Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~CLOMISTIT viikko17~~

24.04.2006 |

size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]Syön toista kiertoa clomeja, kolmatta lasta toivottu 08/05 lähtien.

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2v 2 kk, yksi km 1v 2kk sitten.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Nyt 4.clomikierto (kp3-7+pregnyl lh-plussapäivänä), yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]Minä vm80, mies vm80, esikoinen 05/03 (1,5 v. yrit.) pikku kakkosen yritys aloitettu 01/05, clomit aloitetaan arv. 05/06

[color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=EE1289]Viliweera

[size=2][color=EE1289]pipu-77

[size=2][color=EE1289]Severon

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Olvi

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]Syön toista kiertoa clomeja, kolmatta lasta toivottu 08/05 lähtien.

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2v 2 kk, yksi km 1v 2kk sitten.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Nyt 4.clomikierto (kp3-7+pregnyl lh-plussapäivänä), yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]Minä vm80, mies vm80, esikoinen 05/03 (1,5 v. yrit.) pikku kakkosen yritys aloitettu 01/05, clomit aloitetaan arv. 05/06

[color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=EE1289]Viliweera

[size=2][color=EE1289]pipu-77

[size=2][color=EE1289]Severon

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Olvi

Vierailija
2/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs on viikko alkanut?

Täällä olis kp8 menossa ja greippimehua kovasti litkitään. Huomenna otankin viimeisen clomin ja sitten varmaan saakin pian ruveta tikuttamaan sitä ovista.

Mitenkäs se oli et millon ovis tulle clomien jälkeen. Jostain luin et 3-7pv viimisen tabletin jälkeen tulee ovis mut sit toisaalla sanotaan et 7-9pv.

Mulla kyllä pitäis paremmin paikkansa tuo 3-7pv kun kierto on 25-28pv. tulis varmaan pitempi kierto jos ovis olisi josku kp17 paikkeilla. Tämäkin on varmaan yksilöllistä.

Alkoiko kenelläkään piinaviikko?

Plussasäteitä kaikille:)

(harmi et tuo ensimmäinen lista vähän epäonnistui, joutui sitten laittaa kahdesti et saatiin kunnon lista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpas nyt tähänkin pinoon kiertoinfoo (TP:n palstalle jo kirjoittelin).

Nyt siis kp 36/n.30-34, pari päivää ollaan siis myöhässä. Tää on siis vielä se " foolihappo-kierto" ennen niitä clomien aloitusta :o)

Oireita:

+ palelee, ja varsinki tissit on erittäin kylmän herkät

+ rinnat toosi kipeet nyt jo viikon verran(yleensä pari päivää ennen menkkoja) + aikalailla turvoksissa (mieskin katseli jo innoissaan)

+ lämmöt mitannu muutamaan otteeseen 37-37,5 (norm. lämpö 36,6)

+ väsyttää, muttei ihan kummallisen paljon, mutta oon jo pari viikkoo syöny obsidania

+ hiukan flunssainen olo, nenä tukossa aamuisin

ja sit toisaalta, ei kyllä tee pahaa eikä oo edes etovaa oloa ollu...ei erityisemmin pissata norm. enempää, kahvi maistuu niin kuin ennenkin..niin ja röökikin maistuu entiseen malliin...

Testailla meinasin vasta loppuviikosta (saas nähä miten maltan odottaa sinne), mutta kyllä nyt vihdoin ja viimein toiveet on korkealla :o) Jännittää ihan pirusti!

T. *sekavissa tunnelmissa* StayAtHomeMom

P.S. Jos nyt ois tärpänny, LA ois 31.12. :o)

Vierailija
4/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna: Kiitos kun jaksoit päivittää meidän tiedot. Näytti hyvältä. Oletko syönyt nyt siis kuusi clomikuuria? Jos olet niin onko limis ohentunut kovasti? Oletko käynyt uä:ssä? Olen lukenut, että ovis tulee tavallisimmin 5-10 vrk:n kuluttua clomien syömisestä, mutta voi olla yksilöllistäkin. Tsemppiä sulle nyt oviksen löytämiseen!

