Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi naapurin 14v tytön rahan kerääminen, on joutunut hakemaan "orjatöihin"

Vierailija
03.05.2018 |

Ei tyttö raukka ilmeisesti tiedä paremmasta eikä huomaa että häntä pidetään suorastaan orjana. Ulkoiluttaa koiria hintaan 1€/ 5km lenkki. Hoitaa lapsia hintaan 2€/tunti. Tyttö itse kertoi minulle innoissaan että on jo melkein tienannut näin rahat uuteen polkupyörään minkä haluaa. Kun eräs perhe tarvitsi kukkien kastelu-apua niin tyttö sai viikon päivittäisistä kasteluista yhteensä 5€ ja ruman avaimenperän.

Miksei nuorelle voida maksaa kunnolla? Tämä tyttö on vieläpä luotettava ja tosi taitava kaikessa mitä tekee.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin tytölle vaikka parikymppiä kannustimena siitä, että on viitsinyt olla noin sinnikäs. Vaikka ei siis tekisi mitään kotityötä tai palvelusta, mutta kertoi tarinansa.

Vierailija
2/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan kohtuullinen korvaus. Raha ei kasva puussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes kehtaisi maksaa kellekään noin vähän, hirveetä hyväksikäyttöä :D kyllä nyt ihan vähintään vitonen pitäisi saada tunnin kävelylenkistä ja lastenhoidosta (vaikka sekin olisi vielä pieni summa).

Vierailija
4/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ei enempää maksaa. Rahat menee uusille "eläteille" joita Suomeen tulee.

Vierailija
5/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan kohtuullinen korvaus. Raha ei kasva puussa.

Tekisitkö itse töitä euron tuntipalkalla? Tuskinpa. Raha ei kasva puussa mutta jos ei ole varaa maksaa esim. siitä lastenhoidosta järkevää summaa niin sitten pitäisi hoitaa lapsensa ihan itse.

Vierailija
6/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voi hinnoitella itsensä paremmin.

Maksan eräälle 15€ vuorokausi koiran hoidosta. 

Ei mitään kilometritaksoja, vaan aikataksa. Jos pyydetään 30 min lenkki, se maksaa vaikkapa 5€-

Vierailija
7/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kertoisi tytölle nätisti, että tuo raha on ihan liian vähän? Tai tarjoaisi itse hänelle jotain hommia, josta maksat järkevästi, että tyttö tajuaisi, että aikaisempi summa oli kohtuuttoman alhainen?

Vierailija
8/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo kuitenkin, että tyttö on innoissaan pienestäkin palkasta. Se on harvinaista nykyään.

Vierailija
9/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tarjota tytölle parempaa palkkaa kun tulisi minulle iltapiiaksi töihin! Opetan tavat.

-Hopeakettu56-

Vierailija
10/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin 1000 euroa kuukaudessa kokopäivätyöstä tuntui heti koulun jälkeen isolta rahalta. Vasta muutaman kuukauden kuluttua tajusin että eihän se riitä itsenäiseen elämään.

Vanhempien tulisi opettaa lapsilleen kuinka paljon eläminen maksaa.

Vierailija
11/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri pyysi mua lapsena huolehtimaan koirastaan heidän viikon ulkomaanmatkan ajan. Näin tein. En edes olettanut saavani siitä palkkaa enkä saanutkaan. Kiitoksen vain. Olin ylpeä, että minuun luotettiin. Olin 11-vuotias.

En tiedä, onko ajat muuttuneet vai mikä on, mutta jos joku pyytäisi samaa tyttäreltäni, niin odottaisin kyllä palkkaa hänelle.

Vierailija
12/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaa sille tytölle parikymppiä. Niin minä tekisin. :)

Vierailija
13/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo summathan ovat ihan pilkantekoa, almuja.

Vierailija
14/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule yllätyksenä. Oma nuoreni on ollut vuosittain paketoimassa joululahjoja, ja alunperin maksu oli omantunnon mukaan. Siitä jouduttiin kuitenkin luopumaan, ja laittamaan valmiit hinnat, koska aikuisista ihmisistä oli älyttömän hauskaa maksaa vaikkapa viiden ison lahjan paketoimisesta 10 senttiä! Mitä vanhempi ihminen, sitä pihimpi.

Vierailija
15/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä ei riittäisi hommia isommalla palkalla?

Vierailija
16/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tytön vanhemmat välitä siitä, että tttö tekee orjapalkalla lastenhoitoa yms? Itse en päästäisi omaa poikaani naapureiden kakaroita hoitamaan lähes ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi