Kilpailijatyypit
Ärsyttää ihmistyyppi, joka ei koskaan voi iloita toisen onnistumisesta, vaan hänellä täytyy kaikki olla aina paremmin... mikä tällaista ihmistä vaivaa?
Vaikea ihan keskustella mistään, kun loukkaantuu joka asiasta, haluaa päteä ihan kaikesta, en voi kertoa mitään omasta elämästäni ilman, että hänen täytyy mainita joku asia, mikä hänellä on paremmin... aluksi tämä huvitti minua, koska en ole itse kilpailullinen ihminen vaan ihmettelin vain, mikä häntä vaivaa kunnes tajusin.
Miten tulette toimeen tällaisten ihmisten kanssa? Jotka yrittävät vähätellä toisia ja nostaa itseään...😂😂😂 Nimimerkki työn puolesta pakko
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihmistyyppi, joka ei koskaan voi iloita toisen onnistumisesta, vaan hänellä täytyy kaikki olla aina paremmin... mikä tällaista ihmistä vaivaa?
Vaikea ihan keskustella mistään, kun loukkaantuu joka asiasta, haluaa päteä ihan kaikesta, en voi kertoa mitään omasta elämästäni ilman, että hänen täytyy mainita joku asia, mikä hänellä on paremmin... aluksi tämä huvitti minua, koska en ole itse kilpailullinen ihminen vaan ihmettelin vain, mikä häntä vaivaa kunnes tajusin.
Miten tulette toimeen tällaisten ihmisten kanssa? Jotka yrittävät vähätellä toisia ja nostaa itseään...😂😂😂 Nimimerkki työn puolesta pakko
Mitä sinä siis tajusit?
En anna huomiota, en varsinkaan kehuja tällaiselle pätijälle. Kohotan kulmakarvojani, ja totean "Mmm-hmmm". Jolla tarkoitan että joo, niin varmaan. Jos paikalla on muita, otan katsekontaktia muihin ja pyöräytän silmiäni kuin sanoakseni että hohhoijaa, taas mennään... Jos olen ainoa paikalla, saatan todeta että ihanko totta, että lapsesi oppi lukemaan VASTA kolmevuotiaana. Olisin kuvitellut että viimeistään kaksivuotiaana olisi osannut jo.
Ei näihin valitettavasti mikään tehoa, kun siellä omassa päässä on se harhakuvitelma itsestänsä mailman parhaana kaikessa. Eivät ole yleensä missään erityisen hyviä edes, mutta on vaan kauhea pakko selittää koko ajan omasta erinomaisuudestaan. Jonkinlainen mielenterveyshäiriöhän tuo oikeasti on.