Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko normaalipainoisella olla syömishäiriö? Jos on ennen saanut anoreksia-diagnoosin?

laihduttaja
05.05.2018 |

Jos olen sairastanut diagnosoidun anoreksian muutama vuosi sitten, ja nyt olen alkanut oireilla vahvasti uudelleen, niin onko minulla nyt anoreksia, vai vasta ”alkava syömishäiriö”? Tai siis, vaikka olen vielä normaalipainoinen, niin pitääkö odottaa, että olen taas alipainoinen ennen kuin saan anoreksia-diagnoosin? En siis pyri tähän (enkä nytkään koe olevani sairas - ehkä välillä) vaan mietin miten tämä menee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Sairastuin nuorempana anoreksiaan lievästi ylipainoisena. Laihduin vuodessa lähes 20 kiloa. Kyllä ne syömishäiriöt voi kenet tahansa yllättää

Vierailija
2/3 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi olla. Sairastuin nuorempana anoreksiaan lievästi ylipainoisena. Laihduin vuodessa lähes 20 kiloa. Kyllä ne syömishäiriöt voi kenet tahansa yllättää

Joo ymmärrän, mutta tarkoitan ihan anoreksia-diagnoosia. Siinä BMI raja on 17,5. Mutta jos olen saanut diagnoosin muutama vuosi sitten, ja nyt olen normaalipainoinen, ja oireilen vahvasti, niin onko minulla ”alkava syömishäiriö” vai mikä. Koska ei ole enää anoreksia-diagnoosia papereissa.

Enkä haluaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan