Kaveri kolmen vaihdon päässä
Kaveri muutti muualle ja nyt pyysi aloittelee sen luo. Sinne on vaan julkisilla kolme vaihtoa. Mitä mieltä ootte et vaatiiko mun kaveri liikoja??
Kommentit (17)
mitä tuo kolme vaihtoa tarkoittaa? missä kaveri asuu?
No mä en nyt oo ihan varma missä se asuu on mulle aika vierasta aluetta ja jos nyt oikein yritin paikkaa selvittää niin menee useampi tunti siihen matkaan.. Hitto toi kaveri vaan inttää koko ajan whatsapissa et joko oon tulossa.
Ap
No onko siellä edes juomia valmiina?
siellä on juomaa!!. omat viinit on jo loppu. olis kiva päästä kaverin viineihin käsiksi. ap
Ei se vaihtojen määrä vaan se matka-aika. Minnekkään tunnin päähän en menisi.
Riippuu siitä kuinka hyvä kaveri kyseessä. Itseäni ei kiinnosta juominen, joten en vaivautuisi sen takia että näen sitten kuinka kaveri pämppää ja minä toivon kuolemaa ettei tarvisi kuunnella känniläisen juttuja.
Mulla on vähän huono suuntavaisto ja en ihan tunne vielä tätä omaa kaupunkiakaan. Ap
sisi vieres kaupngi mulle ja mulla on huono suuntavaisto. hesalaiset on niin itsekkäitä et aina pitää sinne mennä. apå
eiku olinpa. puhelin sekoilee. aps
Oo n nyt etsimässä m junaa miltä laiturilta se lähti. oon vähä hukassa mun viinitönikän kanssa nyy ap
No juokaa omilla kämpillänne ja jos ette ole liian kännissä, nähkää baarissa ja jatkakaa siellä juomista.