Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI viikolla 9!

10.01.2006 |

Täällä näyttää olevan pinoja eri viikoille, joten aloitanpa tällekin viikolle oman pinon...

Olis kiva jos olis samanmatkalainen joku. :-)

Ensimmäinen IVF on meille tulossa........

Sumut saan aloitella kp 22-23 (tai vielä odottelen menkkoja, sais kyllä jo alkaa, nyt on kp 30/28-30) Menkat saisi pian tulla, muuten viikon 9 tavoite voi siirtyä... Uskon kuitenkin, että pian alkavat, vähän jo tuhrutellut.

Takana reilu 2 vuotta lapsettomuutta, vikaa siittiöissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkos sinä se joka on oys:ssa hoidoissa ja lääkäri ei muistanut laittaa papruja eteenpäin? Tsemppiä hoitoon!

Meillä kolmas hoito alkaa aikaisintaan huhtikuussa.

Vierailija
2/12 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä olisi kans yksi jolla on viikolla 9!!!Mä oon ihan ekaa kertaa... jännittää kamalasti jo nyt!!!

Täytän tänä vuonna 34 v. ja ollaan kihlattuni kanssa yritetty saada lasta yli 7 vuotta.

Menkat alkoi eilen...ja oli TAAAAS niin kipeet! (mut ei niin kipeet ku viime kertaa, silloin jouduin ambulanssilla sairaalaan) Sumut alkaa 30.1-06. Mut on leikattu/tähystetty kolme kertaa ja viime leikkauksesta on vasta 1/2 vuotta, epäileevät että endo olisi jo levinnyt?!?! (ei oo helpoo olla NAINEN!!!!)

...mut apuva...kello on jo noin paljon...äkkiä ZzZzZz!!!! Öitä ja tsemppiä sinulle! Olisi kiva vaihtaa kokemuksia sinun kaa...jne...

p.s: asun Vantaalla. Entäs sinä?

T:K@ksonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ronjakasperi: Joo se sama olen. Mistä muistit? ;-)

Mitä hoitoja sulle tehty aikaisemmin?

kaksonen: (en muista miten kirjoitettiin) Ollaanpa kuulolla täällä palstalla ja ehkä sitten lähemmin tulee kirjoitettua enemmän!! Laitan nimesi muistiin! =0) Ai niin, Oulusta ollaan!

Vierailija
4/12 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa hoitopaikassa olevat jää aina mieleen.

Me ollaan oltu hoidoissa syksystä 03, ja silloin tehtiin kaks kertaa iui,joista negaa. Keväällä 04 eka icsi josta plussaa mutta meni kesken heti ihan alussa. Siitä hoidosta oli sitten 3 pakastesiirtoa mutta niistä negaa, tai yhdestä plussaa mutta meni kesken. Keväällä 05 oli ivf/icsi, negaa ja syksyllä kaks pakastesiirtoa joista negaa. Elikkä yhteensä seitsemän siirtoa takana. Ja nyt siis kolmas ja viimeinen hoito julkisella alkaa keväällä.

Vierailija
5/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis!

K@ksonen täällä...hui, mulla alkoi sumut tänään...IHANAA!! Mitäs sinulle???

Vierailija
6/12 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkaa sumut torstaina!!! Nyt on kp 21/29.

Miltä sumuttelu tuntuu? onko helppoa?

Ite ku on niin aloittelija näissä......

Vierailija
7/12 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis!

Kivaa, ku sinullakin alkaa...ei ne oikein tunnu missään...vähä kirvelee alussa...ja meinaa vähä aivastuttaa...mutta se on pientä! Sumuttelu kestää kuulema punktioon asti?!--->eli n. neljä vko:a?! Oho!

...mut tsemppiä sinulle!!!

Kuulumisiin!

p.s:mä olen myös eka kertalainen!

Vierailija
8/12 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään aloitin sitten sen sumuttelun. Kaksi kertaa oon jo sumutellut. Neljä kertaa päivässä pitää siis... Montako kertaa sulla?Mulla on suprecuria, mitä sulla? Milloin sulla ensimmäinen ultra?

Mulla on 15.2.... Saapi nähdä alkaako menkat ajallaan kun nyt tuntuu, että ovis oli tässä kierrossa tooodella myöhässä. Vielä kp20 tuli limaa, jossa punaruskeaa seassa... :/ yöh.

Ai jatkuuko sumuttelu punktioon asti ja piikityksen rinnalla sumutetaan?Mä oon ajatellut, että sumuttelu loppuu kun piikit alkavat..?en ole varma.

Tsemppiä!

ps. joo ei tää sumuttelu tunnu oikein missään.... vähän meinaa kutittaa tuolta nenästä ja paha maku suussa vähän aikaa, mut tuntuu, että tää on ihan helppoa!!! =)

Vierailija
9/12 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ihan kokonaan katoa ;-)

Vierailija
10/12 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis!

Kiva kuulla sinusta...

Juu, mä sumuttelen kaksi kertaa päivässä/molempiin sieraimiin SYNARELA merkkistä sumutetta. Tässä odottelen kuumeisesti menkkoja...(en ole ikinä tehnyt sitä...pelottaa ne kivut)...mut nyt on aivan eri juttu!!Kp jo 29...eli viikko aikaa että ne alkaa...jos ei ala niin homma jää sit siihen...A-P-U-V-A!!!Jos ne alkaa nii ultra on 14 päivä, silloin alkaa myös piikitykset.

Tänään tuntui vähä " nipristelyä" munasarjoissa--->jospa ne pian alkaisivat. (ei pidä ajatella..)

Juu, mulla ne sumut kestää punktioon asti???Niin mä käsitin!!

Mutta oikein IHANIA sumuttelu päiviä sinulle!!! Pidetään yhteyksiä!!

Vierailija
11/12 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mitä sinulle kuuluu? Miten on sumut vaikuttanut? Mulla on ollu JOKA PÄIVÄ pää kipeenä, hiki" puuskia" ja väsyttänyt aivan KAMALASTI! (..ja mua itkettää kaikki...) Mä kävin tiistaina lääkärillä, 0-ultrassa..kaikki ok ja TÄNÄÄN minä pistän eka kerran! Huip! Nyt NE sit alkaa...ens vko:n maanantaina on verikoe, silloin selviää riittääkö pistoksen määrä. Pysyykö samana vai isoneeko ne? ..voi ku kaikki menisi hyvin!!!

Mut hyviä hetkiä sinulle!!!

....pidetään yhteyksiä.... =o)

Vierailija
12/12 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa sopivasti, nimittäin minäkin pääsin jo tänään pistämään! Tänään oli myös 0-ultra ja samalla alkoivat menkatkin kunnolla siinä tutkimuspöydällä!heh... ;-) Eilen tuli vasta tuhrua ja ajattelinkin, että ei vielä taideta päästä pistämään, mutta lääkäri sanoi, että kyllä se vuoto nyt alkaa ja tutkimuksen yhteydessä sitä sitten jo tulikin. No, hyvä että päästiin aloittamaan pistot sitten ja sinäkin vielä samana päivänä!

Mulla on ens tiistaina seuraava ultra, jossa katsotaan tilanne ja mahd.muutetaan lääkkeen annostusta.

Tsemppiä!!! kirjoitellaan!!!

-Fele