Vetovoiman laki/The Secret: miten manifestoida rahaa?
Kysymys otsikossa
Ja havainnolliset käytännön kokemukset auttavat parhaiten :)
Kommentit (32)
Olen havainnut, että pessimismillä ainoastaan saan iloisia yllätyksiä. Niin kuin minulle jo lapsena monesti todettiin sarkastisesti iloisen yllätyksen sattuessa: "kannatti itkeä, kannatti epäillä, kannatti valittaa"...
-Niin, totta helvetissä näköjään kannattikin! Koskaan en ole saanut mitään sellaista minkä varaan olen laittanut toivoa. Jos taas asennoidun niin että "miksi minä olisin tuon ansainnut" -todennäköisemmin homma onnistuukin.
Ja voi miten monen suusta olen kuullutkaan iloisen yllätyksen aikana sanat: "En olisi ikinä uskonut, että" ... 🤨
:D kun mä olin Minnesota-hoidos siellä oli muutama muidu jotka oli ihan hurahtanut tähän settiin. Olin ihan et whaaat, onks noi käyny salaa vetämässä jotain, ttu noi mimmit on ihan sekaisin ku ovat selvin päin.
Kolme sit päätti laittaa kaikki paukut siihen et "manifestoi" itselleen raittiuden eikä tee mitään muita toimenpiteitä. Kun ajattelee hyvii asioita, niin hyvä tulee sun luo!
Ilmeisesti rupesivat sit kuitenkin ajattelemaan viinaa ja huumeita, ja nehän manifestoitui tosi äkkiä, koska kaikki retkahti kahden viikon sisään.
Toteutuuko tavoite jos manifestoinnista kertoo muille, vai täytyykö pitää omana tietonaan? Mulla olis rahaan liittymätön toive...
Vierailija kirjoitti:
:D kun mä olin Minnesota-hoidos siellä oli muutama muidu jotka oli ihan hurahtanut tähän settiin. Olin ihan et whaaat, onks noi käyny salaa vetämässä jotain, ttu noi mimmit on ihan sekaisin ku ovat selvin päin.
Kolme sit päätti laittaa kaikki paukut siihen et "manifestoi" itselleen raittiuden eikä tee mitään muita toimenpiteitä. Kun ajattelee hyvii asioita, niin hyvä tulee sun luo!
Ilmeisesti rupesivat sit kuitenkin ajattelemaan viinaa ja huumeita, ja nehän manifestoitui tosi äkkiä, koska kaikki retkahti kahden viikon sisään.
😂
Onko tää oikeesti joku ”juttu”? Rahan manifestoiminen? Kuulostaa ihan siltä kuin tukevasti keskiluokkaiset naisihmiset ovat taas kerran keksineet tavan selittää omat etuoikeutensa ja onnensa omilla hyvillä ominaisuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko tavoite jos manifestoinnista kertoo muille, vai täytyykö pitää omana tietonaan? Mulla olis rahaan liittymätön toive...
Jos se tavoite liittyy toiseen ihmiseen niin varmaan auttaa jos kerrot sen toiveen sille. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
True story. Yritin hetken puhua järkeä mutta totesin että turhaa työtä.
On minulla toisinaan ollut tarvetta käteiselle, ja toisinaan kun sitä tarvetta on päivän ajan pyöritellyt mielessään, se parikymppiä on jotenkin ilmaantunut tyrkylle. Joku voisi väittää sattumaksi, enkä itsekään uskalla sanoa varmuutta, sillä toisinaan rahalle olisi ollut tarvetta enemmänkin ja joskus ilmaantuneen parikymppiä olen käyttänyt "viihteeseen."
Jos kyseessä on uskon vankkumaton voima johonkin asiaan, niin miten ne mielisairaat ihmiset jotka uskovat että seinät vuotaa verta tai ne vähemmän sairaat mutta harhaiset jotka uskovat esim, että kaikki valtion päättävät tyypit ovat lisko-olentoja jostain maan ytimestä? Niillä on todella vahva usko ja käsitys heidän versiosta todellisuudesta, mutta ei se silti toteudu...
Vierailija kirjoitti:
Täyttä hölynpölyä.
Yksikään syöpäsairas ei ole parantunut vetovoiman avulla, vaikka kuinka on sitä halunnut kaikella maailman tahdolla.
Pelkkä haluaminen ei riitäkään, vaan pitää uskoa, että niin on jo tapahtunut. Harva tällaista vaan tulee edes kokeilleeksi. Ja vaatii harjoittelua ensin pienemmillä asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä kuinka paljon uskot sen itse vaikuttavan. Jos et usko, niin ei vaikuta.
Olen manifestoinut rahaa jokusen viikon ja nyt on tilanne että talouteni vain niukkenee.. Siitä ei voi olla kysymys että olisin jotenkin "negatiivinen" rahan suhteen, nimittäin olen sitä normaalisti ja opetellut olemaan nyt positiivisempi rahamagneetti, siitä huolimatta (tai siitä johtuen?) nyt säännölliset tulot romahtelevat ja raha karkaa käsistä. Negatiivisena ei juuri päässyt rikastumaan mutta oli sentään rahaa elämiseen, positiivisena lähtee näköjään loputkin. En ole ainakaan kuullut kenenkään puhuvan mitään mistään "koettelemuksista" ennen tuloksia jossa universumi testaa sinnikkyyttä ja uskoa ennen kuin se palkitaan. Jos niin olisi, se olisi lohdullinen tieto tällä hetkellä.