XL-kokoinen nainen ja urheilullinen, lihaksikas mies. Kysyttävää?
Olen aika tavallisen näköinen nuori nainen, en mikään kaunotar ja kiloja on. Mieheni harrastaa paljon liikuntaa ja on hyvässä kunnossa. Tavatessamme tilanne oli aivan samanlainen. Kunpa kaikki uskoisivat, että jokainen meistä kelpaa ja makuja on monia.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on feeder.
Mieheni myös kannustaa minua liikkumaan, koska siitä on niin paljon terveyshyötyjä. Kehoni on omani, hän ei yritä muuttaa minua mihinkään suuntaan. Ei siis ole feeder.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla samaan aikaan nainen ja mies?
Arvelinkin, että otsikko voi olla liian haastavaa käsittää joillekin. Tietenkään en ole. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on feeder.
Mieheni myös kannustaa minua liikkumaan, koska siitä on niin paljon terveyshyötyjä. Kehoni on omani, hän ei yritä muuttaa minua mihinkään suuntaan. Ei siis ole feeder.
- Kannustaa liikkumaan
- Ei yritä muuttaa mihinkään suuntaan
Voit valita vain toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on feeder.
- Kannustaa liikkumaan
Voit valita vain toisen.
Ahaa. Hän kannustaa minua liikkumaan, koska itse haluan ja minusta on mukavaa liikkua yhdessä. Jos en haluaisi nostaa takamustani sohvalta, hän olisi yhtä tyytyväinen siihenkin. Kannustaminen ja tsemppaaminen ei ole sama asia kuin jonkun muuttaminen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on feeder.
- Kannustaa liikkumaan
Voit valita vain toisen.
Kannustaa, ei pakota. Luetun ymmärtäminen, haloo? ei-ap.
Me ollaan tälläinen pari. Naimisissa 17 v. Mies ei pysty pitämään näppejään erossa minusta.
Mitä ihmeellistä tässä on? Harvalla pariskunnalla on täysin samat harrastukset
Vierailija kirjoitti:
Pointtina taisi olla se, että jokainen kelpaa sellaisena kuin on... Kaikki miehet ei tykkää bikinimisseistä.
Mä haluaisin komean ja liikunnallisen miehen, olen kaunis mutta masennuksen takia lihonut, liikun jonkun verran, en vain uskalla erota kun pelkään yksin jäämistä, mies kohdellut huonosti ja meillä lapsia. Kun vain uskaltaisi erota ja uskaltaisi elää. Mä sytyn komeista miehistä, katse monesti harhailee...
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin komean ja liikunnallisen miehen, olen kaunis mutta masennuksen takia lihonut, liikun jonkun verran, en vain uskalla erota kun pelkään yksin jäämistä, mies kohdellut huonosti ja meillä lapsia. Kun vain uskaltaisi erota ja uskaltaisi elää. Mä sytyn komeista miehistä, katse monesti harhailee...
Jännä juttu, jos nyt itse eroaisin, niin tuskin muuttaisin enää avoliittoon kenenkään kanssa. Olen huomannut heittäytyneeni hieman avuttomaksi, kun muutin miehen perässä vieraalle paikkakunnalle, joten olisin enemmän kuin mielelläni yksin ja löytäisin itsestäni sen fiiliksen taas että pärjään kyllä.
Mutta itse aloitukseen, ei siinä mitään ihmeellistä ole, jos sporttinen mies pitääkin pyöreämmistä naisista. Mä kun en voi ventovieraalle miehelle mennä laukomaan, että naismakusi on muuten vääränlainen. Pidän itsekin hieman mahakkaista miehistä, onhan ne aika nallekarhumaisia eli turvallisen tuntuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtina taisi olla se, että jokainen kelpaa sellaisena kuin on... Kaikki miehet ei tykkää bikinimisseistä.
Ei kai kukaan teini-iän ohittanut moista luule?
Miehesi on feeder.