Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkkutyttö veti överit

Vierailija
04.05.2018 |

Nyt pitäisi mennä hautajaisiin esittämään että oli hieno ihminen.
Narkki se oli.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole empatiaa huumeriippuvaisia kohtaan kahdesta syystä.

1) Heillä ei ole riittävästi tietoa eikä ymmärrystä aiheesta.

2) He haluavat kuvitella, että on heidän omaa ansiotaan, etteivät he itse ole riippuvaisia.

Kyllä kuule ihan ala-asteella oli jo selvää että huumeita ei kannata vetää.

N46

Kyllä kyllä.

Huumeita ei kannata vetää, mutta kannabis onkin lääkettä. Toisaalta taas on lääkkeitä jotka on huumeita ja alkoholi on tekninen liuotin ja hermomyrkky, toisin kuin kannabis.

Vierailija
22/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiasi on ylenpalttista.

Tiedoksi vain, narcceja ei tarvi enpatisoida. P.a.s.k.a.sakkia ovat. On saanut juuri mitä on tilannutkin ja ollut vailla. Tuo olisi suotava kohtalo kaikille narceille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeidenkäyttäjät ovat jätettä. Saunan taakse suoraan.

Vierailija
24/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla saunan takana kaatopaikka?

Vierailija
25/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan näillä alapeukuttajilla itsellään käsitystä huume- elämästä? Itse käytin vuosia erilaisia huumeita, kunnes löysin ihmisen joka auttoi minua lopettamaan. Minulla ei kauheasti ole sympatioita kamankäyttäjiä kohtaan siltikään. Itse pääsin irti koska halusin. Suuri osa nisteistä ei edes halua irti kamasta. On helpompaa olla koukussa. Monet kaverit on nykyään aika rappiolla, muttei halua siltikään muuttua ja aiheesta turha puhua. Olen myös erästä läheistäni yrittänyt auttaa, mutta lopuksi saanut aina paskaa niskaan.

Siis: jos ihminen ei yrityksistä huolimatta halua apua, niin mielestäni turha surkutella.

Ei niitä hautajaisia sen kuolleen takia järjestetä.

Ne järjestetään, jotta henkiin jääneet selviää.

Tämä tuntuu monelta fanaatikolta menevän ohi tässä ketjussa.

En puhunut tässä tekstissäni niistä hautajaisista, vaan yleisesti tästä päihderiippuvaisten surkuttelusta ja paapomisesta.

Vierailija
26/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän sitten aika tärkeä sulle kun teit tän aloituksen. Olitko vain vihainen hänelle huumeiden käytöstä?

Olen vihainen kaikille huumeiden käytöstä. Saavatkin kuolla.

Hei, kaikki meistä saa kuolla. Sitä vastaan mulla ei ole mitään, että joku haluaa elää enemmällä riskillä ja kuolla aiemmin. Mutta en hyväksy rikosten tekemistä narkomaaneiltas enkä narkomaanien pään silittelyä muilta ihmisiltä.

Vierailija
27/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakavia traumoja, huonoja kokemuksia JA geneettinen riippuvuus päihteisiin. Jos kertoisin tarinani, ei kukaan teistä olisi sitä mieltä, että mulla on ollut hyvä elämä tai hyvä tuuri elämässä. Olen kokeillut huumeita ja huomasin, että jäisin helposti sille tielle. Ja haluaisin käyttää huumeita, mutta en käytä. Se ON oma valinta eikä sille ole tekosyitä tai selityksiä. Jokainen tietää, mitä siitä aloittamisesta voi seurata, mutta aloittaa silti.

Vierailija
28/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän sitten aika tärkeä sulle kun teit tän aloituksen. Olitko vain vihainen hänelle huumeiden käytöstä?

Hei, kaikki meistä saa kuolla. Sitä vastaan mulla ei ole mitään, että joku haluaa elää enemmällä riskillä ja kuolla aiemmin. Mutta en hyväksy rikosten tekemistä narkomaaneiltas enkä narkomaanien pään silittelyä muilta ihmisiltä.

Mä en hyväksyä rikoksia myöskään heiltä, jotka eivät ole narkomaaneja. En tiedä mitä narkomaanien pään silittelyllä tarkoitat. Ainakaan tämän ketjun perusteella heidän päitään ei juuri silitellä, vaikka ehkä olisi syytä.

Vierailija
29/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hyväksyä rikoksia myöskään heiltä, jotka eivät ole narkomaaneja. En tiedä mitä narkomaanien pään silittelyllä tarkoitat. Ainakaan tämän ketjun perusteella heidän päitään ei juuri silitellä, vaikka ehkä olisi syytä.

En mäkään hyväksy rikoksia muiltakaan.

Miksi olisi syytä silitellä?

Vierailija
30/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatiasi on ylenpalttista.

Tiedoksi vain, narcceja ei tarvi enpatisoida. P.a.s.k.a.sakkia ovat. On saanut juuri mitä on tilannutkin ja ollut vailla. Tuo olisi suotava kohtalo kaikille narceille.

Kyllä on vajaaälyistä tää sun trollaaminen. Ihan täyttä Vi#tun Pa#skaa.

