Olen saikuttanut jo 32 päivää tänä vuonna.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään.
Aattele miten paljon sulla on vielä käyttämättömiä vapaita!
Mä 5 pv. 4 x masennuksen takia, 1 x kuumeen takia. Tuskinpa tulee enempää saikkua tän vuoden puolella. Tai no masennuksesta en voi sanoa varmaksi kun en voi ennustaa.
Jos ja kun tulee yt-neuvottelut niin saikuttajat lähtee ensimmäisenä 👍
Kuinka monta palkallista päivää vielä jäljellä? Milloin meinasit pitää?
Toivottavasti työnantajasi jonakin päivänä ottaa käyttöön varhaisen puuttumisen periaatteen.
Minulla ei yhtään, lapsetkin pysyneet terveinä.
Eli oot ollu kuukauden pois töistä ?
Typerää kehua tollasella asialla! Kertoo vain mikä lusmu olet. En arvosta.
Meillä olisi jo tartuttu tuohon.
Voisipas tuollaiselle tulla vaatimus tuoda aina lääkärintodistus jotta voidaan olla varmoja työssä jaksamisesta.
ja jos on lusmuilua niin se on sitten varoitus ja jos jatkuu niin potkut. JOs on liian kuormittavaa ja rasittavaa työtä, katsotaan sopivampia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi jo tartuttu tuohon.
Voisipas tuollaiselle tulla vaatimus tuoda aina lääkärintodistus jotta voidaan olla varmoja työssä jaksamisesta.
ja jos on lusmuilua niin se on sitten varoitus ja jos jatkuu niin potkut. JOs on liian kuormittavaa ja rasittavaa työtä, katsotaan sopivampia töitä.
Jokaisesta poissaolosta ON lääkärintodistus, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti työnantajasi jonakin päivänä ottaa käyttöön varhaisen puuttumisen periaatteen.
Tottakai työkykyni on ollut palaverin aihe työterveydessä. Työnantaja tietää kyllä, että minulla on 2 perussairautta, joiden vuoksi joudun olemaan pois töistä. Ei se ole mikään salaisuus, päinvastoin!
Meillä lääkäri puuttui työntekijän sairauslomiin, nyt hän on 60% työssä ja palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Sairas on lusmu?
En minäkään arvosta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas on lusmu?
En minäkään arvosta sinua.
Kyllähän tuo aloitus oli provosoiva,muuten ymmärrä miks pitää sairauslomistaan avautua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas on lusmu?
En minäkään arvosta sinua.Kyllähän tuo aloitus oli provosoiva,muuten ymmärrä miks pitää sairauslomistaan avautua
Täällä nyt avaudutaan ihan kaikesta.
Ei pidä provosoitua heti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lääkäri puuttui työntekijän sairauslomiin, nyt hän on 60% työssä ja palkalla.
No ei se lääkäri nyt työehtosopimuksille mitään mahda.
Ei työnantaja pysty onneksi sairastunutta ihmistä pois potkimaan tai työehtoja heikentämään/palkanmaksua viilaamaan 32 sairaspoissaolon jälkeen. Näitä sattuu.
Mulla pitämättömiä sairauslomia säästössä 18 pv.
Jos on koko ajan saikulla,niin silloin ei ole kykenevä täysipäiväiseen työhön.
Mä en yhtään.