Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kihloissa mutta rakastunut toiseen mieheen

Kesän lapsi
02.05.2018 |

Olin vapun tämän toisen kanssa kaupunkilomalla ja se oli ihanaa!

Vaikka olikin kiva herätä aamulla taas oman kihlatun kullan vierestä ja vaikka näen täysin meillä ihanan yhteisen tulevaisuuden ja elämän, tämä toinen mies herättää minussa tunteita, joita en ole koskaan pystynyt kokemaan kenenkään muun kanssa.

Toisaalta tiedän, etten koskaan tulisi hänen kanssaan saamaan elämääni asioita, joita kihlattuni kanssa saan ja jotka merkitsevät minulle paljon.

Onneksi ei ihan vielä tarvitse päättää!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen papin aamenta saa vaihtaa siippaa. Ap, onko se rakastumisesi kohde sellainen että yhteiselo onnistuisi: ehkä perhe, huushollin pyörittäminen jne? Onko hän luotettava?

Mun mielestä sun kannattaisi ottaa selvää ettet tule katumapäälle naimisiinmenon jälkeen.

Juuri se tässä onkin ongelma. Tämä minun rakkausmies ei varmaan mitään perhettä ja huushollia haluaisikaan. Tai siis tämä on ihan selvää. Hän on kyllä erittäinkin rehellinen ja puhuu asiat suoraan. Siinä mielessä kyllä luotettava. Jonkinlainen parisuhde varmasti toimisi hänen kanssaan pitkäänkin mutta ei mikään pikku kotileikki.

Minun kihlattu taas juurikin haluaa perheen, kolme lasta, koiran, omakotitalon Espoosta, uran jne. Eli aika samaa kuin minäkin haluan pitemmän päälle.

On tämä vaikeeta! Ap

Salapanosuhde rakkausmiehen kanssa ja lapset siltä.

Perhe-elämä kihlatun kanssa.

Kaikki voittaa!

Vierailija
22/22 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ilmapäämaisatorppia täynnä tämäkin maa. V...u, mitä pinnallista bling bling kardashian instabimboelämää yhä useampi haluaa viettää.

Miten toiselle ihmiselle, joka on sinuun rakastunut, ap, voit tehdä tuolla lailla selän takana?

No, toivotaan, että kihlatullesi siunaantuu kunnon vaimo joku päivä. Tai saat kokea saman hänen taholtaan, jotta olette "tasoissa" syrjähyppyjen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla