"Nyt puhuvat pelkkää seksiä haluavat naiset"
www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201805012200914268_rk.shtml
”Moni sanoo itsekkääksi kerman latkijaksi, mutta miksi valita kurjuus hyvän elämän sijasta?”
Minun mielipiteeni on se, että on moraalitonta ja törkeää käyttää toisten puolisoja omana panopuunaan tai leikkiä ihmisten tunteilla, oli sitten mies tai nainen. Omaan ymmärrykseeni ei mene se, että tuollainen on jollekulle ok. Miehistä jos olisi tuollainen juttu tehty, niin voisin kuvitella että täällä olisi kivitetty jo useampaan otteeseen. :D
- N28
Kommentit (2)
Ja näitä varattuja pannaan väkisin? Eikö se ole sen varatun moraali, joka on kyseenalainen - sinkku saa minun puolestani panna vaikka lammasta, jos siltä tuntuu.
Ihanteellisintahan olisi, että tässäkin asiassa toiveet ja halut kohtaisivat eli molemmat osapuolet ovat vain seksiä vailla. Ei tämäkään palsta täyttyisi kitinöistä "toinen halusi vain seksiä, minä perheen, auton, asuntolainan ja kultaisen noutajan"
Mutta eikö tuo ollut vastine jollekin Petterille, josta tehty juttu aiemmin? Eikä reaktio ollut kivitys, vaan tässä monet naiset toteaa että joo, olen itsekin samanlainen.
Minustakin on väärin leikkiä toisten tunteilla tai panna varattuja tietoisena siitä, että se loukkaa puolisoa. Mutta suurimmassa osassa noista kertomuksista ei kysymys ollut siitä.