Oma ).( mulla siis tämä 3. clomikierto mennyt varmaan penkin alle, kun uä:n mukaan tässä kierrossaei kait ovista tapahdu. Lämmötkin ovat olleet matalia, paitsi tänään oli lämmöt vähän kohonneet kp on jo melkein 30. Olen syönyt teroja jo kyllä viikon, että estävät varmaan hedelmöitystä, jos ovis olisikin vasta pari päivää sitten.

Mun kohdalla on tuskin mitään piinaviikkoa... Olen jo suuntautunut ensi kiertoon... Kun vain täti ensin tulisi! Lupaakohan lekuri syödä niitä clomeja pidempään kuin tuon 4kk, maksimihan on kait 6kk?

Plussasäteitä kaikille!

Omppu

Vierailija
5/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt neljäs clomikuuri menossa. Mulle lääkäri sanoi, että kuusi saasyödä ja sitten täytyy pitää tauko. Jos niin käy, että tauko täytyy pitää niin en varmaankaan enää jatka clomeilla sen jälkeen en usko että siitä olis mitään hyötyä. Pitää sitten kokeilla jotain muuta ja niin lääkärikin sanoi, että mietitään sitten jatkosta.

Mulla ei ole koskaan katsottu onko limakalvot kuin paksut tai ei lääkäri ainakaan oo puhunut niistä mitään ultran yhteydessä.

9.5 mulla on aika lääkärille, saa nähdä mitä löytyy. Mutta sen tiedän, että pois en sieltä suostu lähtemään ennen kuin tekee kunnon tutkimukset, joku selitys pitää saada.

Vierailija
6/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni korjaus tuohon esittelyyn..mulla on nyt kolmas clomikierto takana... :) nyt kp15. että semmosta.muuten ei mitään uutta,maha oli taas 2-3 päivää kipeä viime to-la, joten ovista varmaankin silloin haki kp11-13...kierto oli viimeks 25pv...saas nähdä,jotenkin on taas semmonen olo, että menkkoja vaan odottaa,ei usko enää tärppiin,mutta voihan se joskus vielä elämä yllättää ;) mutta hyvää viikkoa kaikille ja + säteitä täältäkin.

Vierailija
7/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin luin, että kun vähentää oman kierron pituudesta 14 päivää -niin silloin tapahtuisi ovis. Kannattaa varmaankin aloitella ovis-tikutus silloin, niin näkee pitääkö paikkaansa. Eli sinulla Hanna, kun kierto on 25-28 päivää, tikutus olisi hyvä aloittaa kp 11-14. Itselläni kierto 32, joten aloitan tikutuksen (hassu sana, hih!) kp 18.

Vierailija
8/46 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipuu:

Jostakin luin, että kun vähentää oman kierron pituudesta 14 päivää -niin silloin tapahtuisi ovis. Kannattaa varmaankin aloitella ovis-tikutus silloin, niin näkee pitääkö paikkaansa. Eli sinulla Hanna, kun kierto on 25-28 päivää, tikutus olisi hyvä aloittaa kp 11-14. Itselläni kierto 32, joten aloitan tikutuksen (hassu sana, hih!) kp 18.

Mulla on menossa kp 13/32 ja olo sen mukainen eli pahoinvointia, kylmä-kuuma-tuskanhiki-jäätävän kylmä - varsinkin öisin - vuorottelevat. Epäilen, oiskohan vaihdevuodet, hih! - niinkuin eräs lääkäri kerran yhden verikokeen perusteella mulle sanoi, mutta olikin sitten poikkeustilanne. No, voihan ne vaihdevuodet alkaa jo 30 v. Mulla ne ois ollu jo sitten yli 10 v. Hih!

Vierailija
9/46 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on piinispäivät menossa, kp24/n.27.

4. clomikuuri siis takana ja mulla kierto on tasoittunut siihen 26-28. Oviksen olen tikuttanut kp 14 ja clomit olen syöny kp3-7.

Oireet ovat aikalailla samanlaiset kuin stayathomemomilla, mutta lämpöjä en ole mittaillut. Toisaalta mulla on samanlaista ollut muissakin kierroissa, eikä toivottua tulosta ole tähän asti tullut. Tissit ovat nyt kyllä " isollaan" ja se on vähän poikkeavaa aikasempaan ja luo tietysti sitä toivottavasti ei turhaa toivoa...

Vierailija
10/46 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olville onnittelut plussasta! Ihania uutisia ja toivottavasti me loput plussataan ja piakkoin!

StayAtHomeMomilla onkin jännät ajat, paljon plussasäteitä sinne!!!!

Täällä yritetään ovista bongailla ja tikutella, vielä ei ole havaittavissa. nyt on 15kp menossa, joten kohta puolin kyl pitäisi löytyä. Silloin ku söin edell. kerran clomeja(-04) tikutin oviksen kp17. Toivottavasti myös kierto tasottuisi, sillä ed. kierto oli 42. Eikä varmasti ollut ovista.

Nautikkaa kevätauringosta!

SaaraMatias

Vierailija
11/46 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä StayAtHomeMom ja senniina nämä oireet nyt olisi pienokaisesta johtuvia. Pidän teille kovasti bd bd bd.

Tulkaa sitten heti kertomaan miten käy kun pääsette testaamaan.

Itse rupean varmaan huomenna huomenna tikuttamaan ovista. Greippimehusta näyttäis olevat, limat lisääntyneet nyt jo. En usko et se oviksesta johtuu kun tänään otin viimisen clomin joten ei pitäisi ihan vielä tulla. pitää vain jatkaa greippimehun litkimistä, voisin kyllä nyt jos suositella kaikille sitä.

Otetaanpa sit vielä pieni gallup: Eli onko teillä clomien lisäksi käytössä jotain muita konsteja.

Itse syön clomeja, metformiinia, multitabs 2+ (vai mikä se oli jossa on foolihappoa), E-vitamiini, greippimehu ja liikunta ja vielä TODELLA kova toivo. Tiesti voisi vielä lisätä ovistestit.

Vierailija
12/46 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

toivottavasti tärppää piinailijoille. Pidetään peukut pystyssä!

Hannan gallupiin vastaus: minä käytin clomien lisäksi jättihelokkiöljykapseleita, osin hormonitoimintaa auttamaan ja osin ihoa parantamaan. Vitamiineja sain berocasta, koska se on niin hyvää. Sen lisäksi olin stressaamatta :).

Aurinkoista tiistaita!

Olvi

Vierailija
13/46 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt multitabs2+:aa, abc-epaa (sis.kalaöljyjä ja helokkia) ja soijatuotteita lähinnä pms-vaihvoihin, mutta ei kai niistä raskautumisenkaan kannalta haittaa ole=). Greippimehu lopetti limat kokonaan, mutta oon juonut aika ajoin ja syön greippejä, koska tykkään niistä. Lisäksi keinona aktiivinen petielämä koko kierron ajan (väh. jtp) ja ovistikuttaminen pregnyl-piikin takia. Yritän myös liikkua parhaani mukaan ja ajatella muutakin kuin vauvaa, mutta se onkin se vaikein osuus..

Vierailija
14/46 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin syön niitä jättihelokkiöljykapseleita, mutta en sitä muistanut listaan laittaa. Vähän ajattelin et joku jäi siitä puuttumaan. Aika monta tablettia saa päivittäin ottaa.

Vierailija
15/46 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskiviikko päivää!

Käytän omega-max 1000 kalaöljyä ja soijajauhoa.

Marjat kun syö marjoina - saa hyvin kuituja ja vitamiineja!

Vierailija
16/46 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista täällä...Minä vielä piinistelen pari päivää, mutta tuntemukset ovat tyypilliset tätiä edeltävät, joten kovin korkeella eivät raskautumistoiveet taaskaan ole. Olen vähän kahden vaiheilla noitten clomien kanssa, kun ei niistä taida tällä kertaa apua olla. Olen päättänyt, että syön vielä 5. kierron, mutta sitten jään niistä kesälomalle, kun se 3kk tauko täytyy kuitenkin pitää. Kesällä en aio kalenteria ja kp:tä laskeskella. Syksyllä sitten täytyy miettiä, ollaanko valmiita muihin hoitoihin vai annetaanko asian olla. En ole vaan valmis jälkimmäistä vaihtoehtoa hyväksymään vielä.

Aurinkoista torstaita ja plussatuulia+tsemppiä kaikille!

Vierailija
17/46 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sinnitellään huomiseen ja sitten selviää edes jotain, eli huomenissa ois testipäivä. Oireet on ennallaan, lisänä edellisiin on pissalla käynnin tihentyminen. Syynä tietenkin voi olla kahvi, joka maistuu edelleen ;o)

Kaikkihan noi oireet voi olla ihan hormoonien hyrräystä... Toivo elää kuitenkin, kun oireet on niin samanlaiset kuin esikoista odotellessa.

Tupakkia oon yrittäny vähentää, huonolla menestyksellä, ja hirveet omantunnon tuskat on kun ajattelee, että mitä jos sitten kuitenkin...

Kääk, tänään tuntuu kaikki ressaavan, sekin, ettei jaksa normaali kotihommia tehdä. Väsymys valtaa koko kropan ja vähitellen mielen.

Pitemmittä puheitta, olispa jo huominen ;o)

T. *ressaantunut ja väsynyt* StayAtHomeMom

Vierailija
18/46 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla StayAtHomeMomillahan kuulostaa lupaavalta!! Eikös sulla menkatkin ole jo ihan reippaasti myöhässä?

Kirjoittelit aikaisemmin, että jos nyt tärpännyt, niin LA 31.12. Mun eka eli ainokainen on syntynyt 31.12.99 eli mun millenniumjuhlat menivät onnellisissa merkeissä ohi. Poika syntyi klo 22.47 eli melkein ehdittiin vuosituhannen ekoiksi. Tällä alueella jäätiin kuitenkin ed. vuosituhannen viimeisiksi, joten lehteen päästiin jokatapauksessa=) Poika on nyt lähdössä kouluun ja tässä vaiheessa on tuo syntymäajankohta hieman harmittanut, mutta eiköhän se koulu ihan kivasti lähde sujumaan, kun lukeminenkin on jo aluillan ja intoa on kovasti.

Tulehan kertomaan huomisen plussauutinen!!

Vierailija
19/46 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoista oli puhetta. Minä olen käyttänyt ovistestejä ja koittanut pudottaa painoa. Paria kiloa onkin lähtenyt ja jos vielä kolme-neljä kiloo sais pois, niin olisin tyytyväinen. Ja olisin silloin samoissa lukemissa kun rupesin odottamaan poitsuamme. Lisäksi yritän olla stressaamatta asiasta, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty...

Luulen kuitenkin että suurin paine on meillä yrittämisessä poissa, kun kuitenkin yksi pieni ihminen kotona asustaa. Olen kiitollinen tästä yhdestä lapsesta ja jos toinen lapsi suodaan olen entistä kiitollisempi. Ensimmäistä lastahan me yritettiin reilu puoltoista vuotta, ja sinä aikana kerkesi käydä läpi monia toivon ja surun tunteita läpi. Mutta kaikesta tästä huolimatta sitä huomaa lataavansa melkoisia odotuksia ja toiveita pikkukakkosen suhteen... eli varmaan taas tullaan alas korkealta ja kovaa tädin tullessa vierailulle. Mikä valitettavasti tuntuu tässä kierrossa todennäköisimmältä vaihtoehdolta.. sillä..

Kp17 on menossa täällä ja eikä vieläkään ei ole ovista havaittavissa. Ja jotenkin on sellainen tunne että ei taida tässä kierrossa ollakkaan. Se saa mielen vähän alakuloiseksi, mutta onneksi vain hetkittäin. Aurinko ja pieni isäntämme piristää! Mutta se omasta navasta se.

StayAtHomeMomilla tilanne tosiaan näyttää lupaavalta.. tulehan huomenna kiiruusti kertomaan uutiset!! Plussasäteitä edelleen! Muillekkin piinailijoille( olikohan se Senniina.. sorry jos muistin väärin) plussatuulia!

Tällaisin miettein tänään SaaraMatias kp17

Vierailija
20/46 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onko clomifen vaikuttaneet teillä lämpöihin?

Mua on viluttanut miltei koko ajan ja mittasinkin su lämmön - oli +36,8 (norm. +36,3-36,6) ja eilen oli +37. Ovista tikuttelin eka kertaa eilen n. 18 aikaan kp 14 - tuli haamuviiva eli LH on nousemassa. Ajattelin testailla seur. vasta la ja su, sillä tod. näk. ovuloin ensi ma tai ti eli kp 19 tai 20.