Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää suunnattomasti olla sinkku :(

Vierailija
04.05.2018 |

Taas viikonloppua vietän yksin netin ääressä. Ei ole kukaan tehnyt kadulla/junassa/ratikassa ym. aloitetta tai pyytänyt treffeille. Sitten netissä kyllä saa kehuja, mutta olen liian ujo sellaiseen, että netissä tutustuisin. Aivan hullua ja absurdiakin. Baarit eivät kiinnosta pätkääkään.

Toivoisin aloitetta livenä arjessa. Jännä juttu, että kyllä jotkut netissä vaikuttavat kiinnostuneilta kuvan nähtyään, mutta eipä sitten arjessa saa mitään aloitteita osakseen. Siis en ole vastannut niille mulle viestejä laittaneille, kun en vain uskalla, mutta livenä olisi luontevampaa tutustua varsinkin, jos mies jaksaisi olla sitkeä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva jos mullekin tarjottaisiin töitä kotiovelle, kun olen kerta työtön, kun en oikein tykkää laittaa noita hakemuksia. Eiku...

Vierailija
2/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini juuri valittivat, että on niin ärsyttävää kun ei missään saa olla rauhassa. Taas oli miehet lähestyneet junassa, bussissa, kaupassa, baarissa, kadulla, postissa...

Mua ei oo kukaan koskaan lähestynyt missään - ei edes siellä baarissa valomerkin aikaan :*D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni sinun olevan Porvoolainen rölli.

Netissä nyt on miljoona kertaa helpompi muutenkin tutustua ihmisiin (alustavasti) kun livenä, mutta kukin tyylillään. Jos et ole rölli niin voin kohteliaisuudesta parittaa sut kaverilleni koska olemme molemmat varsin kohteliaita herrasmiehiä jotka haluavat auttaa naista hädässä.

Vierailija
4/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite, ei siihen kuole, mutta muista iskeä vain tasoisiasi miehiä. Tämän hahmottaminen voi olla vaikeaa, jos arvostaa itseään, mutta onneksi tältä palstalta löytyy aika hyvät speksit.

Vierailija
5/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sinkku. Mutta en vielä ni-in epätoivoinen sinkku, että  kokisin sen olevan vain muiden syy kun eivät tee minua kohtaan aloitteita. Mistä me edes Ap tiedetään että sinä olet sinkku? - Tai missä saattaisimme kohdata sinut, jos tai kun vietät yksin kotona aikaa netin äärellä... Tuletko avaamaan oven jos soitan ovikelloa ja kysyn treffeille?