Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Pannukakut ja letut tabascokastikkeella :D Terkkuja tutuille!
En tiiä onko outo mutta nakkeja dippaan monesti chili-paprikamajoneesiin... tosi hyvää!
hyi helvetti nää on oksettavia :D lentäis laatta pelkästä ajatuksesta
Sherry Amontilladoa ja sitten liharuokaa, eihän tämä sovi yhtään, kuuluisi olla punkkua. Mutta kun tykkään Amontilladosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko outo mutta nakkeja dippaan monesti chili-paprikamajoneesiin... tosi hyvää!
Minä myös.
Nuudeleita ja sardiineja. En ole ikinä nähnyt tai kuullut että joku muu söis.
Vierailija kirjoitti:
Nakit (kylminä) ja hillo (ihan sama mitä hilloa).
Suolaista ja makeaa, syön näitä aina yöllä, ettei mieheni näe 😁
Mulla samaiset kylmät nakit mutta dippaan mansikkajogurttiin! (Salaa tietysti :D)
Nakki dippailija täällä myös, mutta itse dippaan joko banaanijugurttiin tai vaniljajäätelöön :D Ihanaa, kun muitakin "harrastajia" löytyy!
Vanhoja juttuja nuoruudesta:
- olut ja lakritsi
- _appelsiini_marmeladi näkkileivällä
Aito marmeladi on aina appelsiineista, mutta siltä varalta että joku luulisi että mikä tahansa hillo (jam) on sama asia niin siksi tuossa erikseen korostettuna, että nimenomaan se.
Olen myös kuullut, omaa kokemusta ei ole, että Chutney ja näkkäri on tosi hyvää, samoin kuulemma Marmite ja näkkäri :)
Meetwursti ja ruisleipä dipattuna banaanijogurttiin :'D
Kerran ajelin kotiin nälissäni ja muovikassista haparoin vihreitä viinirypäleitä pahimpaan heikotukseen. Mukaan sattui vahingossa tillin oksa. Totesin olevan herkullinen yhdistelmä! Nykyään sitten nautiskelen viinirypäleitä tillin kera, kannattaa kokeilla:)
Hullu!!!! kirjoitti:
Minä syön murot melkein aina Valio Play maitokaakaon kanssa ja joskus lisään sitä myös kaurapuuron joukkoon. Joskus lisään siihen maitokaakaoon valmiina ostettua mansikkakiisseliä tai vadelmakiisseliä. Aika usein lisään sitä myös kahviin eli melko isossa mukissa on noin puolet kahvia ja puolet kaakaota. Parhaimmalta kahvi kuitenkin maistuu, kun siihen lisää todella paljon sokeria ja kahvikermaa, mutta tuollaista kaloripommijuomaa en viitsi usein juoda. Joskus syön muroja niin, että niiden kanssa lautasella on sitä kaakaota, kiisseliä, (mansikka)hilloa ja raejuustoa.
Kuinka lihava olet?
Isäni ripotteli kurkkuviipaleiden päälle sokeria. Isoisä taas söi mustikkasoppaa perunamuusin kanssa. Veljeni laittoi ihan kaikkeen ketsuppia, jopa kaurapuuroon...mikähän itsellä olisi. No joskus laitan suklaapalan ja turkinpippurin yhtäaikaa suuhun, ehkä se on kokeellisinta 😁 nakin saatan halkaista kylmänä leivän päälle mikä on mun miehestä outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kylmät lihapullat ja mansikkajogurtti <3
Tämä! Ehdottomasti salaa syötynä ehkä kerran-pari vuodessa. Muuten olen vielä kaiken lisäksi kasvissyöjä, mutta tuohon sorrun joskus ja morkkistelen pitkään sen jälkeen. Tai ei kai tuon paheen takia voi enää itseään kunnon kasvissyöjäksi kutsua...
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus syön kaurapuuroa, sen kaverina on pakko olla tonnikalaa öljyssä.
OIKEESTI! WAUTSI WAU, tätä on ihan pakko tedata =)
Paahtoleipä voilla ja mansikkajugurtti :D leipää voi dipata sinne jugurttiin tai sit haukkaulla ja lusikoida vuoron perään.