Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle Uudenmaan Uutiset: "Jokaiselle taksin tilaajalle kerrotaan hinnoitteluperusteet", WTF?????

Vierailija
04.05.2018 |

Siis kun tilaan taksin puhelimella soittamalla, niin kerrotaanko minulle muka automaattisesti juuri sen taksin hinnoitteluperusteet joka minulle on tulossa? Eli selostetaan jokaiselle taksin tilaajalle hinnoitteluperusteet joka kerta????

Vai kun taksi on saapunut pihalleni, niin kerrotaanko siinä vaiheessa hinnoitteluperusteet minulle? Entäs jos hylkään taksin tässä vaiheessa?

Toki jos käytän tiettyä taksifirmaa, niin silloinhan tätä ongelmaa ei ole mutta nyt oli puhe siitä, jos soittaa yleiseen taksivälityskeskukseen.

Kuulosti ihan käsittämättömältä tuo Yle Uutisten juttu (Uudenmaan Uutiset).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen yleiseen taksinvälityskeskukseen? Ei siellä ole eri hinnoittelua, jos taksin saa tilattua yhteisestä numerosta.

Vierailija
2/2 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeen yleiseen taksinvälityskeskukseen? Ei siellä ole eri hinnoittelua, jos taksin saa tilattua yhteisestä numerosta.

Eli heinäkuun alusta lukien ei ole mitään yleistä numeroa vaan joikaiselle toimijalla on oma numero? Yleinen taksikeskus lakkaa toimimasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla