Taas olen itkenyt koko päivän
Ei meinaa enää edes jaksaa itkeä. Kaikki on päivästä ja vuodesta toiseen samaa paskaa. Ei koskaan omaa kotia, ei kunnon elämää.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Missä sä nyt asut?
Perheeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä nyt asut?
Perheeni kanssa.
Ootteko te kodittomia, vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä nyt asut?
Perheeni kanssa.
Ootteko te kodittomia, vai mitä ihmettä?
Ei olla mutta mies on komenteleva ja kontrolloiva. Ei tämä tunnu kodiltani, ei ole ikinä tuntunut. Mies tympii ja koko elämä.
Miksi sanot ettei ole kotia kun sulla sellain on.
Itkemällä ne asiat muuttuukin sitten muuksi.
Villi veikkaus: tunnetaanko sinut palstalla nimimerkillä Ammattivalittaja?
Eikö asiakkaat kummastele sun alituista itkuasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot ettei ole kotia kun sulla sellain on.
samasta syystä kuin nainen sanoo ettei löydä miestä samalla sanoen antaneensa 100 pakit.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: tunnetaanko sinut palstalla nimimerkillä Ammattivalittaja?
Kyllä. Mä luulin, että joku oikeesti koditon itkee hädissään. Pitihän tää taas arvata.
Ottaa päästä kun en itse pääse etäsuhteesta muuttamaan edes yhteen, kun töitä ei löydy. Asun yksin vuokralla. Vaihdetaanko?
Jep. Kannattaa tosiaan pysytellä siinä paskassa. Älä vaan muuta elämääsi, voisit vahingossa saada tilalle jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päästä kun en itse pääse etäsuhteesta muuttamaan edes yhteen, kun töitä ei löydy. Asun yksin vuokralla. Vaihdetaanko?
Sopii. Vaihdetaan vaan.
Kuulostaa minun korviini siltä, että voisit mahdollisesti olla masentunut tai burnoutin partaalla. Toki en ammattilainen ole, ja on hankala sanoa noin lyhyestä viestistä varmaksi mutta kuulostaa vastaavan minun omia masennuskokemuksiani.
Ehdottaisin että kokeilet tehdä suuntaa-antavana BDI:n https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsearviointi/Pages/BDI.aspx ja ottaisit yhteyttä lääkäriin.
Jos on huonot kotiolot niin ehkä kannattais myös nähdä sosiaalityöntekijää ja miettiä miten tilanteen saisi paremmaksi
No vuokrata oman asunnon, aikuinen ihminen.
Ap sinä olet harhoissa. Sulla ei ole lapsia.
Numero 17 ei ole ap. Joku tuli sotkemaan ketjun. Ap
Muistatko, kun lupasit ottaa yhteyttä paikkakuntasi sosiaalityöntekijään ja selvittää. mitä etuuksia sinulla olisi mahdollista hakea sairauksiesi perusteella? Oletko tehnyt sen?
Missä sä nyt asut?