Harry Hjallis Harkimo: "Haluamme liikkeeseemme nuoria naisia"
https://m.iltalehti.fi/politiikka/201805042200923648_pi.shtml
Liike nyt -projektiin halutaan mukaan nuoria naisia, ei valmiita poliitikkoja. Uskon, että Hjallis tarkoitti sanavalinnallaan nuoria ihmisiä, eikä vain naisia.
Mut joo, mä oon nuori ja nainen ilman poliittista taustaa. Varmasti kelpaisin joukkoon. Ajatuksena kiehtoisi päästä ns. piireihin ja merkittäväksi yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi. Jos ei kansanedustajana, niin Enbusken kaltaisena viestijänä.
Mitä mieltä te muut olette? Onko kiinnostusta hakeutua mukaan? Itse harkitsen, koska vaikuttaa lupaavalta.
Kommentit (34)
Hjallis ja Mikael haluavat liikkeeseenä nuoria naisia! No selvispähän tämänkin juonen motiivi sitten.
Ihme, että lehdet vielä jaksavat julkaista näitä liikenyt "uutisia". Viimeisinkin on niin raikas tuulahdus Suomen poliittiseen elämään.
Noiden olisi varmaan kannattanut jo tuossa alussa ottaa joku nuori nainen tai mies mukaan ajamaan juttua eteenpäin. Vaikuttaa vain populismilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta ikää +40. Kelpuutettaisiinko minua mukaan liikkeeseen? Onko sinne naamaraja?
Elukka ei ainakaan parin promillen jälkeen tunne mitään rajoja. Noin niinku vihjeenä/varoituksena.
Kai se edes sanoi että nuoria naisia ja miehiä? Ei kai se kehdannut mainita vain naisia?
Kelpaisko liikkeeseen tällainen n. nelikymppinen mies..?! Ei kai se auta ku laittaa viestii...:D
Työsi on olla nätti naama joka kerää äänet miehille ja tekee mitä he haluavat.
Oisko tää Liike Nyt uhka vai mahdollisuus, jos haluu päästä tapaileen rikkaita miehii kuten Jugnerii🤔Nii ja oon nuori ja nätti nainen.
-tahtoo rikkaan ja menestyvän miehen vaimoksi
Tuohan on ihan kuin toinen Kokoomus, miksi siihen pitäisi lähteä mukaan?
Mekin haluamme nuoria naisia.
-Ukkokerho
Haha! Kuulostaa ihan 90-luvulta. Ehkä Nyt Liikkeen! ukot muistelevatkin kaihoisasti menneitä. Ja kyse onkin jonkinlaisesta ego-performanssista. Onkohan tällä lopulta politiikan ja yhteiskunnallisten asioiden kanssa mitään tekemistä. Jos tää on vaan joku proggis.
ja parin päivän ajan av:llakin huhuttiin kuinka kokoomus hajoaa tähän XD
Jos liityn Liike Nyt -liikkeeseen, saanko sit kaupan päälle jäsenyyden Teatterin VIP-puolelle?😎😂
Olen nainen, mutta ikää +40. Kelpuutettaisiinko minua mukaan liikkeeseen? Onko sinne naamaraja?