Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin käsittämättömät hinnat

Vierailija
03.05.2018 |

Ajattelin ostaa puutarhaan kalusteet kierrätettynä, mutta tais jäädä ostamatta. Kämäsistä, kulahtaneista ja rumista ulkokalusteista pyydetään satasia. Mistä ihmiset keksii näitä hintoja, jotka ei juuri uusille häviä ja maksaako joku oikeasti muka?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat vaihtelevat paljon eri myyjillä, samaa tuotetta yksi myy 200e ja toinen 20e, tuolla torissa voi siis tehdä hyviäkin löytöjä. Facebook kirpputorit tuntuvat tavoittavan ostajat paremmin, tuotteen kunnosta on yleensä paljon tietoa ja hinnoista voi yleensä tinkiä.

Vierailija
2/3 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on tuurista kiinni löytääkö oikeasti sopivan halvalla, niitäkin on. Minä sain korituolit hakemisen vaivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on siellä niitä omituisia ostajiakin....

Myin lasten laskettelusuksia hintaan 50 €. Siis melkeen pakasta vedettyjä, ei tarvinnut edes huoltaa.

Yksi nainen laittoi viestin, että ostavat sukset. Tulivat ostamaan suksia ja olin jo ehtinyt laittaa yhteensä neljälle ihmiselle viestin, että ovat jo varatut ja palaan asiaan jos eivät ostakaan.  Pariskunnan mies spekuloi 25 mninuuttia meidän eteisessä ottavatko sukset vai eivät. Kyseli, että koska ja mistä olen ostanut sukset ja että miksi kirjoitin kuvaukseen että sopivat laskettelua aloittavalle lapselle. Kysyi, että riittävätkö jos lapsi kehittyykin vuoden aikana kovaksikin laskijaksi. heillä oli vielä pikkuveli tulossa seuraavaksi käyttäkäksi ja kumpikaan ei ollut laskenut aikaiseemmin juuri yhtään.

Hyvänen aika, lapset kasvavat liikuntavälineistä ulos keskimäärin vuodessa muutenkin ja jos pojasta nyt oli kasvamassa joku alppiässä, niin tuskin tää isä olis ollut ostamassa multa 50 € skimboja.

Sanoin monta kertaa, että mulle on ihan sama, neljä ihmistä oli jo laittanut niistä kyselyn, että jos ei ole vielä menneet, niin ottavat. Lopulta sanoin, että oikeesti, yksi ihminen on ajamassa Tahkolta Helsinkiin ja ostaa nää sukset, ellei ehdi ohittamaan paikkakuntaa, että voitteko te nyt ystävällisesti koittaa tehdä sen päätöksen. No, sukset menivät 10 minuuttia siitä kun jahkailija oli poistunut meidän ovelta. 

Tää oli kyllä hullunkurinen tyyppi.

Toinen yhtä sekopää oli, kun myin Stokken tuolia hintaan 50 €. Tuoli oli jo uudella ostajalla tyyliin 20 minuuttia julkaisun jälkeen, kun joku laittoi viestin, että ostan tuolin hintaan 25 € ja haen tänään pois. Juu, ei tarvinnut vaivautua kun tuoli oli jo myyty. Siitäkin tuli monta kyselyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi