Kun ostatte ruokaa niin tuntuuko teistä että pitää äkkiä saada syötyä ne ruuat?
Vaivaa jos ne on pitkään kaapissa, pitää saada syötyä nopeasti pois alta. Sitten taas uusia ostamaan.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa jos ne on pitkään kaapissa, pitää saada syötyä nopeasti pois alta. Sitten taas uusia ostamaan.
Paljon sun bmi on?
Nyt en oikein ymmärtänyt. Siis mitä ?
Mulla se on aika lailla päinvastoin. Ostan ruokaa, ja viikon kuluttua huomaan etten ole syönyt niitä. Kaupassa banaanien osto tuntuu hyvältä, mutta kotona ei tee mieli. Leipää jää aina homehtumaan... Tämän takia pyrin ostamaan hyvin säilyvää ruokaa kuten pakastevihanneksia
Mua lähinnä ahdistaa se, että ruoka loppuu jolloin on pakko mennä hakemaan lisää, joten joskus syön sen takia vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sun bmi on?
Vajaa 21. Ei kyllä siis näy erityisemmin painossa. -ap
Ainoastaan herkkujen kanssa näin, niistä on päästävä eroon. Siksi ostankin ylensä vain sen verran kun syön kohtuullisesti kerralla muuten voi käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sun bmi on?
Vajaa 21. Ei kyllä siis näy erityisemmin painossa. -ap
No eihän sulla sitten mitään hätää ole, kun paino on ihan normaaleissa lukemissa :)
Ei. Avattu karkkipussi on ainoa, jonka syön usein yhdeltä istumalta, jos jätän sen lähettyville.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei. Olen tyytyväinen jos tiedän että kaapissa olevilla selviää useampia viikkoja.
Ei, ainoastaan helposti pilaantuvat ruuat pyrin käyttämään ensin, enkä osta niitäkään hirveitä määriä kaappiin pilaantumaan.
Ei tule sellaista oloa ikinä.Osaan nääs pakastaa valmistamani ruoan jos sitä tulee tehtyä suuria määriä.
Ei.
Ruoka syödään kun sen vuoro on.
Nyt mulla oli jämäkasviksia jääkaapissa ja keitin niistä sopan. Ei jää nahistumaan. Huomenna ostan sitten uusia
Minulla on tämä myös joidenkin Hygieniatuotteiden kanssa, esim. vanulaput haluan käyttää nopeasti pois, samoin kuin suihkusaippuat.