Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Face kaveriehdotus

Outoo
03.05.2018 |

Todistetusti facen kaveriehdotus tulee sinua stalkanneelta... mä näin yks vkl ihmisen jota en tunne, kerroin nimen ja asuin paikan.. viikon päästä face ehdotti kaveriksi..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
2/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, face kavaltaa nämä stalkkaajat ja tarjoaa heitä kavereiksi. Näin se vain menee, että kannattaa käydä kattelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook näkee, jos oleskelette samassa paikassa, tai olette toistenne yhteystiedoissa.

Pari vuotta sitten oli uutinen, että raiskaaja jäi kiinni, kun facebook ehdotti tätä uhrille kaveriksi. Paikkatiedoista oli päätellyt, että ovat tuttuja. Eivät tienneet toistensa nimiä, joten stalkkaus ei olisi ollut mahdollista.

Vierailija
4/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaverin kanssa ei oltu samalta paikkakunnalta, ei yhteisiä kavereita, eikä muutakaan yhteistä. Silti oli kaveriehdotuksissa. Ite en tiennyt ees kaverin nimeä..

Vierailija
5/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menit kertomaan tuntemattomalle nimesi ja asuinpaikan?

Vierailija
6/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kauneimmissa Joululauluissa ja huomasin, että kaveriehdotuksiin tuli tyyppejä, jotka olivat myös kirkossa yhtä aikaa. Minäkin epäilen tuota syyksi sijaintitietojen perusteella tapahtuvaa kaveriehdottelua.

Vierailija
7/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kuuntelee sua ja rekisteröi tekemisisäsi, ja facebook käyttää googlea apunaan tarjotessaan palveluja. Simple!

Vierailija
8/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kännissä...

Vierailija
9/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu facebookkiin mutta ystäväni kertoo usein kuinka hänelle tulee joka päivä ainakin 300 kaveriehdotusta täysin oudoilta ihmisiltä ympäri maailmaa. Ei mitenkään voi olla mahdollista, että ne kaikki stalkkaisivat häntä eikä hän itse stalkkaa ketään. Mitään yhteistä hänellä ei ole kyseisten ihmisten kanssa.

Vierailija
10/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja0000 kirjoitti:

Juu. Kännissä...

Siis menon antamaan tietoni

Vierailija
11/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se näkee kanssa ne, ketä jotenkin lähellä? Ollut monesti samassa tilassa?

Vierailija
12/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se näkee kanssa ne, ketä jotenkin lähellä? Ollut monesti samassa tilassa?

Mutta tän tyypin kanssa tasan kerran samassa paikassa samaan aikaan.. Ja siellä oli paljon muitakin.. niitä ei ehdotettu?????

Vierailija
13/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kuulu facebookkiin mutta ystäväni kertoo usein kuinka hänelle tulee joka päivä ainakin 300 kaveriehdotusta täysin oudoilta ihmisiltä ympäri maailmaa. Ei mitenkään voi olla mahdollista, että ne kaikki stalkkaisivat häntä eikä hän itse stalkkaa ketään. Mitään yhteistä hänellä ei ole kyseisten ihmisten kanssa.

Joka päivä? Kuinka monelle tyypille kaverisi itseään oikein jakaa...?

Vierailija
14/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on niillä kaveriehdotuksilla joista tulee ilmoitus ja niillä jotka vaan tulee siihen reunaan? Mulla on yleensä näkynyt vaan siinä reunassa jotenkin et kaveri ehdotuksia sinulle, ja vain kahdesta tyypistä tullut ilmoitus että tässä sulle kaveriehdotus.. Eli miksi vain joistain tulee toi ehdotus onks ne niitä stalkkereita? :D (toinen oli ihan tuntematon jopa noista)

Vierailija
15/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkoitan niitä jotka tulee tonne vasempaan yläreunaan. Ihmisiä joita saatat tuntea..

Vierailija
16/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä? Kuinka monelle tyypille kaverisi itseään oikein jakaa...?

Ei hän jaa mitään kenellekkään, eikä hänellä ole edes yhtään kaveria koko facessa, on siellä vain työnsä vuoksi. Olen itse nähnyt useasti kun hän poistaa satoja kaveriehdotuksia ja kiroilee, että mistä näitä oiken tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän