Sinkku! Millä tapaa pidät omaa markkina-arvoasi yllä?
itse treenaan paljon kuntosalilla sekä monipuoliset harratukset muutenkin.
Kommentit (21)
Opiskelen ja sivistän itseäni, yritän olla mahdollisimman mukava ihminen.
Olen oma itseni ja yritän sivistää itseäni ja kehittyä paremmaksi. Wn ole ulkonäkökeskeinen olen tavallisen näköinen. Käyn kyllä salilla ja ulkoilen kunnon takia. Ottakaa tai jättäkää
Olen fiksu, hauska ja mielenkiintoinen.
Harmi, etten ole mukava ja jaksa pönkittää miesten loputonga egoa. :D
Teen töitä ahkerasti, harrastan liikuntaa ja pidän itseni kuosissa yleisesti. Enkä avaa haarojani jokaiselle yrittäjälle.
En mitenkään. Tarkoitus on pysyä sinkkuna.
En mitenkään, koska en ole esine enkä myy itseäni.
Yritän kirjoitella nokkelia viestejä av palstalle toivoen että joku ihana rakastuisi älykkyyteeni ja tulisi hakemaan minut kotoa valkealla ratsullaan hikisenä lätkätreenien jälkeen.
Taistelu lihomista ja vanhenemista vastaan jatkuu yhä - mutta se sota kyllä tulee päättymään luovuttamiseen ja tappioon...
Käyttämällä miestä vain masturbaatioon.
Hoidan ihoani tavallista paremmin. Muuten en yritä mitään ylimääräistä. En edes ajele, koska kukaan ei näe karvojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse treenaan paljon kuntosalilla sekä monipuoliset harratukset muutenkin.
Markkinaarvosi on siis vain ulkonäkösi? Surullista. Ei ihme, että olet noin ulkonäkökeskeisenä vieläkin sinkku.
Ja siellä taas pakollinen Hyvä Ihminen.
Koitan päästä mahdollisimman omavaraisesti onnelliseksi, kuitenkaan olematta liian itsenäinen. En halua tarvita ketään, mutta haluan tehdä selväksi että elämässäni on paikka jollekin erityiselle.
Kehitän toimintatapojani deittimaailmassa ja koitan olla mahdollisimman avoin ja oikeastikin laittaa itseni likoon pelkäämättä torjutuksi tulemista. Pyrin oikeasti toteuttamaan sitä "ole oma itsesi" -mantraa, mikä on yllättävän vaikeaa.
Huolehdin ulkonäöstäni ja kunnostani., ja pidän työpaikastani ja harrastuksitani kiinni.
Elän nyt kuten tahtoisin elää aina. Sitkuttelu on siirtää elämän myöhemmäksi.
Joka toinen päivä lenkkiä ja joka toinen päivä punttisalia.
Olen mies ja niinkin yllättävällä tavalla, että en etsi seuraa ja elän vain elämääni. Koskaan ei ole tullu huomiota ja deittipyyntöjä kuin tällä tavalla. Hassua miten se, että ei osota mielenkiintoa tai muuta naisia kohtaan, saa naiset hulluiksi. Kai se antaa jonkun kuvan itsevarmuudesta tai jotain. Kertokaa te mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja niinkin yllättävällä tavalla, että en etsi seuraa ja elän vain elämääni. Koskaan ei ole tullu huomiota ja deittipyyntöjä kuin tällä tavalla. Hassua miten se, että ei osota mielenkiintoa tai muuta naisia kohtaan, saa naiset hulluiksi. Kai se antaa jonkun kuvan itsevarmuudesta tai jotain. Kertokaa te mistä johtuu.
Epätoivoisuus karkottaa monet, joten siksi tuo toimii - mutta pitää tietysti myös liikkua ihmisten ilmoilla.
Kotoa ei tulla ketään hakemaan, ei ainakaan tuntemattomien toimesta.
En pidä mitään yllä. Jos en kelpaa tällaisena kuin olen, en halua sinua
Vierailija kirjoitti:
En pidä mitään yllä. Jos en kelpaa tällaisena kuin olen, en halua sinua
Pesen hampaat kun lähden ulos ja dödöä kainaloon. Puhtaat alushousut tietysti.
Markkinaarvosi on siis vain ulkonäkösi? Surullista. Ei ihme, että olet noin ulkonäkökeskeisenä vieläkin sinkku.