Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Toukomurujen uusi viikko** =)

24.04.2006 |

**

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin ja viimein tuli aikaa että pääsin kirjoittelemaan tänne.Koskas me siirrytään tonne taapero puolelle?heti kuun vaihteessako?

Nenn, kyllä kyyneleet tulivat silmiini kun luin mitä teille oli tapahtunut mutta onneksi kaikki meni hyvin, onneksi niitä suojelusenkeleitä tuntuu olevan.Meille kävi vähän samoin kun neiti oli 7kk ja löysi minun turkinpippuri pussin.onneksi huomasin ajoissa ja hän halusi sitä vain imeskellä.Samoin kävi tänään kun mieheni oli asentanut meille uudet verhokiskot niin siitä oli tippunut sellainen iso muovinen pää, neiti käveli pitkin asuntoa ja pureskeli jotain suussaan, onneksi katsoin ja sain sen hyvin suusta pois.Nämä pienet järjestävät sydänkohtauksia aina välillä vanhemmille.

Bamse kysyit aikoja sitten mihin muutimme, vantaanlaaksoon.Tosi kiva paikka tämä.Ollaan nyt asuttu toista viikkoa ja hyvin ollaan kotiuduttu.

Ensikenkistä oli puhetta ja vapun vietosta.....ensikenkät ovat meillä 21 kokoa molemmat ja vaikuttavat sopivilta että on kasvuvaraa että menee koko kesän, toivotavasti.Vapun päivänä olisi tarkoitus mennä torille hakemaan neitille ilmapallo ja sitten menen itse illaksi töihin.Tehdään työpaikan pihalla vaihto miehen kanssa, hän on aamun töissä.

Meidän neiti oppi tänään antamaan pusuja, voi kun meinasin ratketa nauramaan kun oli niitä antamassa koko ajan.Aivan ihanan näköistä=))

Kävelen mennään lujasti sisällä välillä jopa melkein juoksee mutta ulkona kenkien kanssa ei tahdo yksin kävellä ja haluaa antaa käden.Eilen käytiin ostamassa matkarattaat ja tänään tehtiin melkein puolentoista tunnin kävelylenkki ja neiti oli hereillä koko ajan ja tykkäsi todella paljon, yleensä aina nukahtaa kun lähdetään vaunuilla johonkin.

Huomenna on yksivuotis neuvola ja joudutaan hyvästelemään meidän neuvola täti.(päästiin vielä vanhaan paikkaan kun kirjat tänne uuteen asuntoon siirtyy kuun alusta)Se ei ole lainkaan kivaa, hän oli minulla jo raskaus ajan ja jatkoi neitin kanssa.Ostettiin hänelle kukkanen ja tehtiin kortti=))Toivotaan että seuraava neuvolan täti on edes puoliksi niin ihana kuin hän.

Tänään pakkasin neitin pieniä vaatteita pahvilaatikkoon ja otin 68cm minun kaverin lapselle lainaksi....ja huomasin että meillä on alkaa olemaan iso tyttö ei ole enää vauvaa, nyyh! Vauvakuume on alkanut tulla jo esiin mutta jos sitä jaksaisi vielä odotella. Ollaan ajateltu että jos seuraava tulisi ennen kuin neiti täyttää 3v, niin saisin samat äitiysrahat kuin neitistäkin.

Nyt varmaan pitää mennä nukkumaan että jaksaa herätä aamulla neuvolaan.Yritän ehtiä huomenna kirjoittamaan lisää ja tietenkin neuvola kuulumiset.

Nelli&Ada melkein 1v!!!!

Vierailija
22/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme Juliuksen 1v-neuvolassa tänään koko perheen voimin. 8580g ja 74cm oli mitat, edelleen tasaisesti -1-viivalla mennään. Terkkari ihmetteli ja siunaili pojan touhuja ja taitoja, kun olisi jokin erityislahjakas ja nero kyseessä =). Rokotuskin saatiin eikä itkettänyt yhtään.

Tosi kiva oli käydä kun mieskin oli mukana, mutta muuten mulla kyllä meinas tänään käpy hiiltyä tohon ukkoon. Kävin kampaajalla aamutuimaan ja miehen piti syöttää J:lle aamupuuro sillä välin. Kun tulin kotiin mies ilmoitti että olen lellinyt pojan piloille, kun " ei se suostu syömään mun syöttämänä vaan kiukuttelee ja lelua jos tarjosin harhautukseksi niin vaan heitti ne lattialle" . Minä siihen että ehkäpä kyse on vaan harjoituksen puutteesta... Ukolla ei tunnu olevan kovin pitkä pinna, ja kun ne harvatkin syöttökerrat menee pipariksi niin ukko käyttää sitä syynä olla syöttämättä uudestaan. Ja eihän poika ole tottunut olemaan isin syötettävänä, vaan tilanne on harvinainen molemmille.

Ihan kuin mulla menis aina kaikki ruokailut kundin kanssa kuin tanssi!

Löysin J:lle vihdoin prismasta Teletappi-dvd:n synttärilahjaksi. Teeveen turmiollisuudesta huolimatta ajattelin antaa kundin silloin tällöin katsella tappeja tai sunnuntai-aamun Pipsa Possua. Poikaa naurattaakin jopa välillä =)

Oi, Vappukin on jo ovella. Toivottavasti mummi ostaa Juliukselle tänäkin vuonna pallon. Viime vuonnakin meillä nimittäin oli jo vauvan vappupallo =)

Niin että kuten yläasteella ruotsinmaikka sanoi: Klara Vappen!

-sannael ja J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin eilen illalla kotiin Italiasta ja täytyy sanoa, että mukava reissu oli. Ikävä tietenkin oli kova, mutta hauskaa oli. Siiri oli pärjännyt isin kanssa oikein hienosti. Ainoastaan eilinen päivä oli kuulema ollut hankala. Ei taida tämän ikäinen osata varsinaisesti vielä ikävöidä?

Kengistä on ollut paljon " puhetta" . Siiri ei vielä kävele itse, sohvan viertä kävelee mutta ei sitten enempää. Kengät ajattelin silti käydä huomenna ostamassa, koska muuten siiri on ulkona paljainjaloin / sukkahoususilleen. Töppöset ei nimittäin pysy ollenkaan jalassa. Kait on pakko ostaa jotkut kengät vaikka ei vielä kävele? Taidan ostaa nyt ensin jotkut halvat.

Meilläkin syödään aika huonosti. Hampaita on koko ajan tulossa, joten ehkäpä se vaikuttaa. Siinä vaan on hermot aika koetuksella, kun ruokaa mäiskitään lattialle ja seinille ja niin vähän päätyy vatsaan...

Vappua vietämme ystävien kanssa. Vappupäivänä piipahdetaan ehkä kaupungilla ja kaipa Siirille vappupallo ostetaan. Viikon päästä onkin sitten synttärit sekä lauantaina että sunnuntaina. Pieni stressi alkaa nousta... siivota, leipoa ja kaikkea pitäis tehdä. 1-vuotisneuvola meillä on muistaakseni 9. päivä. Ois kiva saada tietää painosta ja pituudesta, koska ruokaa on mennyt nyt kuukauden päivät sen verran huonosti.

Hauskaa vappua kaikille

toivottaapi Elina ja Siiri (6.5.)