Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Hjallis Harkimo: "Haluamme liikkeeseemme nuoria naisia"

Vierailija
05.05.2018 |

https://m.iltalehti.fi/politiikka/201805042200923648_pi.shtml

Liike nyt -projektiin halutaan mukaan nuoria naisia, ei valmiita poliitikkoja. Uskon, että Hjallis tarkoitti sanavalinnallaan nuoria ihmisiä, eikä vain naisia.

Mut joo, mä oon nuori ja nainen ilman poliittista taustaa. Varmasti kelpaisin joukkoon. Ajatuksena kiehtoisi päästä ns. piireihin ja merkittäväksi yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi. Jos ei kansanedustajana, niin Enbusken kaltaisena viestijänä.

Mitä mieltä te muut olette? Onko kiinnostusta hakeutua mukaan? Itse harkitsen, koska vaikuttaa lupaavalta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta ikää +40. Kelpuutettaisiinko minua mukaan liikkeeseen? Onko sinne naamaraja?

Vierailija
22/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis ja Mikael haluavat liikkeeseenä nuoria naisia! No selvispähän tämänkin juonen motiivi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että lehdet vielä jaksavat julkaista näitä liikenyt "uutisia". Viimeisinkin on niin raikas tuulahdus Suomen poliittiseen elämään. 

Vierailija
24/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden olisi varmaan kannattanut jo tuossa alussa ottaa joku nuori nainen tai mies mukaan ajamaan juttua eteenpäin. Vaikuttaa vain populismilta.

Vierailija
25/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta ikää +40. Kelpuutettaisiinko minua mukaan liikkeeseen? Onko sinne naamaraja?

Elukka ei ainakaan parin promillen jälkeen tunne mitään rajoja. Noin niinku vihjeenä/varoituksena.

Vierailija
26/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se edes sanoi että nuoria naisia ja miehiä? Ei kai se kehdannut mainita vain naisia?

Vierailija
27/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko liikkeeseen tällainen n. nelikymppinen mies..?! Ei kai se auta ku laittaa viestii...:D

Vierailija
28/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsi on olla nätti naama joka kerää äänet miehille ja tekee mitä he haluavat.

Vierailija
29/34 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tää Liike Nyt uhka vai mahdollisuus, jos haluu päästä tapaileen rikkaita miehii kuten Jugnerii🤔Nii ja oon nuori ja nätti nainen.

-tahtoo rikkaan ja menestyvän miehen vaimoksi

Vierailija
30/34 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan kuin toinen Kokoomus, miksi siihen pitäisi lähteä mukaan?

Vierailija
31/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin haluamme nuoria naisia.

-Ukkokerho

Vierailija
32/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kuulostaa ihan 90-luvulta. Ehkä Nyt Liikkeen! ukot muistelevatkin kaihoisasti menneitä. Ja kyse onkin jonkinlaisesta ego-performanssista. Onkohan tällä lopulta politiikan ja yhteiskunnallisten asioiden kanssa mitään tekemistä. Jos tää on vaan joku proggis.

Vierailija
33/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parin päivän ajan av:llakin huhuttiin kuinka kokoomus hajoaa tähän XD

Vierailija
34/34 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liityn Liike Nyt -liikkeeseen, saanko sit kaupan päälle jäsenyyden Teatterin VIP-puolelle?😎😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi