Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saikuttanut jo 32 päivää tänä vuonna.

Vierailija
03.05.2018 |

Palkka juoksee.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut työelämässä 21 vuotta ja en ole tainnut saikuttaa koko aikana yhteensä paljon enempää kuin nuo ap:n tämän vuoden päivät..

Vierailija
22/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä 5 pv. 4 x masennuksen takia, 1 x kuumeen takia. Tuskinpa tulee enempää saikkua tän vuoden puolella. Tai no masennuksesta en voi sanoa varmaksi kun en voi ennustaa.

Muut sairaudet voi tietenkin sanoa varmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lääkäri puuttui työntekijän sairauslomiin, nyt hän on 60% työssä ja palkalla.

No ei se lääkäri nyt työehtosopimuksille mitään mahda.

Ei työnantaja pysty onneksi sairastunutta ihmistä pois potkimaan tai työehtoja heikentämään/palkanmaksua viilaamaan 32 sairaspoissaolon jälkeen. Näitä sattuu.

Miten käy, kun alkaa yt:t, lomautukset ja irtisanomiset? Saikuttajat lähtee ensimmäisinä.

Vierailija
24/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, yli 6 viikkoa ylimääräistä lomaa!

Vierailija
25/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 4 päivää saikulla kahden vuoden aikana nykyisessä työssä. Viime talvena tuli megaflunssa ja siitä kerralla ne neljä päivää. Syön sinkkiä, D-vitamiinia ja pesen käsiä. Jotain pientä karheutta on ollut, mutta ne on menneet nopealla droppauksella heti ohi. Aiemmin mullakin oli kaikenlaisia tauteja, mutta alettuani hoitaa itseäni, niin johan väheni sairastaminen. Mielestäni yksilön vastuu on kyllä vähän hoitaakin itseään, mutta jotkut tuntuu nauttivan saikuttamisesta... Itselle se on painajainen, kun työt odottaa vaan siellä tekijäänsä. Se on kumma, jos ihminen ei pääse töitään karkuun, niin saikut on vähäisempiä. Sen sijaan niillä aloilla, joissa joku muu hoitaa työt pois ja ei ole pitkän aikavälin vastuuta, saikutetaan surutta.

Vierailija
26/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nauti saikuttamisesta. Kipeänä oleminen on hirveää. Perussairauteni tekee jokaisesta pienestäkin flunssasta helvettiä. Pesen kyllä koko ajan käsiä, otan lääkkeeni, syön vitamiinit ja d-vitamiini on mitattu, kasviksia vähintään puoli kiloa päivässä, maitohappobakteerit päivittäin, olen normaalipainoinen ja liikun aina kun sairauteni sen sallii. Mutta kerään kaikki taudit ja lääkärin mukaan asialle ei voi mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän