Vaimo olisi ”yllättäen” menossa tänään työporukalla baariin
Mua alkoi epäilyttää. Vaimo menisi siis tänään suoraan baariin työporukan kanssa, kotiintuloajasta ei tietoa. Ei aio kotona käydä edes vaatteita vaihtamassa tai syömässä. Ihmettelen kuitenkin, että missä vaatteissa se menee baariin, kun ei käytä töissä mitään hienoja vaatteita. Onko sillä sitten aina mukana joku asu? Onko tämä epäilyttävää? Ei ole usein menossa baareihin, mutta minun kanssa ei mene koskaan. Olen alkanut epäilemään, että se pettää. Lisäksi se, että laittoi vain viestin on jotenkin kummallista, kun yleensä poikkeavista tilanteista aina soitetaan. Ihan kuin se välttelisi mua ja koettaa unohtaa mun olemassaolon.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% tapauksissa kun pettämistä epäilee, niin on oikeassa. Ihmiset eivät vain halua uskoa ja nähdä merkkejä pettämisestä.
Mulla ei kyllä ollut, kun ex mustasukkaisuuksissaan aikoinaan epäili. Aina ei ole. Joskus puoliso on vain sairaalloisen mustasukkainen, mutta mene tässä sanomaan, missä menee terveen ja sairaan käytöksen raja. Olin varmaan se vaivainen 1 %.
Riittää, että naisena olet hyvännäköinen. Se riittää laukaisemaan näiden surkean itsetunnon omaavien miesten epäilyt.
Minullakin yhdessä suhteessa oli sairaalloista mustasukkaisuutta, lopulta kaupastakin piti tuoda kuitit, että oikeasti käyty ostoksilla eikä salarakkailla.
Seuraava taas ei sietänyt, että käytiin toisinaan työkavereiden (miehiä ja naisia) kanssa afterworkeilla. Loppuvaiheessa soitti tuhannen tuiterissa kesken iltavuoroni ja kertoi miten "tietää mitä teen niiden miestyökavereiden kanssa!"'
Molemmat ilmoittivat epäilyidensä syyksi sen, että kun "oot niin kaunis, että helposti voisit pettää missä vaan!".
Ja molemmat btw pettivät itse.
Tee impeeriumin vastaisku ja lähde itsekin illalla yökerhoon! Ykköset päälle ja kaveriporukalla pitämään hauskaa 😎
Järkyttävää, miten vielä vuonna 2018 osa pitää epäilyttävänä/paheksuttavana, jos nainen käy baarissa ilman puolisoa.
Sitten ihmetellään, miksi ei pariuduta eikä lisäännytä. No ei varmasti, jos se diili on naiselle käytännössä vankila, jossa joka liikkeestä ilmoitettava vähintään vuosi aiemmin, ja auktoriteetti aviomies sitten antaa pikkuvaimolle luvan lähteä (tai kieltää).