Vaimo olisi ”yllättäen” menossa tänään työporukalla baariin
Mua alkoi epäilyttää. Vaimo menisi siis tänään suoraan baariin työporukan kanssa, kotiintuloajasta ei tietoa. Ei aio kotona käydä edes vaatteita vaihtamassa tai syömässä. Ihmettelen kuitenkin, että missä vaatteissa se menee baariin, kun ei käytä töissä mitään hienoja vaatteita. Onko sillä sitten aina mukana joku asu? Onko tämä epäilyttävää? Ei ole usein menossa baareihin, mutta minun kanssa ei mene koskaan. Olen alkanut epäilemään, että se pettää. Lisäksi se, että laittoi vain viestin on jotenkin kummallista, kun yleensä poikkeavista tilanteista aina soitetaan. Ihan kuin se välttelisi mua ja koettaa unohtaa mun olemassaolon.
Kommentit (43)
Noin huonolla itsetunnolla varustettu mies on ikuista sinkkuainesta. Jätä nyt naiselles hieman liikkumavaraa, moukka.
Luokattomia kirjoituksia palsta täynnä. Ihan kuin miehen eivät koskaan kävisi baarissa. Sangen hämmästyttävää.
Mut tokkiinsa, jos baarissa kävisivät vain miehet, niin muuttuisivatko he pikkuhiljaa homoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi epäilyttää. Vaimo menisi siis tänään suoraan baariin työporukan kanssa, kotiintuloajasta ei tietoa. Ei aio kotona käydä edes vaatteita vaihtamassa tai syömässä. Ihmettelen kuitenkin, että missä vaatteissa se menee baariin, kun ei käytä töissä mitään hienoja vaatteita. Onko sillä sitten aina mukana joku asu? Onko tämä epäilyttävää? Ei ole usein menossa baareihin, mutta minun kanssa ei mene koskaan. Olen alkanut epäilemään, että se pettää. Lisäksi se, että laittoi vain viestin on jotenkin kummallista, kun yleensä poikkeavista tilanteista aina soitetaan. Ihan kuin se välttelisi mua ja koettaa unohtaa mun olemassaolon.
Hitsi, tästä tulee taas tosi "kiva" seurantaketju illan ja yön tapahtumista.
Mun veikkaus on, että ap ei saa yhteyttä illan aikana rouvaan, lähtee etsimään häntä tietämiinsä baareihin, yllättää vaimon toisen miehen seurasta, tulee riita, vaimo ja toinen mies poistuvat, rouva palaa aamulla kotiin reissusta rähjääntyneenä...
Pikkusieluinen mies, mikä on uskontosi?
Minusta ei oo mitään ihmeellistä. Eikö teillä oo mitään luottamusta suhteessa?
Ne korkkaa Jorman kanssa mökkikauden. Nätti auringonpaiste ja kaikkea, syövät hyvin piffiä punaviinillä ja naivat kiimaisesti, useita kertoja. Löhöilevät poreammeessa. Jorma on varakkaampi kuin sä, joten sillä on kunnon huvila kaikilla hienouksilla. Sillä on myös isompi kikkeli kuin sulla.
Lopeta ulina ja mene nukkumaan, Tai lähde sinäkin bilettämään. Täällä ruikutus ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Ne korkkaa Jorman kanssa mökkikauden. Nätti auringonpaiste ja kaikkea, syövät hyvin piffiä punaviinillä ja naivat kiimaisesti, useita kertoja. Löhöilevät poreammeessa. Jorma on varakkaampi kuin sä, joten sillä on kunnon huvila kaikilla hienouksilla. Sillä on myös isompi kikkeli kuin sulla.
haha..voi luoja =D
Olen vanha ihminen, jolla on laaja ystäväpiiri, monen ikäisiä ihmisiä, ja työni takia näin erittäin monen ihmisen elämää läheltä. Selityksenä tuolle vanhalle, että tein töitä 68-vuotiaaksi julkisella ja jatkoin vielä yksityisenä osa-aikaisesti viisi vuotta.
No asiaan, avioeroja tuli erittäin paljon juuri niille pareille, jotka kävivät baarissa ilman puolisoaan. Moni sanoi, että ruoho alkoi näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, kun oli muutama drinkki alla. Aika moni myös katui, sanoi ettei perhettä olisi kannattanut hajoittaa.
Alapeukkuja sataa, mutta kyllä minä kannustan pareja yhteiselämään. Ja jos se hiertää, etsimään ongelman ja edes yrittämään korjaamista.
Mutta ohjeeni onkin vanhanaikainen tai silmät on helppo sulkea totuudelta.
