Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatin epäsäännölliset kuukautiset! En jaksaisi enää tässä iässä olla pelko persuksessa, että olenko raskaana

Vierailija
02.05.2018 |

Ikää minulla siis 38, kuukautiset ovat aina tulleet epäsäännöllisesti ja ¨jääneet välillä pois ilman syytä, esiintyy myös parin tunnin tai päivän pikamenkkoja. Molemmissa raskauksissa laskettu aika oli epäselvä, minulla on siis 2 lasta exän kanssa. Nyt seurustelen ja ehkäisynä toimii kuudetta vuotta kapseli.

Heräsin aamulla tuskaiseen särkyyn lapaluissa, selkään sattuu kovasti eikä ruoka maistu. Kuukautiset olivat viimeeksi maaliskuussa, joten niiden olisikin jo aika tulla ! Elleivät kohta ala, minun on (taas) mielenrauhani vuoksi tehtävä r-testi... Ei jaksaisi. Olo on kuin jollain hemmetin teinillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi sterilisaatio? Miehelle ilmeisen helppo toimenpide.

Vierailija
2/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi sterilisaatio. Mulla ei essure onnistunut, nukutuksessa tehtiin. Henkinen helpotus kun en enää voi tulla raskaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi oikein vaatia sitä miesystävältäni kolmen kuukauden seurustelun jälkeen .D

Ja itselle en uskalla teettää, kun kaverille tuli ongelmia kyseisestä "pikkujutusta"

Ap

Vierailija
4/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tought shit, lady!

Olet nainen. Naisen elämään kuuluu kuukautiset. Tuliko selväksi?

Vierailija
5/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi oikein vaatia sitä miesystävältäni kolmen kuukauden seurustelun jälkeen .D

Ja itselle en uskalla teettää, kun kaverille tuli ongelmia kyseisestä "pikkujutusta"

Ap

Essure?

Vierailija
6/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tought shit, lady!

Olet nainen. Naisen elämään kuuluu kuukautiset. Tuliko selväksi?

Eivät ne tässä ongelma olekkaan vaan se , että ne saattavat olla huvikseen poissa pari kuukautta ja  minä kuumottelen ei-toivottua raskautta!

Ap

Vierailija
7/7 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän siuta ap, olen  nuorempi (31w) mutta kuukautiskierto on aina ollut TODELLA epäsäänöllinen, välillä tulee  rajut kuukautisoireet ilman itse vuotoa!

Raskauteni pääsi todella pitkälle, sillä kuukautisten puuttuminen ja  selkäsärky olivat miule ihan normaalia settiä, tajusin tilanteen todellisen laidan vasta kun tissit eivät enää mahtuneet A-kupin liiveihin  ja kuukahtelin töissä seisaaltani.  Miulla oli siis viimeiset kuukautiset olleet maaliskuussa ja  raskaustesti oli positiivinen lokakuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä