Ajattelin laitattaa kämppään kalanruotoparketin rempan yhteydessä
Yllätyin, että ei itse asiassa edes ole mikään överikallis parkettimalli
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jaa?Mä syön vesimelonia.
Juu, niissä kalanruotojen hankkimisessa meni kauheasti aikaa. Ei ihme, että tuli kallis lattia. Nykyiset lohifileet on aika ruodottomia.
Ei ei ei ei....kalanruotoparketit ei näytä mielestäni hyvältä edes uutena. Tunkkaisen vanhanaikainen vaikutelma tulee niistä. Itse laittaisin sopivan tummaa laminaattia, jotain arvokkaan näköistä mutta ei silti kauhean kallista. Vaaleat lattiat harvoin näyttävät hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laitatuttaa, kun mies ei osaa itse sitä laittaa.
ApMikset laita itse?
Ei toi oo ap. Minä olen, minulla ei ole miestä. Meillä alkaa siis putkiremppa, jonka yhteydessä laitatan samoilla remppaajilla keittiön ja lattian uusiksi. Samoin asennutan kattoon spotteja. En voi ottaa ylimääräistä tekijää lattioita laittamaan, koska putkiremontin ollessa meneillään, alueelle ei saa juridisista syistä tulla muita huseeraajia. Ja tuon putkiremontin yhteydessä on iseintä tehdä kaikki, koska kaikki menee varmasti oikein ja taloyhtiön sääntöjen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kalanruoto ehkä sopii hyvin 70' luvun kämppään mutta kullitetut listat ei todellakaan.
Mielummin pil*utetut listat
Vielä kusenkeltaisena, niin lentäisi heti helvettiin kun minä sinne muuttaisin. Laminaattia tosin en tilalle laittaisi vaan vinyyliä.
Yrjöyrjökoskinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalanruoto ehkä sopii hyvin 70' luvun kämppään mutta kullitetut listat ei todellakaan.
Mielummin pil*utetut listat
Ilkimykset liikenteessä. Toi teidän ilkeilynne on säälittävää siksi, että siinä ei ole minkäänlaista pointtia eikä mielikuvitusta. Pelkkää aivotuhnua, sellasta hyvin hyvin matala-asteista ajattelun tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vielä kusenkeltaisena, niin lentäisi heti helvettiin kun minä sinne muuttaisin. Laminaattia tosin en tilalle laittaisi vaan vinyyliä.
Samoin tää. Tässä ei ole mitään. Ilakoidaan vaan rumien sanojen lausumisella ja inhojen mielikuvien aikaansaamisella. Hyvin alhaista ja tylsämielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tää. Tässä ei ole mitään. Ilakoidaan vaan rumien sanojen lausumisella ja inhojen mielikuvien aikaansaamisella. Hyvin alhaista ja tylsämielistä.
Syytön mä siihen oon ettet lukea osaa.
Itselleni, mutta sellaisilla materiaaleilla, mitkä kuuluvat alueen aikakauteen, hintaluokkaan ja tyyliin.