Miksi miehet saa tehdä mitä vaan, eikä ole huono isä
Mutta jos äiti tekisi saman niin johan on leimattu huonoksi.
Pitääkö miehellä olla etuoikeuksia vain koska niillä on erinäköinen värkki jalkojen välissä?
Suomi on kyllä kaukana tasa-arvoisesta maasta, miehet alistaa naisia parisuhteessa (kun käytyää naista hyväksi pesettämällä omat pyykit ja tiskit naisella ,muutenkin jättämällä hommat naiselle).
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku-ka sen mie-hen käyt-ök-sen mah-dol-lis-taa? Ku-ka jää suh-tee-seen tuol-lai-sen mie-hen kans-sa? Ku-ka ei voi ot-taa e-ro-a, kun se ei o-le ta-lou-del-li-ses-ti mah-dol-lis-ta?
Kuule kun se paska jatkuu eronkin jälkeen, kun jopa viranomaiset ovat voimattomia näiden ihmispaskojen edessä. Poliisi saa ampua vaarallisen pedon vasta haavoituttuaan itse. Mieti sitäkin.
Pitäisikö poliisilla olla oikeus ampua ihminen hengiltä vähän niinku "varotoimena"? Huom. myös nainen joka esim. rähisee ja läpsii miestään perheriidassa, poliisi tulee ovelle ja lasauttaa hullun ämmän kuoliaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä käsitä miksi tähän keskusteluun vedettiin väkivalta yms.
Mutta joku voisi kertoa mulle, miten sen miehen saa tekee oman osansa kotitöistä?
Viimeksi kun jätin pyykkäämisen sille meni 100€ arvosta hukkaan lasten ja miehen vaatteita, kun ne homehtui 2viikkoa kosteassa kylppärissä (suihku samassa huoneessa ja väkisin joskus lapsilta roiskuu vesi pyykkikoriinkin).
Viimeksi kun jätin sille tiskit, se kävi ostaa kertakäyttöastioita ja tiskit homehtui 2 viikkoa pöydällä.
Viimeksi kun olin 2 viikkoa siivoamatta lattiat, pöydät, sohva ja tasot oli täynnä kamaa.
Viimeksi kun odotin että mies vie roskat kertyi kylppäriin 14 pussia roskia!
Viimeksi kun odotin että mies siivoo takapihan,odotin koko kesän ja tänä kesänä siivosin sen itte!
niin kertooko joku ystävällisesti että miten saan miehen käytöksen muuttuu?
Tervejärkinen ihminen ymmärtää, että olet valinnut paviaanin joita on yksi miljoonassa mitä tulee kodinhoitamiseen.
Ootteko koittaneet ehdottaa ukolle, että juttele nyt tuon pojan kanssa miesten kesken mukavasti?
Aloitetaan vaikka siitä, että naiset eivät ole halukkaita antamaan roolia isälle vanhempainvapaan muodossa, naisten mielestä kaikki kodinhoidolliset asiat jotka mies tekee erilailla ja/tai kevyemmin kuin nainen, on VÄÄRIN ja lisäksi naiset laitta leijonan osan eroista vireille.