Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin laitattaa kämppään kalanruotoparketin rempan yhteydessä

Vierailija
04.05.2018 |

Yllätyin, että ei itse asiassa edes ole mikään överikallis parkettimalli

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikäinen asunto? Tietyn aikakauden juttu, jossain voi olla huono valinta

Neukkukuutio. 1970 rakennettu. Tällä hetkellä lattialla alkuperäinen mosaiikkiparketti, mutta sitä ei alkuvaiheessa laitettu keittiöön eikä makuuhuoneeseen. Niinpä makuuhuoneeseen on asennettu mosaiikki jälkikäteen, mikä on hassun näköinen, koska on uudempi ja ruudut hiukan isompia alkuperäiseen verrattuna. Keittiössä vaalea laminaatti, mikä on aika lailla ”overdated” myös. Haluan kaikkiin huoneisiin samanlaisen lattian ja ilman kynnyksiä. Kultaiset listat vain ovien lattianrajaan.

Ei neukkukuutioon kannata moista laittaa, seuraavat asukkaat, rape ja pirjo vaihtaa sen laminaattiin

Remppaatko sinä itseäsi vai muita varten?

Itselleni, mutta sellaisilla materiaaleilla, mitkä kuuluvat alueen aikakauteen, hintaluokkaan ja tyyliin.

Vierailija
42/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanruotokuvio on wt valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa?Mä syön vesimelonia.

Juu, niissä kalanruotojen hankkimisessa meni kauheasti aikaa. Ei ihme, että tuli kallis lattia. Nykyiset lohifileet on aika ruodottomia.

Vierailija
44/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on neukkukuutio?

Vierailija
45/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei ei....kalanruotoparketit ei näytä mielestäni hyvältä edes uutena. Tunkkaisen vanhanaikainen vaikutelma tulee niistä. Itse laittaisin sopivan tummaa laminaattia, jotain arvokkaan näköistä mutta ei silti kauhean kallista. Vaaleat lattiat harvoin näyttävät hyvältä.

Vierailija
46/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis laitatuttaa, kun mies ei osaa itse sitä laittaa.

Ap

Mikset laita itse?

Ei toi oo ap. Minä olen, minulla ei ole miestä. Meillä alkaa siis putkiremppa, jonka yhteydessä laitatan samoilla remppaajilla keittiön ja lattian uusiksi. Samoin asennutan kattoon spotteja. En voi ottaa ylimääräistä tekijää lattioita laittamaan, koska putkiremontin ollessa meneillään, alueelle ei saa juridisista syistä tulla muita huseeraajia. Ja tuon putkiremontin yhteydessä on iseintä tehdä kaikki, koska kaikki menee varmasti oikein ja taloyhtiön sääntöjen mukaisesti.

Vierailija
47/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalanruoto ehkä sopii hyvin 70' luvun kämppään mutta kullitetut listat ei todellakaan.

Mielummin pil*utetut listat

Vierailija
48/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kusenkeltaisena, niin lentäisi heti helvettiin kun minä sinne muuttaisin. Laminaattia tosin en tilalle laittaisi vaan vinyyliä.

Vierailija
49/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjöyrjökoskinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalanruoto ehkä sopii hyvin 70' luvun kämppään mutta kullitetut listat ei todellakaan.

Mielummin pil*utetut listat

Ilkimykset liikenteessä. Toi teidän ilkeilynne on säälittävää siksi, että siinä ei ole minkäänlaista pointtia eikä mielikuvitusta. Pelkkää aivotuhnua, sellasta hyvin hyvin matala-asteista ajattelun tasoa

Vierailija
50/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kusenkeltaisena, niin lentäisi heti helvettiin kun minä sinne muuttaisin. Laminaattia tosin en tilalle laittaisi vaan vinyyliä.

Samoin tää. Tässä ei ole mitään. Ilakoidaan vaan rumien sanojen lausumisella ja inhojen mielikuvien aikaansaamisella. Hyvin alhaista ja tylsämielistä.

Vierailija
51/51 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tää. Tässä ei ole mitään. Ilakoidaan vaan rumien sanojen lausumisella ja inhojen mielikuvien aikaansaamisella. Hyvin alhaista ja tylsämielistä.

Syytön mä siihen oon ettet lukea osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi