Lue keskustelun säännöt.
Mulla on jokin omituinen intohimo halpatuotteisiin - niiden ostamisesta tulee vaan niin hyvä mieli
02.05.2018 |
Kun ostoskärryyn on lapannut paljon X-tra tuotetta sun muuta ja ne maistuvat hyvin kotona tai ovat muuten käyttökelpoisia niin tulee jotenkin onnistunut olo. Jo siinä vaiheessa kun ottaa sen halvan tuotteen mukaansa hyllystä tulee jonkinlainen hassu mielihyvän tunne. Aivan tarpeeksi hyvä tuote tosi halvalla, se on vaan niin ihanaa!
Kommentit (2)
Siitä tulee oikeesti hyvä mieli kun saa jotain halvalla ja se on vielä hyvää. Mulla sama juttu. 👍🏼
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla vähän sama. Ei välttämättä kaikissa ruokatuotteissa mutta vaatteissa.
Kun löytää jotain todella hyvälaatuista ja hyvän näköistä vaatetta ja saa sen tosi halvalla. Monet luulevat ettei se ole mahdollista mutta jopa ns "halpisketjujen" tangoilta voi tehdä löytöjä. Tai "laadukkaampien" merkkien mutta silloin ihan murto-osalla hintaa.
Mulla on useita tällaisia vaatteita, vanhin 24v vanha hame. Ihan kuin uusi, heitän välillä koneeseen ja taas pelittää. Mallikin klassisen ajaton.
Tosin ruuissakin testaan kaikki tuotteet ja otan sen mikä on paras, joskus se on se halvin joskus ei. Kalleinta en silti ota ikinä. Esimerkkinä vaikka tahini, normitahini "erikoistuotehyllyssä" lasipurkissa yli 7€, luomu muovipurkissa 3,36€. Sama maapähkinävoilla, halvin on puhtainta ainakin meidän kaupassa