Luuletko että miehet pitävät tällaistä naista kiinnostavana
Tuollainen hieman aspergerin oloinen (kiinnostuksen kohteista päätellen, opiskelemassa fysiikan tohtoriksi) ja ujo mutta myös hyvin älykäs tyttö. Kokevatko miehet hänet kiinnostavana vai vaikeasti lähestyttävänä?
Kommentit (21)
Kiinnostaisi tutustua. Äly viehättää. Kaunis. Jos lisänä on kipinää, tuloksena on täysi kumppaniehdokas.
Kyllähän tuon mielellään näkisi pää tyynyyn painettuna peppu pystyssä sängylläni.
Kiltti mies
Tuollaisella naisella on usein täysin sheivaamaton pimppi. Varmaan on myös neitsyt. Lähtisin kyllä treffeille.
M26
Luonnollinen, kaunis. <3 Tykkään ja arvostan naisissa luonnollisuutta.
N25
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen, kaunis. <3 Tykkään ja arvostan naisissa luonnollisuutta.
N25
Voisit letittää hänen hiuksensa kuuman lesbosexin jälkeen.
ei kiinnosta. Ei oo ees meidän heimoa. Kukaan tommosta piipittäjää jaksa pidemmän päälele.
Tuollainen vähän tylsähkö kilttinainen. En ihan ekana baarissa lähestyisi, ensiksi koittaisin niitä villimpiä naisia, mutta kyllä tuosta toisaalta varmaan hyvän vaimon saisi.
Kaunis nainen, mutta liian pitkät hiukset ja ääni vähän ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen vähän tylsähkö kilttinainen. En ihan ekana baarissa lähestyisi, ensiksi koittaisin niitä villimpiä naisia, mutta kyllä tuosta toisaalta varmaan hyvän vaimon saisi.
Mikä se nyt sitten on villiä ja mikä ei... Hiljaisemmista on kuoriutunut kahden kesken melko villejä tapauksia.
Mulle kelpaisi ,mutta en osaa lähestyä naisia ja tuskin tuota kiinnostaa tavallinen tyhmä parhaat päivänsä nähnyt duunari.
Ei ainakaan tähän mennessä naiset ole olleet kiinnostuneita.
Todellakin! Juuri tuollaisia naisia lähestyn aina (ja saan pakit)
Selvää vaimoainesta. Voisin kuunnella tuntikausia tuota höpinää ymmärtämättä sanaakaan.
Kyllähän minulle tuollainen nainen hyvinkin kelpaisi, mutta kelpaisinko itse hänelle.
Aihe oli minusta oikeasti kiinnostava.
Seinäruusu, pitää olla vähän räväkkyyttää