Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö tällainen mekko häihin?

Vierailija
04.05.2018 |

http://www.tedbaker.com/neu/Womens/Clothing/Dresses/IRASELA-Harmony-con…

Jos on valkoinen pohja, mutta kuitenkin aika näkyvä kuviointi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia inhoan häitä. Helvetillistä miettiä mitä voi päällensä vieraana laittaa, ettei kukaan pahoita mieltään. Kokovalkoinen varattu morsiammelle. Muita värejä ja variaatioita saa vapaasti käyttää.

Vierailija
22/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ruma ja rintaliivimäinen tuo yläosa, varsinkin edestä katsottuna. Takaapäin ei mikään ilo silmälle. Väri ja kuviot on ok. Löydät varmasti paremmankin.

Itse pidän mekon mallista :) Väriä tässä pohdin. Ja parempaa omaa silmää miellyttävää en ole kahden kuukauden aikana vielä löytänyt, kohta alkaa tulla jo kiire. -ap

Sama malli löytyi myös nätin sinisenä. Jos siis mietit onko liian valkoinen.

Huomasin, tuollainen kirkas sininen ei vain ole oikein minun värini. Ei siis sovi ihonsävyyn... Tosin voisihan sitä esimerkiksi tilata molemmat ja katsoa, onko sininen sittenkin hyvä? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti mekkohan se, mutta jos uutta mekkoa oot juuri hankkimassa, niin onko pakko sen olla noin valkoinen? Jos itsellä tuollainen olisi jo ostettu, ehkäpä pohtisinkin että uskaltaisinko laittaa, mutta jos uutta hankkisin häihin päälle, en valitsisi sellaista josta pitää arpoa onko hyvä vai ei...

Mutta kiva on, ehkäpä ei morsianta haittaa jos ei oo hirveä nirppis, mutta itse jättäisin välistä tai laittaisin värikkään takin lisäksi vähentämään valkoisuutta.

siis oikeasti - eihän tuo ole kokovalkoista lähelläkään! kokovalkoinen on varattu morsiamelle, tuossa on valkoinen pohjaväri ja isoja kuvioita, todellakin voi laittaa häihin! 

Siis oikeesti tosiaan, ei morsiammellakaan välttämättä koko valkoista. Mekko on kaunis, minua ei morsiammena olisi pätkäissyt, mutta jos ap jo nyt pohtii uskaltaako niin miksi varta vasten on juuri tuo hankkia jos jo epäröi onko sovelias.

Joten tyhjennä se hernerokka nenästäs, nätti mekko, normaali morsian ei varmasti välitä.

Vierailija
24/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ruma ja rintaliivimäinen tuo yläosa, varsinkin edestä katsottuna. Takaapäin ei mikään ilo silmälle. Väri ja kuviot on ok. Löydät varmasti paremmankin.

Itse pidän mekon mallista :) Väriä tässä pohdin. Ja parempaa omaa silmää miellyttävää en ole kahden kuukauden aikana vielä löytänyt, kohta alkaa tulla jo kiire. -ap

Sama malli löytyi myös nätin sinisenä. Jos siis mietit onko liian valkoinen.

Huomasin, tuollainen kirkas sininen ei vain ole oikein minun värini. Ei siis sovi ihonsävyyn... Tosin voisihan sitä esimerkiksi tilata molemmat ja katsoa, onko sininen sittenkin hyvä? -ap

Mistä väreistä pidät?

Vierailija
25/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätti, mutta en laittaisi häihin. Laittaisin itse tämän:

http://www.tedbaker.com/neu/Womens/Clothing/Dresses/NOURA-Blenheim-Pala…

Vierailija
26/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä, istuu rinnasta huonosti, ihan kenelle vaan, koska huonosti leikattu. Tuo, missä on musta rusetti on kaunis ja sopivan peittävä, kauna shaali (vaimikäsenniminykyäänon) tai jakku kirkkoon. Mutta ei pakollinen.

Vierailija
27/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä hernettä nenään, mut kysyisin juu morsiamelta. Aika paljon on valkoista, mutta jollain bolerolla tms pystyis peittämään?

Oma hääasuni oli tummansininen, josta kerroin muille, että saavat tulla juhliin samassakin värissä. No, ei ollut kellään sinistä eikä valkoista.

Vierailija
28/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nätti, mutta en laittaisi häihin. Laittaisin itse tämän:

http://www.tedbaker.com/neu/Womens/Clothing/Dresses/NOURA-Blenheim-Pala…

Rumimman sitten katselit. Järkyttävät hiha-aukot, käsien liikkuessa näky on kamala.

Vierailija
29/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jo muutenkin olisi aika luopua näistä Aatamin aikaisista perinteistä? Valkoinen väri morsiammella kertoo tämän neitsyydestä, mutta harvimmin nykyään näin taitaa olla. Morsiuspuku voi olla millainen vain, joten sen perusteella on vaikea miettiä pukeutumista. Laita mitä itse haluat.

Vierailija
30/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumzi wau way

Vierailija
31/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita kengät, laukku ja yläosan peittävä vaate ja korut jostain muusta kuin valkoisesta väristä. Silloin kokonaisuus ei ole niin valkoinen.

Vierailija
32/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti mekkohan se, mutta jos uutta mekkoa oot juuri hankkimassa, niin onko pakko sen olla noin valkoinen? Jos itsellä tuollainen olisi jo ostettu, ehkäpä pohtisinkin että uskaltaisinko laittaa, mutta jos uutta hankkisin häihin päälle, en valitsisi sellaista josta pitää arpoa onko hyvä vai ei...

Mutta kiva on, ehkäpä ei morsianta haittaa jos ei oo hirveä nirppis, mutta itse jättäisin välistä tai laittaisin värikkään takin lisäksi vähentämään valkoisuutta.

siis oikeasti - eihän tuo ole kokovalkoista lähelläkään! kokovalkoinen on varattu morsiamelle, tuossa on valkoinen pohjaväri ja isoja kuvioita, todellakin voi laittaa häihin! 

Siis oikeesti tosiaan, ei morsiammellakaan välttämättä koko valkoista. Mekko on kaunis, minua ei morsiammena olisi pätkäissyt, mutta jos ap jo nyt pohtii uskaltaako niin miksi varta vasten on juuri tuo hankkia jos jo epäröi onko sovelias.

Joten tyhjennä se hernerokka nenästäs, nätti mekko, normaali morsian ei varmasti välitä.

Morsiammen sydämmen voitti kuitenkin sulllhhannneennn. Mistä näitä tolloja oikein tulee?

Vierailija
34/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morsiammen sydämmen voitti kuitenkin sulllhhannneennn. Mistä näitä tolloja oikein tulee?

Samasts suunnasta kun sun kaltaisia pilkun nus*ioita.

Vierailija
35/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mekko, käy kyllä. Eihän tuo mitenkään muistuta hääpukua.

Vierailija
36/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.halonen.fi/139420-mekko-2911.html

https://www.halonen.fi/139431-mekko-la81712p.html

https://www.halonen.fi/139438-mekko-la12006.html

https://www.halonen.fi/143701-mekko-50550710070.html

https://www.moda.fi/product-page/jenell-mekko

Tuntuisiko mikään näistä kivoilta?

Jos tampereen lähistöllä asut, niin ihailen aina in stock näyteikkunaa, siellä on ihania mekkoja.

Ei mekoissa sinällään mitään vikaa, mutta eiväthän nuo muistuta edes orastavasti sitä mekkoa, mitä ap mielisi itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi