Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö tällainen mekko häihin?

Vierailija
04.05.2018 |

http://www.tedbaker.com/neu/Womens/Clothing/Dresses/IRASELA-Harmony-con…

Jos on valkoinen pohja, mutta kuitenkin aika näkyvä kuviointi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika riskialtis, kun noin paljon valkoista, valitse mieluummin värillinen

Vierailija
2/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy hyvin. Nätti mekko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy

Vierailija
4/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin.

Vierailija
5/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, tarkoitin siis että jos menee vieraaksi häihin. Morsian on satavarmasti sellainen, joka ei halua muilla mitään häämekkoa muistuttavaa päälle. Hyväksyisittekö omiin häihinne vieraalle tuollaisen mekon?

Vierailija
6/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy, mutta kirkossa vikhkimisen aikana pitää olla jotain mikä peittää olkapäät.

Vierailija
7/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ruma ja rintaliivimäinen tuo yläosa, varsinkin edestä katsottuna. Takaapäin ei mikään ilo silmälle. Väri ja kuviot on ok. Löydät varmasti paremmankin.

Vierailija
8/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy morsiammelta! Olen tehnyt niin jos olen miettinyt haittaako se jos mekossa on valkoista! Tuo on kyllä mielestäni siinä rajoilla..

Vierailija
9/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, tarkoitin siis että jos menee vieraaksi häihin. Morsian on satavarmasti sellainen, joka ei halua muilla mitään häämekkoa muistuttavaa päälle. Hyväksyisittekö omiin häihinne vieraalle tuollaisen mekon?

Toki. Mutta en olekaan näitä skitsoja värien suhteen.

Vierailija
10/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Ei ole liian valkoinen morsiammen väri. Laita vaan, kaunis on.

Vierailija
11/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ruma ja rintaliivimäinen tuo yläosa, varsinkin edestä katsottuna. Takaapäin ei mikään ilo silmälle. Väri ja kuviot on ok. Löydät varmasti paremmankin.

Itse pidän mekon mallista :) Väriä tässä pohdin. Ja parempaa omaa silmää miellyttävää en ole kahden kuukauden aikana vielä löytänyt, kohta alkaa tulla jo kiire. -ap

Vierailija
12/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekkohan se, mutta jos uutta mekkoa oot juuri hankkimassa, niin onko pakko sen olla noin valkoinen? Jos itsellä tuollainen olisi jo ostettu, ehkäpä pohtisinkin että uskaltaisinko laittaa, mutta jos uutta hankkisin häihin päälle, en valitsisi sellaista josta pitää arpoa onko hyvä vai ei...

Mutta kiva on, ehkäpä ei morsianta haittaa jos ei oo hirveä nirppis, mutta itse jättäisin välistä tai laittaisin värikkään takin lisäksi vähentämään valkoisuutta.

Vierailija
13/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti mekkohan se, mutta jos uutta mekkoa oot juuri hankkimassa, niin onko pakko sen olla noin valkoinen? Jos itsellä tuollainen olisi jo ostettu, ehkäpä pohtisinkin että uskaltaisinko laittaa, mutta jos uutta hankkisin häihin päälle, en valitsisi sellaista josta pitää arpoa onko hyvä vai ei...

Mutta kiva on, ehkäpä ei morsianta haittaa jos ei oo hirveä nirppis, mutta itse jättäisin välistä tai laittaisin värikkään takin lisäksi vähentämään valkoisuutta.

siis oikeasti - eihän tuo ole kokovalkoista lähelläkään! kokovalkoinen on varattu morsiamelle, tuossa on valkoinen pohjaväri ja isoja kuvioita, todellakin voi laittaa häihin! 

Vierailija
14/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis! Laita vaan. Joku sanoikin jo että kirkossa peitetään olkapäät.

Vierailija
15/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin tuota, että joku värikäs takki vähentämään valkoisuutta.

Jos nimittäin menisin itse uudelleen naimisiin, tuo voisi olla jopa häämekkoni.

Ja jos olisin 22-vuotta sitten pitänyt vierasta jolla on tuo mekko, olisin saattanut pahoittaa mieleni.

Vierailija
16/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään valkoinen ole. Pohja ehkä, mutta isot värikkäät kuviot. Jos jonkun mielestä liian valkoinen, niin vetäköön rauhassa herneet nenään.

Vierailija
17/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät siis satavarmasti että morsian ei tule tykkäämään että päälläsi on mekko jossa paljon valkoista ja nyt vartavasten olet ostamassa hänen häihinsä sellaista?

Et taida hänestä oikein tykätä?

Minua ei olisi haitannut jos häissäni olisi ollut päällä, kiva tanttu, mutta en ymmärrä miksi pitää vartavasten hankkia uutta mekkoa sellaisena jonka tietää todennäköisesti morsianta ärsyttävän.

Vierailija
18/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kaksi kuukautta kiertänyt ihan fyysisiä liikkeitä ja nettikauppoja läpi ja en ole löytänyt muuta omaa silmää miellyttävää. Siksi pohdin tuota mekkoa. Ja kirkkoon tosiaan laitan joka tapauksessa jotain peittämään olkapäitä, niin ehkä se voisi sitten olla jotain värillistä? -ap

Vierailija
19/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät siis satavarmasti että morsian ei tule tykkäämään että päälläsi on mekko jossa paljon valkoista ja nyt vartavasten olet ostamassa hänen häihinsä sellaista?

Et taida hänestä oikein tykätä?

Minua ei olisi haitannut jos häissäni olisi ollut päällä, kiva tanttu, mutta en ymmärrä miksi pitää vartavasten hankkia uutta mekkoa sellaisena jonka tietää todennäköisesti morsianta ärsyttävän.

No siis minun mielestäni tuo ei ole liian valkoinen. Kyselenkin siksi muiden mielipiteitä, että onko teidän mielestänne liian vaalea häihin?

Vierailija
20/36 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän mekon mallista :) Väriä tässä pohdin. Ja parempaa omaa silmää miellyttävää en ole kahden kuukauden aikana vielä löytänyt, kohta alkaa tulla jo kiire. -ap

Sama malli löytyi myös nätin sinisenä. Jos siis mietit onko liian valkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän