Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~CLOMISTIT viikko17~~

24.04.2006 |

size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]Syön toista kiertoa clomeja, kolmatta lasta toivottu 08/05 lähtien.

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2v 2 kk, yksi km 1v 2kk sitten.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Nyt 4.clomikierto (kp3-7+pregnyl lh-plussapäivänä), yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]Minä vm80, mies vm80, esikoinen 05/03 (1,5 v. yrit.) pikku kakkosen yritys aloitettu 01/05, clomit aloitetaan arv. 05/06

[color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=EE1289]Viliweera

[size=2][color=EE1289]pipu-77

[size=2][color=EE1289]Severon

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Olvi

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole systemaattisesti mittaillut lämpöjä. Viluttaminen kuuluu mulla pms-oireisiin, mutta lämpöä ei ole koskaan vilutuksesta ja flunssatunteista huolimatta ollut. Olen niitä ihmisiä, joilla kuume ei nouse kuolemantaudissakaan, joten olis ihan mielenkiintoista seurailla lämpökäyrää. Huvikseni olen tällä piinisviikolla mittaillut, tosin vääräoppisesti iltapäivällä ja lämmöt olleet 37 alkuviikosta ja nyt sellasta 36,8-36,9 sekä kainalosta että suusta. Olen sillä mittarilla kyllä mittaillut joskus 35:lläkin alkavia lukuja, joten oisko vähän kohollaan nyt...

Vierailija
22/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kp1=( Kierto tällä kertaa 26/27 riippuen siitä laskenko ed. kierron alkamaan 1.4. iltatuhrusta vai seuraavan päivän kunnon vuodosta. Nyt ei ollut epäselvyyttä, kun vuoto alkoi täysillä heti.

5. clomikuuri alkaa sitten sunnuntaina ja olen päättänyt, että aloitan 3kk:n tauon sitten. En tiedä, mitä järkeä näitä on popsia, kun ei tunnu apua olevan. Kuinkas monta kuuria muilla on takana ja mitkä ovat suunnitelmanne, jos apua ei clomeista ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää perjantaita kaikille!

Senniina - pettymys on rankkaa, otan osaa.

Kirjoitin tuossa aiemmin, että testailen ovista. Tajusin tänä aamuna, että hei, munhan täytyy testata tänään, sillä oletettu ovis on mahdollisesti huomenna tai ylihuomenna, koska kiertoni on 32 päivää.

Jostain luin, että ovis tapahtuisi 14 vrk ennen mensujen alkua eli mulla se ois kp 18 eli huomenna!!!

Veriryhmäni on B-

Sain lasteni syntymän jälkeen lihakseen antiD-globuliinipistoksen, jotta seur. raskauksissa, jos lapsi on Rh+ , ei muodostuisi vasta-ainetta, mikä voi johtaa lapsen kuolemaan. Keskenmenojen jälkeen mulle ei annettu pistosta, vaikka kuuluisi antaa. Nyt en ole varma, tartteisko mennä jo ennen raskautta ottamaan pistos. Onko jollakin teistä kokemusta?

Vierailija
24/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh Senniina. Tylsää kun piti sullakin taas menkat alkaa :-|

Noista keinoista... Mä oli tikutellut ovista, mittaillut lämpöjä ja greippimehua menee ihan siitä syystä, että satun muutenkin pitämään siitä :-) Yhden kierron pidin ihan virallista hömppäkiertoa. Join ovikseen asti greippimehua ja siitä eteenpäin menkkoihin asti lasin punkkua/päivä. Vaikka punkusta pidänkin niin kyllä se näköjään siinäkin tuli vastaan että mulle on kaikki " pakollinen" aina vastenmielistä :-P

ON: Ovistesti näytti tänään vahvaa plussaa (tai siis Fertest näytti, Advance näytti kolmatta päivää haaleaa viivaa), muita oireita ei sitten olekkaan, joten epäilen vahvasti onko ovista tässä kierrossa ollenkaan. No pupuiltua tuli kuitenkin, ettei ainakaan siitä pitäisi riippua :-) Lämpöihin en ala luottamaan, kun 2 viimeistä yötä on mennyt valvomiseksi. Tai viime yön nukuin kyllä nukahtamislääkkeen voimalla kahdesta eteenpäin. Eilen olin etäpäivän kotona, mutta tänään oli pakko tulla töihin kun tuuraan pomoa. Taitaa olla noiden hormoneiden aikaansaamaa tämäkin unettomuus...

Plussatuulia kaikille piinailijoille!

Vierailija
25/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta veriryhmiin liittyvissä asioissa. Omani on AB+, muistaakseni.

Mulla on myös hormoneista johtuvaa unettomuutta. Aikasemmin se aamuyön heräily alkoi oleteun oviksen jälkeen ja jatkui menkkoihin. Nyttemin, kun olen vetänyt epaa ja soijaa yms. pms-tuotteita, niin huonosti nukuttuja öitä on 2-3 ennen menkkoja.

Vierailija
26/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyyni voisi muuten korjata, että clomit aloitettu 1/06. Aika kun vierii, niin tuo " monesko clomikierto menossa" ei pidä sitten paikkaansa. Sieltähän tosiaan löysin vastauksen siihen, missä clomivaiheessa muut ovat. Mutta olis kiva kuulla ajatuksianne jatkohoidoista tai -hoitamattomuudesta, jos clomit eivät auta!

Vierailija
27/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis testailin ja positiivisen tuloksen labrasta sain!! Olo on ihan epätodellinen...Oireet siis pitivät paikkansa ja 1,5 vuoden yritys palkittiin. Tällä kertaa ilman clomeja, tiedä sitten mikä vaikutus sillä foolihapolla oli, mutta nyt ainakin olen sen puolesta puhuja :o)

Rv vasta 4+5, joten sitä maagista 12 vko odotellessa.

Plussasäteitä teille kaikille!

T. *ikionnellinen ja hieman hämillinen* StayAtHomeMom

P.S. Senniina: pahoittelut, toivottavasti tauko tekee hyvää ja tiedä vaikka tauolla tärppäis ;o)

Vierailija
28/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin, että StayAtHomeMomilta saadaan plussauutisia tänään!!

Niin, eihän mussa mitään vikaa ole oikeesti todettu ja voihan se olla, että luomunakin mahiksia olis. Ei vaan siltä vaikuta, kun viimeset pillerit on syöty 1993 ja mitään ei tapahdu...

Miten teillä muuten clomit vaikuttaa vuotoon? Mulla on niukentunut paljon ja liekö merkkaa sitä, että limakalvo on liian ohut. 2. clomikierron ultrassa oli kyllä 8mm. Ja luuletteko, että ovis voi olla tapahtumatta vaikka on clomit ja vielä pregnylkin? Ei nimittäin juurikaan ollut tuntemuksia ed.kierrossa vähäisiä limoja ja lh-plussaa lukuunottamatta.

Vierailija
29/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta! Ajan kulumista kun voisi nopeuttaa alkuraskaudessa :o).

Miten olet voinut?

Hauskaa vappua kaikille, upea ilma on ainakin nyt ulkona!

Olvi

Vierailija
30/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... munkin puolesta!

Mulla on vuoto myös niukentunut aika paljon. On muutenkin erilaista kuin ilman Clomeja. Sellaista vähän tummempaa ja limaisempaa. Viimeksi oli kunnon vuotoa 3 päivää ja sitten toiset 3 tiputteli. Kesäkuussa olen muutenkin menossa gynelle (siis jos sitä ennen ei tärppää, ja jotenkin mulla sellainen aavistus on ettei tärppää), kun niitä metuja pitäis saada ja ajattelin tähdätä ajankohdan sellaiseksi että saa samalla tarkistettua limakalvot.

Vierailija
31/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs " vaivaan" niitä metuja otetaan?

Vierailija
32/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

StayAtHomeMom: Onnea plussasta!!!! Masuasukille tukevia tarrasukkia!!!

Senniina:höh, harmittavaa kun menkkasi alkoivat. Tuntuu lattealta sanoa, mutta sanon kuitenkin, että positiivisella mielellä vaan eteenpäin ja uuteen kiertoon ja yritykseen.

Clomien myötä minullakin vuoto on hieman niukentunut. Muuta en ole oikeastaan huomannut.

Loppukesästä ajattelin hakeutua gynelle kyselemään jatkosta, jos ei siihen mennessä tärppää. Pitänee tähdätä keirron keskivaiheille, että voi tarkistaa samalla munasolujen tilanteen. Tästä pääsenkin aasinsiltana vielä yhteen galluppiin..

G:onko teillä joka kierrossa seurantaultra, miten clomit vaikuttaa, onko munasoluja miten kypsymässä?

Minulla ei ole seurantaa, joka itse asiassa minua hieman ihmetyttää ja siksi ajattelinkin kesästä hankkiutua sinne gynelle. Tosin ei minulla seurattu myöskään ensimmäisen käyttökerran aikana -04. Silloin ainakin vaste oli hyvä, mutta nähtäväksi jää miten nyt käy.

Hauskaa vappua kaikille!

SaaraMatias

Vierailija
33/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä miehen kanssa jokunen tovi sulatella tätä asiaa ennen kuin sen oikein sisäistää, nyt olo on lähinnä " hassu" :o)

Kaikille oikein mahtavaa Vappua ja plussasäteitä!!

T. *aurinkoisella mielellä* StayAtHomeMom

Vierailija
34/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seurantaultra 3.kierrossa. Vaadin sen itse. Hyvät follikkelit (3kpl) oli ja tarpeeksi paksu limakalvo. Tulosta ei vaan ole tullut=(

Vierailija
35/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tuossa äsken toivottaa! Olen nettipimennossa vappuviikonlopun, joten aurinkoista vappua kaikille ja myönteisiä tuulia kaikkiin kierron vaiheisiin! Palailen sitten ensi viikolla uutta yritysintoa uhkuen linjoille=)

Vierailija
36/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viivaa ovistestissä....se on menoa nyt, hih!

Vierailija
37/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipuu:

Kaksi viivaa ovistestissä. (kp 17)...se on menoa nyt, hih!

Toiveikasta Vappua!

Vierailija
38/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle pahoittelut tädin tulosta :( Yritähän kuitenkin reippaana aloittaa uutta kiertoa.

StayAtahomeMomille oikein paljon onnea plussan johdosta!

Mulla ei ole clomit oikeastaan vähentäneet vuotoa, mutta on se kyllä pidentynyt, toiseks viimiset menkat kesti kaikkiaan 7pv, yleensä ei ole niin pitkät ollut.

Mulla on viides clomikierto menossa ja kuusi saan syödä, tabletteja on jäljellä 10kpl joten otan sitten seuraavassa kierrossa 2tab/pv. Mulla s-prog oli yhdellä tabletilla 61.3 ja kahdella 68.0, luulin et olis korkeampi arvo kahdella mutta ei kuitenkaan. Ei taida hirveän suurta merkitystä olla mun kohda, et syönkö yhden vai kaksi tabletti/pv.

Jos tämä eikä seuraavakaan kierto tuota tulosta niin sitten pidetään tauko, en usko että minun tauon jälkeen kannattaa enää clomeja syödä. Vai onko kuitenkin pakko syödä kun ei muuten tule sitä ovista, ekhä siihen sitten lisäksi jotain. No se selviää parin reilun viikon päästä kun menen lääkärille.

Tänään on menossa kp12 ja ovistestissä vasta haalea viiva, toivottavasti vahvituu siitä ja vaikka ei vahvistu niin en siitä masennu. Uskon et ovis kuitenkin tapahtuu kuten aikaisemmissakin clomikierroissa vaikka ovistestit ei sitä näyttäny. Ennen clomeja sain kyllä yhtä tummat, viivat mutta clomien aikana en jostain syystä ole saanut.

Toivon tietenkin kovasti, että nyt tärppäisi mutta en kuitenkaan jaksa uskoa että niin käy. Pitää varmaa olla vähän " järeämmät" konstit käytössä että meille vauva tulisi.

Hyvää vappua kaikille :)

Vierailija
39/46 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille!!!!!!!!!!!!!!!

Oikein hyvää vappua teille kaikille!! Täällä aloitetaan harjoittelu jo tänään ;) muuten ihan kotona vietetään.....

nyt kp 19 /n 25 , ei taaskaan mitään oireita, joten menkkoja vain odotan... mutta toiv. vielä joskus. onneksi olen ajatukset saanut hyvin kuriin ja + on vain hurja yllätys jos se tulee...jotenkin toivo mennyt,ei tietysti kokonaan,mutta kuitenkin..kyllä teistä varmaan moni tietää mitä tarkoitan..kesä tulee ja hymyillään :) kuulemisiin!

Vierailija
40/46 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metuja käytetään yleisemmin 2-tyypin diabeteksen hoitoon, mutta niillä on lapsettomuushoidoissakin kuulemma saatu hyviä tuloksia. Ja käytetään niitä kai tukena laihdutustakin varten. Alentavat verensokeria ja sillä on gyneni mukaan positiivisia vaikutuksia raskautumisen suhteen. En tiedä mitä korkea verensokeri varsinaisesti aiheuttaa (viivyttää munasolun kehittymistä tms.), mutta jotain vaikutusta sillä on.

Harmittaa näin jälkeenpäin kun en muistanut silloin, kun tästä oli gynen kanssa puhetta, että mähän mittautin verensokerin, kolesterolit sun muut 30v-tarkastuksessa töissä syksyllä ja siinä verensokeri tosiaankin oli koholla (ei yli sen raja-arvon, että olisi 2-tyypin diabetes, mutta niin lähellä, että kehotettiin mittauttamaan ensi syksynä uudestaan). Gyne antoi vain ohjeen vältellä sokeria (mukaanluettuna hedelmäsokeri), mutta sitäkin tiukkaa diettiä pitäisi noudattaa ainakin 3kk, että alkaisi näkyä sokeriarvoissa. Mä olen varsinainen karkkihiiri (ihme, että verensokeri oli koholla ;-) ja 3kk ilman minkäänlaista sokeria ei kyllä taitaisi onnistua... Tai ehkä sitten jos ei tuota " oikotietä" olisi.