskusteluja ihmisten kanssa niin joutuisin olemaan kokonaan ilman sosiaalista kontaktia. Ei kai tässä mitään iskuyrityksiä joudu hätistelemään pois...
Aina silloin tällöin, mikä on mukavaa :)
Mulla on yksi kokemus. Baarin tanssilattialla nainen hieroi vatsaani paidan alta. Oliko tämä iskuyritys?
Kertokaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi kokemus. Baarin tanssilattialla nainen hieroi vatsaani paidan alta. Oliko tämä iskuyritys?
Kertokaa naiset.
Eikös tuo täytä vähintäänkin ahdistelun jos ei jopa raiskauksen tuntomerkit? Liity #MeToo:hon ja silleen
Hah! Ei todellakaan. Jos joku sattuis iskemään, niin olisin kyllä täysin myytyä miestä.
Kerran on yritetty iskeä kaupan kauramaitohyllyn luona. Nainen oli sellainen hieman homssuisen näköinen sekä minua ainakin 5 vuotta vanhempi. Innostui ilmeisesti kun ostin kauramaitoa (tuli oikeasti pojalleni) ja alkoi puhua noitten vaihtoehtotuotteiden eroista. Oli kiire kotiin joten irtauduin nopeasti ja tajusin vasta myöhemmin tuon iskuyritykseksi. Intressit eivät kohdanneet, mutta tietyllä tavalla arvostan yritystä.
Tavismiehiä eivät omantasoiset ja ikäiset naiset iske, normaaliarjen tilanteista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset.
Eikös tuo täytä vähintäänkin ahdistelun jos ei jopa raiskauksen tuntomerkit? Liity #MeToo:hon ja silleen
No, kun en tiedä. Silloin oli eri säännöt.
Tässäpä nähdään, että naisten iskut päätyy useimmiten parisuhteeseen, koska miehet on helppoja. Useimpien miesten iskemiset taas päätyy rukkasiin tai jopa haistatteluun, joten eiköhän se ole sitten parempi, että naiset itse noukkii ne miehet mitkä kiinnostaa niin vältytään turhalta energianhaaskaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran on yritetty iskeä kaupan kauramaitohyllyn luona. Nainen oli sellainen hieman homssuisen näköinen sekä minua ainakin 5 vuotta vanhempi. Innostui ilmeisesti kun ostin kauramaitoa (tuli oikeasti pojalleni) ja alkoi puhua noitten vaihtoehtotuotteiden eroista. Oli kiire kotiin joten irtauduin nopeasti ja tajusin vasta myöhemmin tuon iskuyritykseksi. Intressit eivät kohdanneet, mutta tietyllä tavalla arvostan yritystä.
Tavismiehiä eivät omantasoiset ja ikäiset naiset iske, normaaliarjen tilanteista puhumattakaan.
Miten tajusit tuon iskuyritykseksi? Itse miehenä en tuollaista kauramaitokeskustelua osaa iskuna ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo on kyllä perseestä että vain jotkut 5-10v vanhemmat naiset näyttää kiinnostuksen merkkejä..
Onko miehelle puhuminen aina iskuyritys? Sori sitten.
SENKÖ TAKIA SUOMALAISET ON HILJAISIA JA ETÄISIÄ KUN KAIKKI PUHUMINEN TULKITAAN ISKEMISEKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tajusit tuon iskuyritykseksi? Itse miehenä en tuollaista kauramaitokeskustelua osaa iskuna ottaa.
No jos nainen ottaa hetken vieressä seisottuaan hyllystä purkin, näyttää sitä sinulle, ja alkaa juttelemaan purkissa olevasta tuoteselosteesta ja muista vastaavista tuotteista täysin vieraalle miehelle, niin tuskin hän sitä pelkästään ajankulukseen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen ottaa hetken vieressä seisottuaan hyllystä purkin, näyttää sitä sinulle, ja alkaa juttelemaan purkissa olevasta tuoteselosteesta ja muista vastaavista tuotteista täysin vieraalle miehelle, niin tuskin hän sitä pelkästään ajankulukseen tekee.
Riippuu tilanteesta ja naisen ruuminkielestä
Ei.