Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA HBO nordic tunnuksen tekeminen/maksaminen, onko pakko syöttää kortin tiedot??:(

Vierailija
04.05.2018 |

Päätin tehdä tunnukset tuonne koska yksi sarja kiinnostaa. Syötin tuonne jo mun nimen ja sähköpostin ja nyt pyytää mun luottokortintietoja, mut en todellakaan haluais niitä tuonne syöttää..Mitään muuta maksutapaa en löydä. Uskallanko laittaa tuonne kortin teidot, onko tää ihan normaalia? En ole koskaan käyttänyt mitään tämmöstä palvelua niin en tiedä:( Ja tossa ei ole enää mitään takaisin painiketta että pääsisin perumaan, en tajua teinkö nyt jo tunnukset vai en?:DD Periaattees oon nyt kirjautunu mut tää valittaa et "Syötä maksutietosi niin tilauksesi aktivoituu ja pääset tutustumaan palveluun ilmaiseksi kuukauden ajan" ja sit siinä on "vahvista tilaus" painike mut ei mitään peruutusvaihtoehtoa huoh pitääks mun nyt laittaa noille sähköpostia et en haluakaan vai vai mitä...AuttakaaXD

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pian käy niin, että Tony Soprano tulee oven taakse ja upottaa sinut betoniin. Tai joudut six feet under.

Vierailija
22/26 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä HBO Nordicin asiakaspalveluun, jos haluat poistaa tunnuksesi. Mitään ei veloiteta ennenkuin olet antanut maksukortin tiedot palveluun (ja uusille käyttäjille ensimmäinen kuukausi on veloitukseton). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin kyllästyin ahdistumaan ja laitoin tohon noi tiedot niin nyt tää sivuki näyttää erilaiselta ja tullu toi irtisano tilaus linkki eli sitä kauttaa sitten varmaan se hoituu sitten...

Vierailija
24/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko maksamiseen käyttää esim r-kioskin maksukortteja kuten spotify tms?

Vierailija
25/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sulla ees on luottokortti jos on noin perusteettomia hulluja pelkoja sen käytöstä?

Vierailija
26/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae R-kioskilta sellainen Aktia MasterCard Prepaid.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi