Vihervasemmistolla lähes 50% kannatus
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Näin perussuomalaisena voin sanoa, että mulla ei ole mitään vasemmistoa vastaan, sillä heidän keskeisimmät päämäärät ovat jotakuinkin hyvät. Terveydenhuolto ja sosiaalijärjestelmä ovat meille kaikille kansalaisille tärkeitä.
Itse en voi sietää Kokoomusta, Keskustaa tai Sinistä tulevaisuutta. Se että Sininen tulevaisuus edes perustettiin kertoo vain siitä, että perussuomalaisuutta käytettiin hyväksi keräämään kannatusta.
Itse olen oikeistolainen, joka kannattaa hyvää terveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa. Jos Suomi karsisi monista turhista menoistaan, meillä olisi varaa parantaa terveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa ja samanaikaisesti jopa vähentää kansalaisten veroprosenttia.
Valitettavasti et voi olla yhtäaikaa oikeistolainen, ja kannattaa "sosiaaliturvaa ja terveydenhuoltoa".
Juuri näitä kahta aisaa oikeistolaiset alasajavat.
Kannattaisi edes hieman tutustua poliittisiin agendoihin.
Taidatkin olla ap, eli kokkaritrolli. Valitan, ei mene läpi enää nykypäivänä tuo shaibanpuhuminen, ihmiset ovat jo nähneet ja lukeneet mitä on tapahtunut.
Kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet että kepun ja kokkarien porsastelu saisi lisää kannatusta?
Talouskasvua ei pidä ottaa kansalaisten selkänahasta.
En pidä heidän talouspolitiikasta, mutta en arvosta nykyistä vihervasemmistolaisia lainkaan ihmisinä. Jos voisin, ottaisin heiltä mahdollisuuden osallistua demokratiaan. Nykyinen vihervasemmistolaisuus on järjetöntä fanatismia, jonka on aiheuttanut se, että somessa vihervasemmisto mielummin keskustelee oman äärilaitansa kanssa kun keskustan ja oikeiston.
Itse poistaisin ensin kyllä politiikan pelikentältä ensin Sipilän, Bernerin, Orvon, Soinin ja kaikki loputkin takinkääntä-smurffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin perussuomalaisena voin sanoa, että mulla ei ole mitään vasemmistoa vastaan, sillä heidän keskeisimmät päämäärät ovat jotakuinkin hyvät. Terveydenhuolto ja sosiaalijärjestelmä ovat meille kaikille kansalaisille tärkeitä.
Itse en voi sietää Kokoomusta, Keskustaa tai Sinistä tulevaisuutta. Se että Sininen tulevaisuus edes perustettiin kertoo vain siitä, että perussuomalaisuutta käytettiin hyväksi keräämään kannatusta.
Itse olen oikeistolainen, joka kannattaa hyvää terveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa. Jos Suomi karsisi monista turhista menoistaan, meillä olisi varaa parantaa terveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa ja samanaikaisesti jopa vähentää kansalaisten veroprosenttia.
Valitettavasti et voi olla yhtäaikaa oikeistolainen, ja kannattaa "sosiaaliturvaa ja terveydenhuoltoa".
Taidatkin olla ap, eli kokkaritrolli. Valitan, ei mene läpi enää nykypäivänä tuo shaibanpuhuminen, ihmiset ovat jo nähneet ja lukeneet mitä on tapahtunut.
Kyynel.
Sosiaaliturva ja terveydenhuolto ovat perustuslaillisia oikeuksia ja perussuomalaiset ovat juuri niitä, jotka perustuslakia vaalivat. Hallituksen tämänhetkisiä mokailuja et voi laittaa meidän niskaan sillä siellähän on Sininen tulevaisuus, ei me. ;)
Oikeisto =/= kokoosmuslainen agenda.
Tuo on vähän kuin sanoisi, että kaikki vasemmistot ovat vihervasemmistoa. Hirveää yleistämistä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynel.
Shaiba menee läpi nykyään aivan kuten ennen. Shaiban laatu vain on vaihtunut.
ulkomaalisten pummien tuonti ja näiden palvelujen laajentaminen on se ainoa oikea ja merkittävä tapa ajaa alas sosiaaliturvaa. Ketkä ovat tätä ajaneet?
Se että että toteaa todellisuuden että nyt on tuhlaukset tuhlattu ja leikattava on realismia. Kykyä nähdä tulevaisuus muutenkin kuin unelmien kautta ja toimia sen mukaan ettei ainakaan ihan heti kaikki romahda.
Ja mihin vihervassarit ovatkaan keskittyneet? No tottakai vaatimaan kaikille 88 eri sukupuolille omat vessat ja uimahallivuorot yms jonka sisältö vaihtelee turhasta pelleilystä suoraan mielensairauteen. Mikään noista ei tee yhtään mitään itse ongelmalle eli kulujen ja tulojen pitämistä tasapainossa samalla kun sallitaan kasvava talous ja tarpeeksi hyvin toimeentuleva liikkuva kapitalistiväestö etteivät liiku ulkomaille kts portugali ja sinne veroja pakoon muuttaneet "törkeät öky-rikkuri-kapitalisti-porvari-siat".
Eikä unohdeta aivanuskomattoman tuhlaavia tuuli ja pilvi rahareikiä sähköautoineen joka loppujen lopuksi ainoastaan rikastuttaa pekkarisen kavereineen. Vihervassarit hurraavat senkin puolesta vaikka vain pahentaa ongelmaa. Ajaisivat edes ydinvoimaa jolla saadaan edes maan ulkopuolle valuva noin 6mrd euroa vuodessa energianostoja edes hieman hillittyjä. Mutta ei, alkaa kakaramainen ulvonta.
Sen verran pitää sentään tunnustaa että demarit ovat kannattaneet ydinvoimaa, edes sen verran ymmärtävät kun osa on joskus 30v ollu tehtaissa ja siten tutstuneet oikeaan elämään kabinettien ulkopuolella.
Leikki on totaalisesti hukassa. vihervassareilla ei ole mitään merkittävää millä tlla ja valtavasti hävettävää jos osaisivat hävetä.
Suomessa ei ole ensimmäistäkään puoluetta jota voisin kuvitella äänestäväni.