Miehet: isketäänkö teitä päiväsaikaan arjessa?
Kommentit (51)
Kapinoin ja vastaan naisena. Olen mielestäni perusnätti nainen eikä mua ole ikinä isketty arjessa.
Apua. Jos jossain arkisessa tilanteessa jutteleminenkin tulkitaan iskuyritykseksi niin pysyn loppuikäni hiljaa.
Hauskaa. Kun lukee tämän ketjun naismielipiteitä niin ymmärtää miten esimerkiksi piiloraskaudet ovat mahdollisia. Mieli on todella voimakas ase ja se voi kieltää päivänselviä asioita jos ne eivät ole mieluisia. Tästäkin keskustelusta saa kuvan, että suomalaiset naiset harrastavat yleisesti ilman taka-ajatuksia sujuvaa small talkia elintarvikkeista ventovieraiden miesten kanssa kaupassa käydessään....Hahahahahhehehehehhohohohooh.
Kerran. Tuli ihan huomaamatta takaapäin. Tulin tajuihin vasta sairaalassa.
Silmää ja katseita tulee joka päivä,pari kertaa naiset tullu juttelemaan,ei oo jaksanut innostua..
Eräs neiti katsoi ja hymyili leipätiskillä pitkään. Mietin liian kauan, pitäisikö lähestyä. Meni tilaisuus ohi.
Voi v1ttu mikä teinien kokoontumisajot täällä on. Mä en tarvii naisia kun voin sylkästä nyrkkiin ja laittaa nyrkin pöydälle ja lykkiä nyrkkipillua. Eikä maksa mitään eikä mäkätä. Mielenterveyskin säilyy.
Ei ainakaan niin, että itse tajuaisin.
Ei minua ole ikinä yritetty iskeä, eikä naiset muutenkaan ole ikinä lähestyneet.
Einpä ole montaa kertaa eläessäni naisihmisen lähestymisyrityksen kohteeksi joutunut.
Arjessa en koskaan.
No, muutamakin kerta riittää, kun yhden
27 vuotta sitten iholle kiilanneen kanssa asun edelleen :-)