Mä käyn baarissa oikeastaan vain suoraan duunista. Kuten muutkin paikalliset keski-ikäiset. Asun Britanniassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha ihminen, jolla on laaja ystäväpiiri, monen ikäisiä ihmisiä, ja työni takia näin erittäin monen ihmisen elämää läheltä. Selityksenä tuolle vanhalle, että tein töitä 68-vuotiaaksi julkisella ja jatkoin vielä yksityisenä osa-aikaisesti viisi vuotta.
No asiaan, avioeroja tuli erittäin paljon juuri niille pareille, jotka kävivät baarissa ilman puolisoaan. Moni sanoi, että ruoho alkoi näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, kun oli muutama drinkki alla. Aika moni myös katui, sanoi ettei perhettä olisi kannattanut hajoittaa.
Alapeukkuja sataa, mutta kyllä minä kannustan pareja yhteiselämään. Ja jos se hiertää, etsimään ongelman ja edes yrittämään korjaamista.
Mutta ohjeeni onkin vanhanaikainen tai silmät on helppo sulkea totuudelta.
Jos on sitä tyyppiä, että pettää niin sitten pettää. Ilman puoliso baarissa käyminen on vain seuraus, ei syy.
Terv. 14 vuotta pääosin ilman miestä baarissa käynyt ja ilman pettämistä / avioeroa selvinnyt.
Miksi olet alkanut epäilemään että vaimosi pettää? Onko tapahtunut jotakin muutakin viime aikoina? Laittaakohan vaimo viestin sen takia kun tietää että alkaisit hankalaksi jos asiasta pitäisi käydä keskustelua? Onko tapanasi olla (turhasta) mustasukkainen vai onko nyt jotenkin poikkeustilanne? Onko teillä siis ollut ongelmaa aiemmin sun mustasukkaisuuden ja epäluottamuksen takia? Tai onko vaimo aiemmin pettänyt sun luottamuksen jollain tavalla?
Provohan tämä on, mutta kai sellaisiakin miehiä on, jotka kuvittelevat että baariin meno töiden jälkeen = tällytymistä ja yökerhoreissu. Omalla kohdallani baari töiden jälkeen on sitä, että käyn työkaverin tai jonkun muun kaverin kanssa yhdellä tai kahdella. Ihan niissä samoissa farkuissa ja paidassa, missä olen ollut töissäkin, ja ilman meikkiä. Jos mies alkaisi tuosta motkottaa, niin olisi jo entinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ohjeeni onkin vanhanaikainen tai silmät on helppo sulkea totuudelta.Jos on sitä tyyppiä, että pettää niin sitten pettää. Ilman puoliso baarissa käyminen on vain seuraus, ei syy.
Terv. 14 vuotta pääosin ilman miestä baarissa käynyt ja ilman pettämistä / avioeroa selvinnyt.
Poikkeus vahvistaa säännön.
ei savua ilman tulta,pääsetkö kaverin autolla muuijan työpaikan viereen josta näet mihin sitä mennään asuinpaikkaasi et kerro mutta jos olet pienessä kylässä tiedät mihin ne menee isossa kaupungissa pitää vähän sooloilla. sitten odottelet tunnin pari ja kävelet kapakin ohi ja stekkaat eteisestä mikä tilanne. siihen aikaa ei enää hirveesti kiinnsta kuka eteiseen tulee joten voit rauhassa stekata. mikäli tilanne näyttää siltä että ovat kahdestaan, niin kaveri jallittaa helppoa pesää, poistu autolle ja soita akalle meneekö vielä pitkään. sovi että haet sen kapakista missä se ilmoittaa olevansa. mikäli haku ei sovi mitenkään tiedät kyllä syyn miksei. mikäli pöydässä istuva kaveri on väärän värinen mene ja keskeytä koko touhu heti.
ota akka mukaan ja keskustele asia selväksi kotimatkalla. mikäli asia etenee parisuhde eroon siihen liitttyvistä välttämättömistä siirroista keskustellaan sitten myöhemmin
Kohtelteko vaimoasi huonosti? Oletko narsisti?
Miksi omatuntosi kolkuttaa? Miten sinun baarireissusi ovat menneet?
Vierailija kirjoitti:
99% tapauksissa kun pettämistä epäilee, niin on oikeassa. Ihmiset eivät vain halua uskoa ja nähdä merkkejä pettämisestä.
Mulla ei kyllä ollut, kun ex mustasukkaisuuksissaan aikoinaan epäili. Aina ei ole. Joskus puoliso on vain sairaalloisen mustasukkainen, mutta mene tässä sanomaan, missä menee terveen ja sairaan käytöksen raja. Olin varmaan se vaivainen 1 %.
Just kuin mun työkaveri, kukaan ei usko hänen selityksiään kun kirkkain silmin niitä muille selittää.