Miten pystyn unohtamaan miehen. Kaikki alkoi hyvin, mutta jotain tapahtui.
Vaihdoimme päivittäin kuulumisia ja tuntui lupaavalta kaikin puolin. Tavattiin muutaman kerran ja molemmat viihdyimme toistemme seurassa. Seksiä ei vielä ehtinyt olla, hyvä niin, sillä olisin vielä enemmän romuna nyt.
Mies vähitellen harvensi yhteyksiä ja vastaili sovittuihin tapaamisiin tyyliin katsotaan.
On kyllä lohduton olo, kun oli niin hyvä tunne ja edettiin hitaasti. Ei vaan sujunut sitten miehen mielestä.
Kommentit (5)
Tuollaista se joskus (yleensä?) on. Olen kokenut tuon sata kertaa, on tosin vastakkaisiakin kokemuksia... Ikävää tietysti että useimmat eivät internet-aikakaudella myöskään sano suoraan vaan ghostaavat pikemminkin. Mutta ei tuollaisiin kannata haaskata aikaa, sen olen huomannut. Tsemppiä, pääset kyllä ajan kanssa yli.
Kun on mennyt viikko, pari, huomaa, ettei tuollaisessa miehessä menettänyt yhtään mitään.
Voimia sulle, mä olen samassa tilanteessa. Olemme tapailleet tosi harvakseltaan jo monta kuukautta mutta homma ei etene mihinkään. Tähän asti olen pitänyt turhaa toivoa yllä mutta pakko pikku hiljaa alkaa päästää irti ja uskoa että mies ei ole kiinnostunut musta. Kaikkein eniten loukkaa se, että mä olen tosi ihastunut mutta toinen ei halua edes tutustua muhun kunnolla...
Miehet aiheuttavat niin paljon murhetta, että paras elää yksin.
Mies kyllästyi odottamaan seksiä.