Vierailija
31/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai jokainen tekee itse päätöksen vetääkö huumeita vai ei. Turha selittää mitään ympäristövaikutusteoriaa.

Vierailija
32/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä,mitä päihteidenkäyttäjän elämässä on tapahtunut ja mikä heidät siihen ajanut.

Elämä vie ja saatat itse olla joskus samassa tilanteessa.Älä siis väheksy heitä.

T.nainen,joka ei ole ikinä päihteitä käyttänyt

Vierailija
33/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta! Itseäni inhottaa lisäksi kaikki syöpiin ja läskitauteihin sairastuneet. Hyvä, että kuolevat haisemasta.

Vierailija
34/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun isä pani mua siellä kakkoseen ja nyt haluan tehdä samaa huumeidenkäyttäjille.

Vierailija
35/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei tiedä,mitä päihteidenkäyttäjän elämässä on tapahtunut ja mikä heidät siihen ajanut.

Elämä vie ja saatat itse olla joskus samassa tilanteessa.Älä siis väheksy heitä.

T.nainen,joka ei ole ikinä päihteitä käyttänyt

Siis missä samassa tilanteessa? Olen ollut tilanteessa, missä hyvin toivottomalta näyttävää tilannetta ja tuskallisia tunteita olisi ollut kätevää paeta aineisiin.

On joitain ihmisiä jotka on oikeasti pakotettu ottamaan huumeita alaikäisenä, esim. seksuaalisesti hyväksikäytetty ja huumattu samalla. Tämä on sellainen poikkeus, että huumeiden käyttö ei ole omaa syytä.

Vierailija
36/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) He haluavat kuvitella, että on heidän omaa ansiotaan, etteivät he itse ole riippuvaisia.

N46

Kuten edellisessä viestissäni sanoin, tieto ja ymmärrys puuttuu, ja koska halutaan uskoa, että ollaan itse omin ansioin vältetty huumeriippuvuus, tarkoittaa se sitä, että huumeriippuvaisten täytyy itse olla syyllisiä omaan tilanteeseensa. Asia on kuitenkin vähän monimutkaisempi kuin ala-asteen oppeihin vetoava N46 ehkä kykenee ymmärtämään.

Niin itsehän ei koskaan olla syyllisiä omaan elämäntilanteeseen. Syyllinen löytyy aina vaikka lapsuudesta tai huonosta äitisuhteesta tms.

Se on sitä vastuun pakoilua.

On se kumma, että toiset ponnistaa huonoistakin oloista. Sekin on varmaan muiden ansiota sitten.

Vierailija
37/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Kuten edellisessä viestissäni sanoin, tieto ja ymmärrys puuttuu, ja koska halutaan uskoa, että ollaan itse omin ansioin vältetty huumeriippuvuus, tarkoittaa se sitä, että huumeriippuvaisten täytyy itse olla syyllisiä omaan tilanteeseensa. Asia on kuitenkin vähän monimutkaisempi kuin ala-asteen oppeihin vetoava N46 ehkä kykenee ymmärtämään.

Niin itsehän ei koskaan olla syyllisiä omaan elämäntilanteeseen. Syyllinen löytyy aina vaikka lapsuudesta tai huonosta äitisuhteesta tms.

Se on sitä vastuun pakoilua.

On se kumma, että toiset ponnistaa huonoistakin oloista. Sekin on varmaan muiden ansiota sitten.

Asia on hyvin yksinkertainen. Jos kyse olisi vain omista valinnoista, niin päihderiippuvaisia tulisi yhtä paljon kaikista lähtökohdista. Näin ei kuitenkaan ole, joten tiedämme varmuudella, että kyse ei ole vain omista valinnoista.

Vierailija
38/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran bileissä jossa kiersi jointti ja oli kokaakin tarjolla, ns paremman väen juuri valmistuneiden bileet jossa isolla rahalla oli hankittu niin lailliset kuin laittomat tarjottavat. Tasan kaksi henkilöä jätti nuo laittonat tarjokkeet väliin, minä ja yksi raskaana ollut nainen, itselleni riitti laatuviski ja -rommi.

Tuskin parista pössäytyksestä tai viivasta olisi tullut riippuvaiseksi, mutta ihan oma valinta lähteekö edes kokeilemaan - tuossa tilanteessa sosiaalinen paine minua kohtaan oli huomattava, mutta pidin omasta kannastani kiinni tiukasti.

Vierailija
39/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun isä pani mua siellä kakkoseen ja nyt haluan tehdä samaa huumeidenkäyttäjille.

No sitähän sä yrität kovasti, mutta et vaan osaa.

Vierailija
40/43 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt taas sekoitetaan huumeidenkäyttö ja huumeriippuvuus. Ette te alkoholinkäyttäjiäkään halua "saunan taakse" vaan ne alkoholistit, jotka riippuvuutensa ja juopottelunsa takia aiheuttavat harmia muille. Eivät kaikki jää koukkuun huumeisiin (joka on vieläpä hyvin laaja käsite johon alkoholikin pitäisi sisältyä) eivätkä muutu rikollisiksi, väkivaltaisiksi hulluiksi.

Niistä teoista pitää tuomita, jotka satuttavat muita, ei niistä mitä tekee itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi